Lekkere dubbele tekst, #werkenbijdenosquote:Ik heb persoonlijke gesprekken gevoerd met Daley Blind, Georginio Wijnaldum en Marten de Roon en heb ze uitgelegd waarom ik geen beroep op ze doe en dat ik kies voor een aantal nieuwe, jonge spelers. Voor Memphis geldt dat hij eerst weer een club moet vinden voor hij bij ons weer in beeld komt. De groep is nu wat groter dan normaal en ik hoop dat dat een mooie stimulans is voor iedereen."
Ook Memphis Depay ontbreekt: "Voor Memphis geldt dat hij eerst weer een club moet vinden voor hij bij ons weer in beeld komt. De groep is nu wat groter dan normaal en ik hoop dat dat een mooie stimulans is voor iedereen."
Frenkie de Jong is nog afwezig. De middenvelder van Barcelona is nog steeds geblesseerd.
Dit is nog niet de definitieve selectiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kun je Bergwijn en Brobbey nou oproepen?
Mee eens, maar ik weet eigenlijk geen andere keeper die in aanmerking komt. Wellicht Bizot? Alhoewel ik hoop dat Bijlow snel weer keept bij Feyenoord natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bijlow mag wel weg als hij 2e keeper blijft bij Feyenoord.
Er zijn nu alternatieven, dat scheelt ook wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niet verwacht dat Koeman zo onverbiddelijk zou zijn voor Memphis en zijn transfervrije status.
quote:
Pasveer!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik weet eigenlijk geen andere keeper die in aanmerking komt. Wellicht Bizot? Alhoewel ik hoop dat Bijlow snel weer keept bij Feyenoord natuurlijk.
Op Hato na verder een logische selectie en prettig dat op sommige spelers eindelijk wordt doorgeselecteerd.
FOUTquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Memphis is ook gewoon geblezeerd, lieverd. Ik snap dat je gretig bent, maar wel even bij de feiten blijven.
SCHULD VAN @Alaphilippequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh Depay is niet geblesseerd?
Ik ga hier af op FAKE News.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik weet eigenlijk geen andere keeper die in aanmerking komt. Wellicht Bizot? Alhoewel ik hoop dat Bijlow snel weer keept bij Feyenoord natuurlijk.
Op Hato na verder een logische selectie en prettig dat op sommige spelers eindelijk wordt doorgeselecteerd.
Ik hoop voor Kluivert dat het niet teveel het Iraola-effect is, en hij individueel werkelijk stappen heeft gezet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:33 schreef -XOR- het volgende:
Van wat ik vorig jaar van Van Hecke en Kluivert jr heb gezien meer dan terecht. Leuke voorselectie.
Hij kreeg natuurlijk wel heel veel vrijheid bij Bournemouth, maar dat hij best behoorlijk meekan in de PL vond ik onverwacht positief.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor Kluivert dat het niet teveel het Iraola-effect is, en hij individueel werkelijk stappen heeft gezet.
Die wordt gewoon opgeroepen natuurlijk als hij een club heeft waar hij weer speeltquote:
Denk het niet, kerel faalt al jaren in Oranjequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wordt gewoon opgeroepen natuurlijk als hij een club heeft waar hij weer speelt
Dat is toch wel wat naief als je ziet hoeveel credit hij heeft bij Koeman en hij nog aantal goaltjes moet om topscorer aller tijden te wordenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Denk het niet, kerel faalt al jaren in Oranje
Dan moeten we wel wedstrijden tegen Andorra en San Marino krijgen want in topwedstrijden is hij onzichtbaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch wel wat naief als je ziet hoeveel credit hij heeft bij Koeman en hij nog aantal goaltjes moet om topscorer aller tijden te worden
Arteta was bij Sky echt ontzettend lovend over hem en hij zit zaterdag sowieso bij de selectie en kan minuten maken. https://www.vi.nl/nieuws/goed-nieuws-voor-timber-bij-arsenal#_=_quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:25 schreef Slobeend het volgende:
Is Jurrien Timber weer 100% wedstrijdfit?
Zoals met Aaron Winter die mocht invallen tijdens Nederland-Italië EK-2000 om recordinternational te worden. Waardoor van Hooijdonk geen penaltie kon nemen tijdens de strafschoppen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is toch wel wat naief als je ziet hoeveel credit hij heeft bij Koeman en hij nog aantal goaltjes moet om topscorer aller tijden te worden
Dit had ik al voorspeld. Dat ie dat pas na het EK zou gaan doen. Schijt coach.quote:
Dat zou een reden moeten zijn hem juist niet meer erbij te halen je wil toch niet voor lul staan als land in de geschiedenisboeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou een reden moeten zijn hem juist niet meer erbij te halen je wil toch niet voor lul staan als land in de geschiedenisboeken.
Stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou een reden moeten zijn hem juist niet meer erbij te halen je wil toch niet voor lul staan als land in de geschiedenisboeken.
Het blijft ook wel een goeie speler, wie weet komt Zirkzee eraan, maar neemt niet weg dat Depay nog altijd de beste spits is, ook al is hij gemankeerd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:26 schreef Fok-it het volgende:
Wel echt lachwekkend hoor als je dat voor lul staan noemt
Oneens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft ook wel een goeie speler, wie weet komt Zirkzee eraan, maar neemt niet weg dat Depay nog altijd de beste spits is, ook al is hij gemankeerd.
Dat mag, wat ik wel vind met Depay is dat hij wat teveel wil, hij zou wat meer in dienst van het team moeten spelen ipv andersom.quote:
Als Zirkzee deze lijn doortrekt en Depay die ongetwijfeld naar de zandbak geeft heeft Koeman eigenlijk geen argumenten meer om hem te handhavenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat mag, wat ik wel vind met Depay is dat hij wat teveel wil, hij zou wat meer in dienst van het team moeten spelen ipv andersom.
Maar hij had ook al geen argumenten voor Wijnaldum en die nam hij ook mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Zirkzee deze lijn doortrekt en Depay die ongetwijfeld naar de zandbak geeft heeft Koeman eigenlijk geen argumenten meer om hem te handhaven
Al zal hij dan ongetwijfeld met een oplossing komen zoals Depay er omheen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |