Lekkere dubbele tekst, #werkenbijdenosquote:Ik heb persoonlijke gesprekken gevoerd met Daley Blind, Georginio Wijnaldum en Marten de Roon en heb ze uitgelegd waarom ik geen beroep op ze doe en dat ik kies voor een aantal nieuwe, jonge spelers. Voor Memphis geldt dat hij eerst weer een club moet vinden voor hij bij ons weer in beeld komt. De groep is nu wat groter dan normaal en ik hoop dat dat een mooie stimulans is voor iedereen."
Ook Memphis Depay ontbreekt: "Voor Memphis geldt dat hij eerst weer een club moet vinden voor hij bij ons weer in beeld komt. De groep is nu wat groter dan normaal en ik hoop dat dat een mooie stimulans is voor iedereen."
Frenkie de Jong is nog afwezig. De middenvelder van Barcelona is nog steeds geblesseerd.
Dit is nog niet de definitieve selectiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kun je Bergwijn en Brobbey nou oproepen?
Mee eens, maar ik weet eigenlijk geen andere keeper die in aanmerking komt. Wellicht Bizot? Alhoewel ik hoop dat Bijlow snel weer keept bij Feyenoord natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bijlow mag wel weg als hij 2e keeper blijft bij Feyenoord.
Er zijn nu alternatieven, dat scheelt ook wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niet verwacht dat Koeman zo onverbiddelijk zou zijn voor Memphis en zijn transfervrije status.
Pasveer!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik weet eigenlijk geen andere keeper die in aanmerking komt. Wellicht Bizot? Alhoewel ik hoop dat Bijlow snel weer keept bij Feyenoord natuurlijk.
Op Hato na verder een logische selectie en prettig dat op sommige spelers eindelijk wordt doorgeselecteerd.
FOUTquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Memphis is ook gewoon geblezeerd, lieverd. Ik snap dat je gretig bent, maar wel even bij de feiten blijven.
SCHULD VAN @Alaphilippequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh Depay is niet geblesseerd?
Ik ga hier af op FAKE News.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik weet eigenlijk geen andere keeper die in aanmerking komt. Wellicht Bizot? Alhoewel ik hoop dat Bijlow snel weer keept bij Feyenoord natuurlijk.
Op Hato na verder een logische selectie en prettig dat op sommige spelers eindelijk wordt doorgeselecteerd.
Ik hoop voor Kluivert dat het niet teveel het Iraola-effect is, en hij individueel werkelijk stappen heeft gezet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:33 schreef -XOR- het volgende:
Van wat ik vorig jaar van Van Hecke en Kluivert jr heb gezien meer dan terecht. Leuke voorselectie.
Hij kreeg natuurlijk wel heel veel vrijheid bij Bournemouth, maar dat hij best behoorlijk meekan in de PL vond ik onverwacht positief.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor Kluivert dat het niet teveel het Iraola-effect is, en hij individueel werkelijk stappen heeft gezet.
Die wordt gewoon opgeroepen natuurlijk als hij een club heeft waar hij weer speeltquote:
Denk het niet, kerel faalt al jaren in Oranjequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wordt gewoon opgeroepen natuurlijk als hij een club heeft waar hij weer speelt
Dat is toch wel wat naief als je ziet hoeveel credit hij heeft bij Koeman en hij nog aantal goaltjes moet om topscorer aller tijden te wordenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Denk het niet, kerel faalt al jaren in Oranje
Dan moeten we wel wedstrijden tegen Andorra en San Marino krijgen want in topwedstrijden is hij onzichtbaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch wel wat naief als je ziet hoeveel credit hij heeft bij Koeman en hij nog aantal goaltjes moet om topscorer aller tijden te worden
Arteta was bij Sky echt ontzettend lovend over hem en hij zit zaterdag sowieso bij de selectie en kan minuten maken. https://www.vi.nl/nieuws/goed-nieuws-voor-timber-bij-arsenal#_=_quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:25 schreef Slobeend het volgende:
Is Jurrien Timber weer 100% wedstrijdfit?
Zoals met Aaron Winter die mocht invallen tijdens Nederland-Itali EK-2000 om recordinternational te worden. Waardoor van Hooijdonk geen penaltie kon nemen tijdens de strafschoppen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch wel wat naief als je ziet hoeveel credit hij heeft bij Koeman en hij nog aantal goaltjes moet om topscorer aller tijden te worden
Dit had ik al voorspeld. Dat ie dat pas na het EK zou gaan doen. Schijt coach.quote:
Dat zou een reden moeten zijn hem juist niet meer erbij te halen je wil toch niet voor lul staan als land in de geschiedenisboeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou een reden moeten zijn hem juist niet meer erbij te halen je wil toch niet voor lul staan als land in de geschiedenisboeken.
Stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou een reden moeten zijn hem juist niet meer erbij te halen je wil toch niet voor lul staan als land in de geschiedenisboeken.
Het blijft ook wel een goeie speler, wie weet komt Zirkzee eraan, maar neemt niet weg dat Depay nog altijd de beste spits is, ook al is hij gemankeerd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:26 schreef Fok-it het volgende:
Wel echt lachwekkend hoor als je dat voor lul staan noemt
Oneens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft ook wel een goeie speler, wie weet komt Zirkzee eraan, maar neemt niet weg dat Depay nog altijd de beste spits is, ook al is hij gemankeerd.
Dat mag, wat ik wel vind met Depay is dat hij wat teveel wil, hij zou wat meer in dienst van het team moeten spelen ipv andersom.quote:
Als Zirkzee deze lijn doortrekt en Depay die ongetwijfeld naar de zandbak geeft heeft Koeman eigenlijk geen argumenten meer om hem te handhavenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat mag, wat ik wel vind met Depay is dat hij wat teveel wil, hij zou wat meer in dienst van het team moeten spelen ipv andersom.
Maar hij had ook al geen argumenten voor Wijnaldum en die nam hij ook mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Zirkzee deze lijn doortrekt en Depay die ongetwijfeld naar de zandbak geeft heeft Koeman eigenlijk geen argumenten meer om hem te handhaven
Al zal hij dan ongetwijfeld met een oplossing komen zoals Depay er omheen ofzo
Ja daarom denk ik ook wel dat hij opgeroepen blijft worden. Want ook in de spits is de spoeling dun, je hebt nu Zirkzee, Depay, een oude Weghorst en een heel beperkte Brubby.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar hij had ook al geen argumenten voor Wijnaldum en die nam hij ook mee.
Als je bij Manchester United speelt kom je er wel aan ja, en het begin is goed. Depay heeft een goed periode in het NL efltal gehad, beter dan ooit bij enige club. Maar de laatste toernooien speelt hij vooral vanwege de hoop dat de vorm er weer komt en omdat we vinden dat we begaafde aanvallende spelers moeten hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft ook wel een goeie speler, wie weet komt Zirkzee eraan, maar neemt niet weg dat Depay nog altijd de beste spits is, ook al is hij gemankeerd.
Dalinga of zoiets ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik ook wel dat hij opgeroepen blijft worden. Want ook in de spits is de spoeling dun, je hebt nu Zirkzee, Depay, een oude Weghorst en een heel beperkte Brubby.
Goeie vraag doet het goed.quote:
Omdat ie nog niet echt gescoord had voordat de selectie bekend werd gemaakt ... Misschien volgende ronde ... Memphis nog steeds clubloos is wel in zn voordeelquote:
Dan nog is Depay meenemen vanwege het verleden kansloos kan je beter Dallinga of een willekeurige eredivisie spits meenemen nog.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik ook wel dat hij opgeroepen blijft worden. Want ook in de spits is de spoeling dun, je hebt nu Zirkzee, Depay, een oude Weghorst en een heel beperkte Brubby.
Hoort wmb in een voorselectie te zitten ook als er nog geen wedstrijd gespeeld is in Spanje.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie nog niet echt gescoord had voordat de selectie bekend werd gemaakt ... Misschien volgende ronde ... Memphis nog steeds clubloos is wel in zn voordeel
Nou op zich..quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee ik ben geen Ronald Koeman.
Die heeft tot vorige week echt heel lang niets (kunnen) laten zien. Zal er de volgende keer wel bij zitten als ie zo doorgaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Timbergod.Toch wel een logische selectie? Alleen Hato is een beetje vreemd denk ik, je zou denken dat we daar een beter alternatief voor hebben rondlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Geen Koopmeiners? Dat is wel vreemd.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Ja hoor ik kan hier prima mee leven, Wieffer zal wel een blessure hebben en de Vrij had ik ook meegenomen mits fit. Brobbey zou je in zijn huidige staat nog thuis kunnen laten. Hato is uitstekend aan het seizoen begonnen en kan cv en lb. Ook met het oog op de toekomst wellicht, die zal nog niet spelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Toch wel een logische selectie? Alleen Hato is een beetje vreemd denk ik, je zou denken dat we daar een beter alternatief voor hebben rondlopen.
Wellicht omdat hij nog geen minuut heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Edit: Geen Koopmeiners? Dat is wel vreemd.
Ja denk dat als De Vrij of Botman fit had geweest dat die er niet bij zou zitten in ieder geval.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hoor ik kan hier prima mee leven, Wieffer zal wel een blessure hebben en de Vrij had ik ook meegenomen mits fit. Brobbey zou je in zijn huidige staat nog thuis kunnen laten. Hato is uitstekend aan het seizoen begonnen en kan cv en lb. Ook met het oog op de toekomst wellicht, die zal nog niet spelen natuurlijk.
Heeft nog geen competitiewedstrijd gespeeld na zijn blessurequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:16 schreef Zorro het volgende:
Ik "hoop" dat Koopmeiners geblesseerd is, want anders maakt Koeman zich weer eens onsterfelijk belachelijk.
Dan is het vreemd dat Timber wel opgeroepen wordt, die zit net zo goed al de hele voorbereiding te kwakkelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft nog geen competitiewedstrijd gespeeld na zijn blessure
Wellicht heeft Koopmeiners gewoon aangegeven dat hij mentaal niet in staat is om mee te doen. Helemaal niet meegedaan en zat de hele maand te focussen op zijn transfer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is het vreemd dat Timber wel opgeroepen wordt, die zit net zo goed al de hele voorbereiding te kwakkelen.
Nou goed, dat is ongeveer geblesseerd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft nog geen competitiewedstrijd gespeeld na zijn blessure
Maar die speelt inmiddels al wel weerquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is het vreemd dat Timber wel opgeroepen wordt, die zit net zo goed al de hele voorbereiding te kwakkelen.
ik ben wel benieuwd waarom gasten als wieffer, koopmeiners, maatsen en summerville er niet bijzittenquote:
Afscheid nemen van de aanvoerder van Liverpool. Ja oke. Precies dezelfde situatie als een speler uit Saudi die tekort komtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:54 schreef Nober het volgende:
Nog geen afscheid nemen van Virgil en Wout.
Man, man, man
Sfeerverziekers moet je eruit flikkeren zie Cillissen, Seedorf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afscheid nemen van de aanvoerder van Liverpool. Ja oke. Precies dezelfde situatie als een speler uit Saudi die tekort komt
Komt waarschijnlijk door zijn transfer dat ie er niet bij zit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:03 schreef byah het volgende:
Lekker doorgeselecteerd hoor. Veerman en Schouten, maar geen Koopmeiners
Naja het is niet bepaald een downgrade tochquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door zijn transfer dat ie er niet bij zit.
Schoenmaker blijf bij je leest idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afscheid nemen van de aanvoerder van Liverpool. Ja oke. Precies dezelfde situatie als een speler uit Saudi die tekort komt
Wout's kansen gaan alleen maar toenemen nu hij wekelijks zijn doelpuntjes tegen Nac, Heracles en Willem 2 kan maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:54 schreef Nober het volgende:
Man, man, man
Aan de andere kant speelt kakpoot niet zoveel meerquote:Op maandag 2 september 2024 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slot heeft die Gravenberch aan de praat gekregen gunstig voor oranje.
Bolle Koeman zal Gravengod wel te avontuurlijk vinden. Liever ERVARING met De Roon.quote:Op maandag 2 september 2024 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slot heeft die Gravenberch aan de praat gekregen gunstig voor oranje.
Maar De Roon zit er nier meer bij.quote:Op maandag 2 september 2024 07:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bolle Koeman zal Gravengod wel te avontuurlijk vinden. Liever ERVARING met De Roon.
Blessure, 0 minuten, speelt amper, speelt amperquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:47 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd waarom gasten als wieffer, koopmeiners, maatsen en summerville er niet bijzitten
Toen was de selectie al gemaakt natuurlijk. Maar die zal er volgende keer gewoon bijzitten.quote:Op maandag 2 september 2024 09:21 schreef Slobeend het volgende:
Koopmeiners heeft gisteren wel 45 minuten gemaakt maar alsnog snap ik de keuze wel.
Gravenberch heeft gisteren dus ongekend veel indruk gemaaktquote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef hhh38 het volgende:
Kluivert vervangt middenvelder Veerman, logisch.
Was motm.quote:Op maandag 2 september 2024 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gravenberch heeft gisteren dus ongekend veel indruk gemaakt
Je bedoelt waarschijnlijk zegen, maar in dit geval zou het met deze typo ook nog kunnen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Terecht, voor Ryan is het een ZEGE dat Arne zijn coach is.
Is meer een nr 10 geworden dan een vleugel.quote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef hhh38 het volgende:
Kluivert vervangt middenvelder Veerman, logisch.
Krijg nu al kromme tenen bij het idee dat de pers meer interesse gaat hebben in zijn mening over de transfer van Bergwijn naar Saudi Arabi dan naar zijn visie op de toekomst (2026) van Oranje.quote:
Voor visie ga je maar naar de opticien.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:08 schreef Wertha het volgende:
[..]
Krijg nu al kromme tenen bij het idee dat de pers meer interesse gaat hebben in zijn mening over de transfer van Bergwijn naar Saudi Arabi dan naar zijn visie op de toekomst (2026) van Oranje.
~ M. Ruttequote:Op dinsdag 3 september 2024 10:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor visie ga je maar naar de opticien.
Het is weer dodelijk saai.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:08 schreef Wertha het volgende:
[..]
Krijg nu al kromme tenen bij het idee dat de pers meer interesse gaat hebben in zijn mening over de transfer van Bergwijn naar Saudi Arabi dan naar zijn visie op de toekomst (2026) van Oranje.
Ach, Steven.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd hypocriete Koeman, maar erg mooi. Bassiezwaaien.gif
[ x ]
Het horrorbeeld.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is weer dodelijk saai.Gisteren werd er gelachen om mijn post, dat Ron Jans het straks maar moet worden.
Mooi, zijn we daar vanaf. Straks de jeugd maar kans gaan geven. Volgens mij zit er een goede lichting aan te komen. Buiten de paar die we al hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
Steven Bergwijn maakte een stap naar het Midden-Oosten: 'Wijnaldum ging ooit die kant op, omdat hij een probleem had bij Paris Saint-Germain. Hij kon alleen naar dat land om te voetballen tot januari. In het geval van Bergwijn is dat hij op 26-jarige leeftijd gaat, de sportieve ambitie voert niet de boventoon. Het boek is in principe wel dicht voor hem. Hij heeft geen contact met mij gezocht hierover, ik denk dat hij wel weet hoe ik hierover denk.'
Nou ja, prima redenering om de vriendjespolitiek mee te verhullen. Eruit met die bagger.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
Steven Bergwijn maakte een stap naar het Midden-Oosten: 'Wijnaldum ging ooit die kant op, omdat hij een probleem had bij Paris Saint-Germain. Hij kon alleen naar dat land om te voetballen tot januari. In het geval van Bergwijn is dat hij op 26-jarige leeftijd gaat, de sportieve ambitie voert niet de boventoon. Het boek is in principe wel dicht voor hem. Hij heeft geen contact met mij gezocht hierover, ik denk dat hij wel weet hoe ik hierover denk.'
Ik snap wat ie bedoeld te zeggen, maar dit soort uitspraken zijn altijd van die zaken die je later nog eens om de oren worden geslagen. Hou je gewoon op de vlakte en nodig m niet meer uit, en laat wat je denkt gewoon binnenskamers.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
Waarom ? Hij heeft overal "succes" gehad. Spreekt zijn talen en houdt van goede muziek. Anders moet Alex Pastoor of Jan Everse het maar worden. Beetje roering kan geen kwaad.quote:
Jans is leuk voor Nederlandse clubs net onder de top.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ? Hij heeft overal "succes" gehad. Spreekt zijn talen en houdt van goede muziek. Anders moet Alex Pastoor of Jan Everse het maar worden. Beetje roering kan geen kwaad.
Als dat de argumenten en 'kandidaten' zijn ga ik hier NIET serieus op in.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ? Hij heeft overal "succes" gehad. Spreekt zijn talen en houdt van goede muziek. Anders moet Alex Pastoor of Jan Everse het maar worden. Beetje roering kan geen kwaad.
Jan Eversequote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dat de argumenten en 'kandidaten' zijn ga ik hier NIET serieus op in.
Bij welke topclub heeft ie het dan slecht gedaan. Ze moeten eens af van al die omhooggevallen trainers waar je 30 jaar aan vast zit. Zie wat er gebeurde met Advocaat en Beenhakker. Van Gaal heeft het ook niet grandioos gedaan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jans is leuk voor Nederlandse clubs net onder de top.
Net zoiets als van lekker eten houden.quote:
Ach, ik zal er de volgende keer een knipoog achter posten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dat de argumenten en 'kandidaten' zijn ga ik hier NIET serieus op in.
Van Gaal wel vanaf 2014quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jan Everse
Die is al 10 jaar niet meer rullevant.
Nee, in de kleedkamer wordt niet lekker gegeten. Jans hangt in de kleedkamer altijd lijstjes met actuele muziek op;quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Net zoiets als van lekker eten houden.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jan Everse
Die is al 10 jaar niet meer rullevant.
En hij vond het EK geweldig.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:59 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens is er niets mis met wat Koeman zegt. Het had wel leuk geweest als ie erbij had gezegd dat project Wijnaldum mislukt was.
Jij hebt 2012, 2022 en 1990 niet gezien? Of 1994?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
En hij vond het EK geweldig.Slechtste voetbal van Nederland op groot toernooi na 1980.
Jawel. Kun je nagaan hoe slecht het op het EK-80 was. Lees en kijk maar eens terug. 90 was zeker kut. 94 was het redelijk. Helaas hadden we toen Advocaat die achteraf blij was met de 7e plaat.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jij hebt 2012, 2022 en 1990 niet gezien? Of 1994?
2006 en 2021 waren ook een groot succes!quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jij hebt 2012, 2022 en 1990 niet gezien? Of 1994?
mits hij het geld gaat krijgen natuurlijk. want gouden bergen beloven kunnen zij in saoedi-arabi maar toch uitbetalen, ja daar ben ik wel benieuwd naar...quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat Koeman dus eigenlijk bedoelt te zeggen is dat ie twijfels heeft bij de topsportambitie van Bergwijn, maar dat kun je ook zeggen zonder specifiek die move naar Saudi-Arabie te benoemen. Maar goed, Steven verdient de komende 3 jaar gewoon 27 miljoen Euro, die lacht ons allemaal uit.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
mits hij het geld gaat krijgen natuurlijk. want gouden bergen beloven kunnen zij in saoedi-arabi maar toch uitbetalen, ja daar ben ik wel benieuwd naar...
Ze stellen je ook op als je kapot bent.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is Saudi Arabi geen Rusland. Die betalen echt wel gewoon.
In Rusland mag je je cheque in ontvangst nemen staand voor een open raam.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijkbaar het nieuws niet echt gevolgd, juist best veel problemen met contracten nakomen daar. Als je in de lappenmand zit betaalt de sjeik gewoon niet uit, dat soort zaken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft niks met beredeneren te maken maar met consequenties van acties.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:45 schreef Vis1980 het volgende:
Man, wat word ik zo ontzettend moe van al die mensen die na een keuze of een uitspraak meteen om een ontslag roepen van wie dan ook. Het lijkt wel of veel mensen steeds minder rationeel zijn en daarnaast zijn er ook veel mensen die werkelijk denken dat ze het beter zouden doen.
En dan heb ik het over overal op het internet. Je hoeft het niet met iemand eens te zijn, maar sommige mensen kunnen niets meer beredeneren.
Precies, en dat bedoel ik dus met hou gewoon je mond over dit soort zaken. Want het is vrij lastig om consequent te blijven.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:29 schreef Jaeger85 het volgende:
Benieuwd of Koeman ook zo standvastig is wanneer lievelingtje Depay straks tekent bij een zandbakclub. De kans is immers groot dat dit gaat gebeuren. Tot nu toe hebben alleen middelmatige clubs die niet hele hoge salarissen kunnen bieden interesse in hem.
Cancel culture dus.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Heeft niks met beredeneren te maken maar met consequenties van acties.
Depay wil topscorer van Oranje worden. Die stelt de zandbak nog wel even uit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:59 schreef Vis1980 het volgende:
Depay zou moeten kiezen denk ik, of veel blijven verdienen en dan in de zandbak gaan spelen of een stuk salaris inleveren, maar wel elke week spelen en misschien nog wel eens in vorm raken. Snap het risico voor de clubs wel, die gozer is al 4 jaar niet in enige vorm.
En hoe vaak is dat voorgekomen? En bij welke club?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar het nieuws niet echt gevolgd, juist best veel problemen met contracten nakomen daar. Als je in de lappenmand zit betaalt de sjeik gewoon niet uit, dat soort zaken.
Er is toch niets mis met uitleggen waarom je bepaalde dingen doet? Wijnaldum kon alleen nog naar de zandbak en kon inmiddels ook wel een potje breken bij de bondscoach. Bergwijn gaat in de bloei van zijn carrire zijn zakken vullen, heeft dat krediet niet en wordt dus niet meer opgeroepen. Spreekt ook wel een signaal uit. Dat is voor Depay natuurlijk weer anders, die zit in de Wijnaldum-situatie. Daar kun je het natuurlijk mee oneens zijn, maar wmb weinig mis met dit gewoon uitleggen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en dat bedoel ik dus met hou gewoon je mond over dit soort zaken. Want het is vrij lastig om consequent te blijven.
Ja, voor het geld, zo moeilijk is dat toch nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Koeman met zijn boomer-retoriek.. alleen in Europa is het 'echte' voetbal.. tegenwoordig gaan veel dure talenten ook naar Arabi, China of Amerika
Ja mensen gaan voor de liefde voor het spelletje naar China en Arabi iddquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Koeman met zijn boomer-retoriek.. alleen in Europa is het 'echte' voetbal.. tegenwoordig gaan veel dure talenten ook naar Arabi, China of Amerika
Fck dat iedereen mag toch gewoon kiezen voor de baan waar hij het meeste verdiend?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, voor het geld, zo moeilijk is dat toch niet
Als voetballer is het hoogst haalbare op clubniveau waar je naar wil streven toch spelen in, en uiteindelijk winnen van de Champions League? Dan ga je toch niet naar een derderangs competitie buiten Europa?
Ja, waar zeg ik dat dat niet mag dan?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Fck dat iedereen mag toch gewoon kiezen voor de baan waar hij het meeste verdiend verdient?
Ja hoor, volkomen logisch ook. Maar op basis daarvan mag een bondscoach je ook afschrijven.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Fck dat iedereen mag toch gewoon kiezen voor de baan waar hij het meeste verdiend?
quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, waar zeg ik dat dat niet mag dan?
Nou nee dus. Ze willen 't meest verdienen. Vaak gaat dat 1 op 1 maar dat hoeft dus niet zo te zijn.quote:Als voetballer is het hoogst haalbare op clubniveau waar je naar wil streven toch
Je bedoelt die bondscoach die 't Nederlands elftal achterliet om ergens te gaan coachen waar hij meer kon verdienen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor, volkomen logisch ook. Maar op basis daarvan mag een bondscoach je ook afschrijven.
Precies. Niets menselijks is hem vreemd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je bedoelt die bondscoach die 't Nederlands elftal achterliet om ergens te gaan coachen waar hij meer kon verdienen?
Ik vind het in dit voorbeeld niet eens echt hypocriet eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Welkom op aarde, waar we iedere dag opnieuw ontdekken dat iedereen hypocriet is.
Als Bergwijn nu naar Barcelona was gegaan om meer te verdienen had Koeman hem denk ik nog wel geselecteerd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het in dit voorbeeld niet eens echt hypocriet eigenlijk.
Een bondscoach moet niet iemand oproepen vanwege zulke persoonlijke wensen van een speler. Als Depay niet meer goed genoeg is moet hij gewoon oprotten.je wil ook gewoon kwalificeren en prijzen pakken lijkt mij Depay moet niet persee spelen en een ander niet vanwege persoonlijke records dat slaat helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Depay wil topscorer van Oranje worden. Die stelt de zandbak nog wel even uit.
Maar het geld is leidend, kijk bv naar Ajax 1995, 1996. Ze hadden een team dat wereldtop was en ieder jaar mee kon doen om de Champions League titel maar alle spelers kozen daarna voor een beter contract bij rijkere clubs.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, voor het geld, zo moeilijk is dat toch niet
Als voetballer is het hoogst haalbare op clubniveau waar je naar wil streven toch spelen in, en uiteindelijk winnen van de Champions League? Dan ga je toch niet naar een derderangs competitie buiten Europa?
hij zou de zandbak graag uit willen stellen maar als er geen club voor hem komt in Griekenland of Turkije (en volgens mij vindt hij zelf dat al te laag) dan gaat hij daar toch terecht komen als hij nog wil voetballenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Depay wil topscorer van Oranje worden. Die stelt de zandbak nog wel even uit.
Precies, het overgrote deel van de voetballers kiest dus uiteindelijk voor geld.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar het geld is leidend, kijk bv naar Ajax 1995, 1996. Ze hadden een team dat wereldtop was en ieder jaar mee kon doen om de Champions League titel maar alle spelers kozen daarna voor een beter contract bij rijkere clubs.
Toch ook niet gek, je moet in een jaar of 15 als je mazzel hebt al je geld verdienen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Precies, het overgrote deel van de voetballers kiest dus uiteindelijk voor geld.
Maar dat houdt elkaar ook in stand h. Als jij als enige bij een goedlopende club 'trouw' bent en de andere tien lopen weg naar een nog grotere club met nog meer geld, en je krijgt er tien koekenbakkers voor terug, speel je zelf ook niet meer om de prijzen.
Slot ball genot @KingRolandquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop dat de KNVB na Koeman een keer niet in het bekende vijvertje van trainers gaat vissen.
Nieuw systeem.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop dat de KNVB na Koeman een keer niet in het bekende vijvertje van trainers gaat vissen.
Koeman had dit al bij Wijnaldum moeten doen, maar beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Bergwijn nu naar Barcelona was gegaan om meer te verdienen had Koeman hem denk ik nog wel geselecteerd.
Hij is niet afhankelijk van Griekenland of Turkije. Waar hij van afhankelijk is of hij genoegen wil nemen met wat minder. Dan kan hij in iedere competitie terecht.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
hij zou de zandbak graag uit willen stellen maar als er geen club voor hem komt in Griekenland of Turkije (en volgens mij vindt hij zelf dat al te laag) dan gaat hij daar toch terecht komen als hij nog wil voetballen
Ten Hag is binnenkort beschikbaar.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijg je weer allemaal lievelingen waar hij al mee gewerkt heeft die hij blijft oproepen tot ze 35 zijn ook al spelen ze inmiddels in qatar.quote:
Wat een armoe.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:14 schreef -XOR- het volgende:
Weghorst, Zirkzee, Brubbey.
Dit Nederland mist een type Memphis Depay.
Dat voelt logisch inderdaad, maar het kan qua beschikbaarheid net andersom uitkomen.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bosz gaat dat 'gewoon' doen na PSV.
En kan nergens anders heen. Zou zich daar wel mooi kunnen revancheren.quote:
Bondscoachschap is toch een beetje een luizenbaantje voor iemand met charisma en een staat van dienst. Dat is drie keer een kruis bij hem.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En kan nergens anders heen. Zou zich daar wel mooi kunnen revancheren.
Behalve Bosz zou ik niet weten wie het alternatief zou zijn.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Bondscoachschap is toch een beetje een luizenbaantje voor iemand met charisma en een staat van dienst. Dat is drie keer een kruis bij hem.
Ik merk dat je al geen moeite meer doet om naar buitenlandse opties te kijken in het gure Nederlandse klimaat?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Behalve Bosz zou ik niet weten wie het alternatief zou zijn.
Jans (lol) zou oprecht nog het dichtst in de buurt komen.
Een buitenlander. En als een Nederlander, dan zou ik het Van Persie wel eens willen zien doen.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gio > Jansquote:Op woensdag 4 september 2024 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
-Nederlander (buitenlander mag ook)quote:Op woensdag 4 september 2024 20:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een buitenlander. En als een Nederlander, dan zou ik het Van Persie wel eens willen zien doen.
Gaat de KNVB toch nooit doen. Die optie heb ik opgegeven.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik merk dat je al geen moeite meer doet om naar buitenlandse opties te kijken in het gure Nederlandse klimaat?
Mwah, volgens mij beschouwt Koeman het WK ook wel als zijn laatste kunstje. Daarna lekker met pensioen.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De trainersmarkt overziende denk ik dat de KNVB net zo lang aan Koeman blijft vasthouden tot het de parodie voorbij is.
Iedere nationale voetbalpers krijgt de bondscoach die ze verdient. Na Koeman zal dus Dickie wel weer van stal gehaald worden.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De trainersmarkt overziende denk ik dat de KNVB net zo lang aan Koeman blijft vasthouden tot het de parodie voorbij is.
Je hebt geen ongelijk. Ik denk dat er geen enkele bondscoach te noemen is, die niet door de pers naar het baantje werd geschreven. Scholletje? Kan me dat tijdperk even niet meer herinneren qua dynamiek.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iedere nationale voetbalpers krijgt de bondscoach die ze verdient. Na Koeman zal dus Dickie wel weer van stal gehaald worden.
Scholletje was natuurlijk onvermijdelijk doordat Bert van O hem al in de pijplijn had gezet. Ik denk dat alleen Advocaat 1 geen uitgebreide journalistiek ingebedde pr-machine als steun had.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt geen ongelijk. Ik denk dat er geen enkele bondscoach te noemen is, die niet door de pers naar het baantje werd geschreven. Scholletje? Kan me dat tijdperk even niet meer herinneren qua dynamiek.
Bert van Oosterveen had toch de fantastische constructie bedacht met Hiddink als bondscoach en Blind als assistent die het sowieso van Guus zou overnemen?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt geen ongelijk. Ik denk dat er geen enkele bondscoach te noemen is, die niet door de pers naar het baantje werd geschreven. Scholletje? Kan me dat tijdperk even niet meer herinneren qua dynamiek.
Wat ik op zich wel kan begrijpen, want Danny kan natuurlijk prima over voetbal praten. Ik denk dat Bertje zich zo in gesprekken heeft laten inpakken.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bert van Oosterveen had toch de fantastische constructie bedacht met Hiddink als bondscoach en Blind als assistent die het sowieso van Guus zou overnemen?
Maar de kans acht ik wel groot, voldoet aan alles behalve het vinkje goeie trainer. Daar moeten we verder niet moeilijk over doen.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Djieoo is echt mijn schrikbeeld.
Ja ik heb het ook al geaccepteerd inderdaad, dat worden doodsaaie persco's.quote:Op donderdag 5 september 2024 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar de kans acht ik wel groot, voldoet aan alles behalve het vinkje goeie trainer. Daar moeten we verder niet moeilijk over doen.
De Hollandse Southgatequote:Op donderdag 5 september 2024 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar de kans acht ik wel groot, voldoet aan alles behalve het vinkje goeie trainer. Daar moeten we verder niet moeilijk over doen.
Echte PRIJZENPAKKERquote:Op donderdag 5 september 2024 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima verder want een sympathieke gast en het NL elftal interesseert me ook weer niet zoveel.quote:
Meer prijzen gepakt dan Peter Bosz. CupfighterGio.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaat de KNVB toch nooit doen. Die optie heb ik opgegeven.
Gio is een aardige man, maar heb ik als trainer echt niet hoog zitten.
Henk de Jong.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:08 schreef tong80 het volgende:
Ron Jans had allang bondscoach moeten zijn. Of Alex Pastoor. Of Jan Everse.![]()
Ik had bij Gio wel altijd het idee dat hij meer 'one of the guys' is ipv dat hij echt boven een spelersgroep staat.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Gio ook helemaal niet zo'n slechte trainer, laat toch zijn elftallen vaak boven hun kwaliteit presteren. Wel echt een doodsaaie pragmaticus in plaats van een voetbalvisionair die spelers/ploegen echt beter maakt maar dat maakt hem nog geen slechte trainer.
Nah.....Beetje gehyped.quote:
Schijn bedriegt, vond hem juist altijd heel goed boven de spelersgroep staan. Heeft ook best moeilijke beslissingen gemaakt bij Feyenoord ten opzichte van strontvervelende spelers met veel krediet.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had bij Gio wel altijd het idee dat hij meer 'one of the guys' is ipv dat hij echt boven een spelersgroep staat.
Zal wel naar voren geschoven worden straks door de commissie Mijnals nu Fraser door de mand is gevallen.quote:
die hierboven genoemde commissie schrikt 's nachts wakker uit nachtmerries van mensen die in Amerika zijn ontslagen vanwege het ene woord dat niet genoemd mag wordenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:08 schreef tong80 het volgende:
Ron Jans had allang bondscoach moeten zijn. Of Alex Pastoor. Of Jan Everse.![]()
Gio is een hele lieve vriendelijke correcte man maar als hij een onpopulaire beslissing moet nemen doet hij dat ook zoals toen met Kuyt.quote:Op donderdag 5 september 2024 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schijn bedriegt, vond hem juist altijd heel goed boven de spelersgroep staan. Heeft ook best moeilijke beslissingen gemaakt bij Feyenoord ten opzichte van strontvervelende spelers met veel krediet.
Wat een zielig ventjequote:Steven Bergwijn wil niet meer in het Nederlands elftal spelen onder leiding van Ronald Koeman. De aanvaller houdt de deur voor Oranje wel open, zodra er een andere bondscoach aan het roer komt te staan.
"Eerder had hij al publiekelijk een mening over Brobbey, die ook niet leuk was en waarvan hij later zei dat het niet handig was", gaat Bergwijn verder met zijn verhaal. Hij is niet te spreken over de optredens van Koeman in de media. "Zo ga je niet met je eigen spelers om. Als hij zo doorgaat, dan verliest hij al zijn geloofwaardigheid."
Aan welke uitspraak van Koeman stoorde Bergwijn zich het meest? "Dat hij zei dat het geen sportieve stap was, blablabla. Ik kan hem verzekeren dat de competitie in Saoedi-Arabi beter is dan die in Nederland", antwoordt hij. "Kijk welke topspelers daar voetballen. En in de voorbereiding won Al-Ittihad van Internazionale. Dus de ene speler moet weg uit de Eredivisie om zich door te ontwikkelen en ik moet blijven? Juist. De bondscoach weet heel goed dat de competitie in Saoedi-Arabi een prima niveau heeft."
In de toekomst blijft Bergwijn wel beschikbaar voor het Nederlands elftal, maar wel onder een andere bondscoach. "Ik heb het altijd een eer gevonden om voor Oranje uit te komen. Maar onder deze bondscoach wil ik dat niet meer", aldus de aanvaller. "Met iemand die me bewust zo neerzet in de media ben ik klaar. Maar wie weet als er in de toekomst een nieuwe bondscoach komt. Ikzelf zal nooit de deur sluiten."
Steven is razend.quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een zielig ventje
Blijf ook maar weg
Zou hij het zelf ook geloven? Wat een stumper.quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een zielig ventje
Blijf ook maar weg
Hij heeft natuurlijk wel volledig gelijk dat Koeman geen enkele geloofwaardigheid heeft.quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hij het zelf ook geloven? Wat een stumper.
Wat niet wil zeggen dat Koeman hier geen gelijk heeft.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel volledig gelijk dat Koeman geen enkele geloofwaardigheid heeft.
En daar dacht hij nog geen twee maanden anders over met het selecteren van Wijnaldum.quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat Koeman hier geen gelijk heeft.
Toeristencompetitie.
Dat domme argument dan mensen voor zoete koek slikten dat Wijnaldum niet ergens anders heen kon (lol).quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En daar dacht hij nog geen twee maanden anders over met het selecteren van Wijnaldum.
Nee, Bergwijn heeft hier volledig gelijk. Koeman kan je niet serieus nemen.
Koeman heeft gelijk dat hij Bergwijn niet langer selecteert (te laat wel)quote:Op vrijdag 6 september 2024 08:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat Koeman hier geen gelijk heeft.
Toeristencompetitie.
Allemaal de schuld van Dennis, had hij Lingr maar niet moeten gaan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vind het erg verwarrend dat @:GurneyIsBestOke en @:DombohetOlifantje1 ineens andere UI's hebben.
Geen fan van Bergwijn, maar hij heeft natuurlijk wel een paar valide argumenten. Waarom brandt je een speler zo openlijk af zonder enige vorm van contact achter de schermen? Waarom wordt het bij de ene speler wel geaccepteerd dat ie in de zandbak gaat voetballen en de andere niet.quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een zielig ventje
Blijf ook maar weg
Helemaal eens met deze postquote:Op vrijdag 6 september 2024 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen fan van Bergwijn, maar hij heeft natuurlijk wel een paar valide argumenten. Waarom brandt je een speler zo openlijk af zonder enige vorm van contact achter de schermen? Waarom wordt het bij de ene speler wel geaccepteerd dat ie in de zandbak gaat voetballen en de andere niet.
Sowieso vind ik Koeman communicatief raar bezig. Zo'n Maatsen die aangeeft dat ie niet weet waarom ie nu weer bij Jong zit ipv het echte Oranje ondanks blessures op zijn positie. En dat Koeman dan zegt ja dan moet ie mij bellen. Het is een soort passief agressieve benadering die hem uiteindelijk helemaal geen reet gaat opleveren, want die spelersgroep zal 'm op een gegeven moment wel uitkotsen als zijn vertrouwelingen zoals Virgil en Depay definitief afzwaaien.
wat een irrelevante post.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:14 schreef hhh38 het volgende:
Grappig. Koeman en Bergwijn hebben allebei gelijk. Kunnen we nu ophouden over deze irrelevante voetballer?
In Nederland hebben we de toeslagenaffaire.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat domme argument dan mensen voor zoete koek slikten dat Wijnaldum niet ergens anders heen kon (lol).
Dat kon hij wel maar de mokerdomme Djienie wilde natuurlijk niet (teveel) inleveren.
Ik lees een discussie tussen mensen die ofwel Koeman ofwel Bergwijn meer haten en dan de ander gelijk geven. Vrij komisch.quote:
Dit ook nog ja. Wijnaldum toen en ook nu Memphis kunnen echt overal in een van de traditionele topcompetities wel aan de slag, enterug naar NL was voor hen echt geen vreemde optie geweest. Maar het gaat uiteindelijk allemaal om de pegels. Memphis gaat echt niet voor het lekkere weer naar Brazilie, net zoals Wijnaldum en Bergwijn niet naar de woestijn gaan om zandkastelen te bouwen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat domme argument dan mensen voor zoete koek slikten dat Wijnaldum niet ergens anders heen kon (lol).
Dat kon hij wel maar de mokerdomme Djienie wilde natuurlijk niet (teveel) inleveren.
Bijzondere manier van lezen wel.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik lees een discussie tussen mensen die ofwel Koeman ofwel Bergwijn meer haten en dan de ander gelijk geven. Vrij komisch.
Terwijl de enige juiste mening is om zowel Bergwijn als Koeman te haten omdat het allebei nou eenmaal volkomen incapabele totaaldebielen zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2024 11:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik lees een discussie tussen mensen die ofwel Koeman ofwel Bergwijn meer haten en dan de ander gelijk geven. Vrij komisch.
Bergwijn is een voetballer en Koeman een coach. Als je dat verschil niet begrijpt ben je zelf een volkomen incapabele totaal debiel.quote:Op vrijdag 6 september 2024 12:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Terwijl de enige juiste mening is om zowel Bergwijn als Koeman te haten omdat het allebei nou eenmaal volkomen incapabele totaaldebielen zijn.
Die gaat naar Corinthians. Is n van de grootste clubs in n van de grootste voetballanden. Is nogal een verschil.quote:Op vrijdag 6 september 2024 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zien wat Koeman nu doet als Memphis daadwerkelijk naar Brazili gaat beetje met ze tween de geschiedenis vervalsen.
De nummer 17 van Brazili. Wowquote:Op vrijdag 6 september 2024 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die gaat naar Corinthians. Is n van de grootste clubs in n van de grootste voetballanden. Is nogal een verschil.
[ afbeelding ]
Waar stond Ajax vorig jaar ? Santos, de club van (Pel) is vorig jaar voor het eerst in de geschiedenis gedegradeerd.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De nummer 17 van Brazili. Wow
Het zou wel humor zijn als de Jong nu naar de zandbak gaat. Dan gaan Ronald zijn principes snel weer de plee in.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Koeman is echt een walgelijk mannetje aan het worden
met redenen aankomen dat sommige spelers hem bellen bij welke club naar toe gaan enzovoorts![]()
fukking lachwekkend die interviews die hij deze week gegeven heeft
hij maakt zich steeds ongeloofwaardiger
als frenkie na 2 wedstrijden straks weer speelt wordt hij gelijk weer opgeroepen...ja want dat is topniveau gelijk tegen een degradatiekandidaat in spanje
Hij is 1 van de weinigen die al een zandbakken salaris heeft, met dank aan Messi.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou wel humor zijn als de Jong nu naar de zandbak gaat. Dan gaan Ronald zijn principes snel weer de plee in.
Alleen al vanwege dit soort schuimbekkerij hoop ik dat hij nog jaren blijft.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Koeman is echt een walgelijk mannetje aan het worden
met redenen aankomen dat sommige spelers hem bellen bij welke club naar toe gaan enzovoorts![]()
fukking lachwekkend die interviews die hij deze week gegeven heeft
hij maakt zich steeds ongeloofwaardiger
als frenkie na 2 wedstrijden straks weer speelt wordt hij gelijk weer opgeroepen...ja want dat is topniveau gelijk tegen een degradatiekandidaat in spanje
Dus? Blackburn was Engels kampioen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar stond Ajax vorig jaar ? Santos, de club van (Pel) is vorig jaar voor het eerst in de geschiedenis gedegradeerd.
One of the most widely supported teams in the world and the second most in Brazil, with over 30 million fans, Corinthians is one of the most successful Brazilian clubs, having won seven national titles, three Copa do Brasil trophies, one Supercopa do Brasil title, and a record 30 So Paulo State championships. In international competitions, the club won the inaugural FIFA Club World Championship in 2000, repeated the feat in 2012 after being crowned Copa Libertadores de Amrica champions for the first time that same year, and also won a Recopa Sudamericana title. In 2017, the club was listed by Forbes as the most valuable football club in the Americas, valued at $576.9 million.
Dan had er op het EK geen Ajacied gespeeld.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij clubs met weinig tegenstand, die ook nog eens niet presteren, daar ga je geen spelers van oproepen.
Alleen Brobbey en Bergwijn waren mee. Beiden voegden niks toe.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan had er op het EK geen Ajacied gespeeld.
Wie voegden wel iets toe. Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen Brobbey en Bergwijn waren mee. Beiden voegden niks toe.
Ditquote:Op zaterdag 7 september 2024 11:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Alleen al vanwege dit soort schuimbekkerij hoop ik dat hij nog jaren blijft.
Verbruggen, de Vrij, Schouten, Gakpo, WapWout.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie voegden wel iets toe. Ik heb geen idee.
Verbruggen klop.quote:Op zaterdag 7 september 2024 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verbruggen, de Vrij, Schouten, Gakpo, WapWout.
Een jaar of 4-5 geleden dacht ik nog dat we met deze lichting wel eens konden oogsten tussen (2024 en 2028) Maar de teleurstellende waarheid is dat een plek bij de laatste 4 van een toernooi het hoogst haalbare lijkt.quote:Op vrijdag 6 september 2024 14:16 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk gaat het nergens over. we zitten al meer dan 10 jaar met een kut lichting. Koeman nog ff laten falen en Oranje aan zien kloten. Volgende toernooi weer falen en onze aanvallende traditie verkloten. Daarna jonge coach en weer op de aanval. Zag gisteren Jong Oranje. Misschien n zwaluw, maar het gaf hoop. Zag een paar erg mooie acties en goede spelers. Daar een paar van en met Gravenberg, vd Ven, de jong, de Ligt, Ghakpo, Summervile, Simons etc......
Het moet natuurlijk wel geloofwaardig blijven. Op het EK was er nog iets van te snappen. Maar na het EK zal zelfs Koeman wel door hebben gehad, dat het tijd was voor wat anders (voorlopig)quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niet verwacht dat Koeman zo onverbiddelijk zou zijn voor Memphis en zijn transfervrije status.
En als hij goed speelt is zou dat ook niet raar zijn...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wordt gewoon opgeroepen natuurlijk als hij een club heeft waar hij weer speelt
Volgens mij is Virgil momenteel wel weer aardig in vorm.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:54 schreef Nober het volgende:
Man, man, man
Dat is Berghuis.quote:
Zoiets verwacht ik wel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:01 schreef hhh38 het volgende:
Komt er een topic of gaan we het hier bespreken?
Nuff said.quote:Op zaterdag 7 september 2024 17:45 schreef RamboDirk het volgende:
Bergwijn is verstandelijk beperkt.
Koeman is een patient.
RamboDirk is horse.
Die komt net terug van een blessure, die staat er de volgende keer gewoon weer in.quote:Op zaterdag 7 september 2024 19:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
De ligt tja had dan de vrij maar laten staan
Bergwijn heeft dan ook gewoon gelijk over deze narcistische klootzak.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Koeman is vergeten Geertruida op te stellen
Bergwijn vindt FC Bilal waar hij gaat spelen een topclub want ze versloegen Barcelona in een oefenwedstrijdquote:Op zaterdag 7 september 2024 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bergwijn heeft dan ook gewoon gelijk over deze narcistische klootzak.
Ik had het dan ook over het stukje over Koeman.quote:Op zaterdag 7 september 2024 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bergwijn vindt FC Bilal waar hij gaat spelen een topclub want ze versloegen Barcelona in een oefenwedstrijd
Valt wel mee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |