Nou nou nouquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gesprekken met HR moet je altijd vermijden.
Oeiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien bieden ze je onbeperkt sushi tijdens de lunch om je aan te houden.
Ja zoiets dacht ik wel. Nou ja Ben ook vaak mensen bij de balie aan het werven om er te komen werken :pquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan vragen ze gewoon waarom je weggaat, of je Ikea zou aanbevelen als werkgever (en waarom wel/niet), etc. Niet zo spannend.
Ben je levensmoe of zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie wel eens een grap gemaakt die zo leuk was dat ze 'm bij HR ook willen horen?
nee,wel een keer geklaagd over een manager die suggestieve appjes stuurde dus toen mocht ik daarna mijn laptop inpakkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie wel eens een grap gemaakt die zo leuk was dat ze 'm bij HR ook willen horen?
Nou da's ook niet aardigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee,wel een keer geklaagd over een manager die suggestieve appjes stuurde dus toen mocht ik daarna mijn laptop inpakken![]()
of toen ik bij een bedrijf werkte en even buiten een opdracht zat en toen overleed mijn moeder en toen ik vroeg of ik die maand nog niet op opdracht zou hoeven, vroegen ze of ik wilde afzien van mijn contract voor onbepaalde tijd
Wat een koeien zeg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee,wel een keer geklaagd over een manager die suggestieve appjes stuurde dus toen mocht ik daarna mijn laptop inpakken![]()
of toen ik bij een bedrijf werkte en even buiten een opdracht zat en toen overleed mijn moeder en toen ik vroeg of ik die maand nog niet op opdracht zou hoeven, vroegen ze of ik wilde afzien van mijn contract voor onbepaalde tijd
wereld vol koeienquote:
Wat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
10k incl zwijgclausule over die hitsige manager?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wereld vol koeien
maar heb 10k gekregen om op te rotten, kwam mooi uit met verhuizen
er was geen aantoonbaar bewijs, meer dat hij een koffie momentje wilde inplannenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat?![]()
Dat had ik sws aangevochten
oh nee de 10k was voor de overleden moeder dingenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
10k incl zwijgclausule over die hitsige manager?
Yup... ook ervaring meequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee de 10k was voor de overleden moeder dingen
de hitsige manager was ik vooral pissig over
en dan thuis nog een echtgenoot hebben die ook zegt dat je het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt hebt
hindsight is altijd zo leuk he
En toch, ooit leek die man helemaal het eindequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
en dan thuis nog een echtgenoot hebben die ook zegt dat je het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt hebt
Ja dus. Nu zijn ze op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
24 chocolate chip cookies is toch veelsteweinig?
Jammerdepammer, industrieterreinen zijn ook opquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt weer 50k stapjes om ze er vanaf te krijgen
Laat het grmbl niet horenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammerdepammer, industrieterreinen zijn ook op
quote:
Heb jij er op 35 minuten 24 in je mik gestopt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
24 chocolate chip cookies is toch veelsteweinig?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, tandarts inplannen. Timing kon wat beter.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb jij er op 35 minuten 24 in je mik gestopt?Nee ik had er 24 in huis, vorige week. Twee pakken. Maar ze gaan te hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |