Een tattoo laten zetten is niet echt spannend hoor. Jussayin'.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kan, wat CE doet: klimmen, klimbos, een motor kopen, circuitrijden, tattoos laten zetten, en euh voor meisjes euh, blind eten proeven. Das ook wel eng toch?
Alleen soms pijnlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een tattoo laten zetten is niet echt spannend hoor. Jussayin'.
Niemand die al die tips opvolgt heeft een lastig leven.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens: zeg me dat je niet écht een lastig leven hebt zonder te zeggen dat etc.
Ja weet ik veel, bedoel gewoon iets wat je adrenaline levels verhoogd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een tattoo laten zetten is niet echt spannend hoor. Jussayin'.
Klinkt vooral als een midlifecrisis.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kan, wat CE doet: klimmen, klimbos, een motor kopen, circuitrijden, tattoos laten zetten, en euh voor meisjes euh, blind eten proeven. Das ook wel eng toch?
Iets wat je doet vanuit een luxepositie, check.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, bedoel gewoon iets wat je adrenaline levels verhoogd.
Zal het CE doorgeven.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt vooral als een midlifecrisis.
@Citizen.Erasedquote:
Ik loop al vast bij de bovenste zin van het stresskwijtraak lijstjequote:Op maandag 19 augustus 2024 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stress incoming in 3... 2... 1... want je durft geen spannende dingen te doen.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Dopamine verhogen met lager vermaak is fout, bv gamen, netflixen, bios, shorts kijken, alles waarbij je gewoon op je gat zit en je vol douwt met slechte shit.
Doe eens niet projecteren jij.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Dopamine verhogen met lager vermaak is fout, bv gamen, netflixen, bios, shorts kijken, alles waarbij je gewoon op je gat zit en je vol douwt met slechte shit.
Mijn enige tattoo plan is om die op mijn voet weer wat donkerder te laten maken maar dat is niet leuk ofzo (even los van de pijn).quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja, ik moet nog steeds bedenken over het hoe en wat van mijn tattoo-plan
Je zit op je gat, tenzij je ah 3D gamen bent, maar daarvan wordt je ook kierewiet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe eens niet projecteren jij.
Tijdens gamen snack ik amper (geen tijd voor) én het is sociaal.
Ja, mag toch? Niks mis met een beetje balans, ik sport, fiets en wandel ook gewoon.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zit op je gat, tenzij je ah 3D gamen bent, maar daarvan wordt je ook kierewiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |