Welke categorieën heb je?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke game zal ik eens gaan doen.
* bekijkt Steam bibliotheek
Zelden zoveel waarheden in een stukje tekst gelezen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben er inmiddels (hehe) achter dat stress, piekeren en slapeloosheid niks (of weinig) met werk te maken heeft. Of zelfs maar met “stress”
Maar dit komt door een verkeerd beeld van wat je zou moeten bezighouden.
- Schrijf goed en plan goed wat er in je hoofd zit
- doe regelmatig spannende dingen bv parachutespringen oid.
(Als we geen echte angst ervaren bedenken onze hersens wel wat)
- wees heel actief en ‘s avonds moe
- sport en beweeg, wees fit
- krop niks op, spreek je uit
- wees niet boos, vind je luchtigere ik, vooral nabij je naasten
- maar laat je ook niet naaien en bijt een ander (zakelijk) de kop af als het moet
- koop of doe waar gevecht van droomt ook al is het duur.
- plan vakanties maar ook doelen of wensen.
Tot zover.
Scheelt een hoop stress.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hoef ik met niemand een discussie te voeren
Nee, daar krijg je stress van. Je moet spannende dingen doen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm probeer juist te relaxen, mag dat niet meer tegenwoordig?
We moeten parachutespringen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Managementquote:
Heb vandaag een politieserie gekeken, telt dat ook?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, daar krijg je stress van. Je moet spannende dingen doen.
En Harlingen zelf?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de trein naar Harlingen laatst overleefd.
Had je de dader goed gegokt?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb vandaag een politieserie gekeken, telt dat ook?
Oeh, altijd spannend die laatstequote:Op maandag 19 augustus 2024 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
- Management
- Race
- RPG
- Shooters
- Strategie
- Survival
- Transport
- Ongecategoriseerd
Nee, je moet bungeejumpen uit een vliegtuig ipv een boek lezenquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, zoals altijdquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je de dader goed gegokt?
Theme Hospital?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
- Management
- Race
- RPG
- Shooters
- Strategie
- Survival
- Transport
- Ongecategoriseerd
Meer, dat ik te lui was om die games een categorie te geven, denk ik.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, altijd spannend die laatste
Niet te hard roepen dit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad dus ik zit weer even goed met de enge dingen.
Spanning ende sensatie iddquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:12 schreef Recce het volgende:
Was alleen jammer dat de trein naar Leeuwarden vertraging had, waardoor ik bijna de trein naar Harlingen miste, waardoor ik bijna de boot miste. Spanning genoeg!
Welke survivalquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
- Management
- Race
- RPG
- Shooters
- Strategie
- Survival
- Transport
- Ongecategoriseerd
Hi essiebessienessielessiequote:Op maandag 19 augustus 2024 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spanning ende sensatie idd
Ben je er alweer vsn bijgekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |