quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Dopamine verhogen met lager vermaak is fout, bv gamen, netflixen, bios, shorts kijken, alles waarbij je gewoon op je gat zit en je vol douwt met slechte shit.
Doe eens niet projecteren jij.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Dopamine verhogen met lager vermaak is fout, bv gamen, netflixen, bios, shorts kijken, alles waarbij je gewoon op je gat zit en je vol douwt met slechte shit.
Mijn enige tattoo plan is om die op mijn voet weer wat donkerder te laten maken maar dat is niet leuk ofzo (even los van de pijn).quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja, ik moet nog steeds bedenken over het hoe en wat van mijn tattoo-plan
Je zit op je gat, tenzij je ah 3D gamen bent, maar daarvan wordt je ook kierewiet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe eens niet projecteren jij.
Tijdens gamen snack ik amper (geen tijd voor) én het is sociaal.
Ja, mag toch? Niks mis met een beetje balans, ik sport, fiets en wandel ook gewoon.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zit op je gat, tenzij je ah 3D gamen bent, maar daarvan wordt je ook kierewiet.
Nog een aanvullende anti-stress tip: ga niet in discussie met mensen van wie je weet dat hun mening toch niks toegevoegd voor je.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe eens niet projecteren jij.
Tijdens gamen snack ik amper (geen tijd voor) én het is sociaal.
Wil je spannende dingen doen met Recce? Jij had toch een oogje op Buda?quote:
Voor ons is alles spannendquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je spannende dingen doen met Recce? Jij had toch een oogje op Buda?
Dan hoef ik met niemand een discussie te voerenquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een aanvullende anti-stress tip: ga niet in discussie met mensen van wie je weet dat hun mening toch niks toegevoegd voor je.
Sadquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hoef ik met niemand een discussie te voeren
Misschien nog wel een betere tip: trek je niks aan van kritiek van mensen die je toch niet om advies zou hebben gevraagd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een aanvullende anti-stress tip: ga niet in discussie met mensen van wie je weet dat hun mening toch niks toegevoegd voor je.
quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel een spannend boek, hč.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |