Met 1 pijl ? op zich knap.quote:Op woensdag 10 juli 2024 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Engeland zijn ze vast begonnen. Vuilnisman deze zak mag ook mee.
[ x ]
We hadden vooral een bondscoach die nog 5 jaar nodig had om erachter te komen dat hij het vak helemaal niet verstond.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja niet vreemd toch als je een selectie had met Ooijer, Heitinga, Melchiot, Mathijssen, De Zeeuw, Engelaar, Timmer, Bouma, Boulahrouz en Vennegoor.
Ik heb zo'n gevoel dat Koeman de eer aan zichzelf gaat houden en op gaat stappen. Als je niet 1, niet 2, niet 3 maar zelfs 6x (!) Memphis opstelt dan wil je ook wel graag ontslagen worden volgens mij. Een Frimpong in wereldvorm totaal niet gebruikt/gezien.. Nee, Koeman is een tactisch onbenul en moet vervangen worden voor iemand die wél een frisse spelopvatting hanteert.quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we in de finale gaan komen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat Koeman juist niet opstapt, omdat hij een prima resultaat heeft behaald. En vrees dat hij stug blijft vasthouden aan de opstellingquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Koeman de eer aan zichzelf gaat houden en op gaat stappen. Als je niet 1, niet 2, niet 3 maar zelfs 6x (!) Memphis opstelt dan wil je ook wel graag ontslagen worden volgens mij. Een Frimpong in wereldvorm totaal niet gebruikt/gezien.. Nee, Koeman is een tactisch onbenul en moet vervangen worden voor iemand die wél een frisse spelopvatting hanteert.
Nee joh, Koeman heeft echt wel inzichten gekregen dit EK. Prima om mee door te gaan richting WK.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk dat Koeman juist niet opstapt, omdat hij een prima resultaat heeft behaald. En vrees dat hij stug blijft vasthouden aan de opstelling
Een prima resultaat geldt alleen voor degenen die geen voetbal volgen. Je wordt 3de in een middelmatige poule; in een andere opzet ga je als nr 3 gewoon naar huis. Vervolgens speel je tegen zowel Roemenië als Turkije gewoon (met alle respect) tegen een (sportief) 3de wereldland. Eigenlijk vlieg je er gewoon bij de eerste de beste weerstand meteen uit.. Ik verlies liever op een goede wijze spectaculair in de 8ste finale van Spanje dan op deze manier lafjes in de halve te komen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk dat Koeman juist niet opstapt, omdat hij een prima resultaat heeft behaald. En vrees dat hij stug blijft vasthouden aan de opstelling
De Boer of Blind.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop na het WK dat Koeman stopt en we Bosz of Ten Hag als bondscoach krijgen. Slot zou ook leuk zijn maar die zit dan nog wel bij Liverpool.
Maar uiteindelijk zal Advocaat wel voor de 4000e keer van stal gehaald worden.
Met een Nederlandse coach ga je niets winnen. Lekker daaraan vasthouden genotquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop na het WK dat Koeman stopt en we Bosz of Ten Hag als bondscoach krijgen. Slot zou ook leuk zijn maar die zit dan nog wel bij Liverpool.
Maar uiteindelijk zal Advocaat wel voor de 4000e keer van stal gehaald worden.
Ook billenknijpen tegen Turkije genot.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb er maar één woord voor: zielige losers.
Verliezen van Oostenrijk en fucking Engenland
Turken zijn de baas in Rotterdamquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook billenknijpen tegen Turkije genot.
Goed moment denk ik wel. Genoeg alternatieven.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou Virgil van DIjk gaan stoppen als international?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-liverpool-en-oranje
Je kunt 'm ook prima missen hoor centraal achterin. Dat het een boegbeeld is als aanvoerder doet daar weinig aan af.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Goed moment denk ik wel. Genoeg alternatieven.
Ik ga niet mee in deze negatieve denkwijze. Nederland heeft niet zo'n goede selectie, wat zo'n wedstrijd tegen Engeland frustrerend maakt want je voelt dat ze zijn te pakken. Maar al met al had niemand verwacht dat ze zo ver zouden komen. Dan kan je het wel gaan downplayen, maar Nederland heeft in het verleden betere ploegen gehad die er veel eerder uit lagen in een toernooi.quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een prima resultaat geldt alleen voor degenen die geen voetbal volgen. Je wordt 3de in een middelmatige poule; in een andere opzet ga je als nr 3 gewoon naar huis. Vervolgens speel je tegen zowel Roemenië als Turkije gewoon (met alle respect) tegen een (sportief) 3de wereldland. Eigenlijk vlieg je er gewoon bij de eerste de beste weerstand meteen uit.. Ik verlies liever op een goede wijze spectaculair in de 8ste finale van Spanje dan op deze manier lafjes in de halve te komen.
Waar slaat dit opquote:Op donderdag 11 juli 2024 11:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met een Nederlandse coach ga je niets winnen. Lekker daaraan vasthouden genot
Precies. Dit is een slechte lichting. Het internationale voetbal is ook niks momenteel. Daarom een uitgelezen kans om met met een geweldige loting en veel geluk ver te komen. Nu heb je niet op z'n Nederlands gespeeld en je vliegt er toch uit. Letterlijk een gemiste kans.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in deze negatieve denkwijze. Nederland heeft niet zo'n goede selectie, wat zo'n wedstrijd tegen Engeland frustrerend maakt want je voelt dat ze zijn te pakken. Maar al met al had niemand verwacht dat ze zo ver zouden komen. Dan kan je het wel gaan downplayen, maar Nederland heeft in het verleden betere ploegen gehad die er veel eerder uit lagen in een toernooi.
'al met al had niemand verwacht dat Nederland zo ver zou komen'.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in deze negatieve denkwijze. Nederland heeft niet zo'n goede selectie, wat zo'n wedstrijd tegen Engeland frustrerend maakt want je voelt dat ze zijn te pakken. Maar al met al had niemand verwacht dat ze zo ver zouden komen. Dan kan je het wel gaan downplayen, maar Nederland heeft in het verleden betere ploegen gehad die er veel eerder uit lagen in een toernooi.
daleyquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Mooi moment om afscheid te nemen.
Terwijl je al heel blij moest zijn dat je na verlies tegen Oostenrijk Roemenië en daarna Turkije trof.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:26 schreef Empa het volgende:
Ben nog steeds zuur over ons verlies tegen Engeland!
Wijnaldum wordt heus niet meer opgeroepen. Van Dijk hoort er gewoon nog in. In de aanval moet-ie wel meer gaan testen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:11 schreef ISVV het volgende:
Hadden we nu maar een trainer die door durft te selecteren. Depay, Wijnaldum, Blind en zelfs Van Dijk hoeven er eindelijk niet meer bij.
Achter van Dijk zit genoeg talent.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wijnaldum wordt heus niet meer opgeroepen. Van Dijk hoort er gewoon nog in. In de aanval moet-ie wel meer gaan testen.
Noem ze eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Achter van Dijk zit genoeg talent.
Van Der Ven,Aké,Botman,Geertruida,Timber, Struijk, Beelen,quote:
De eerste twee zitten er al bij. De andere hebben idd potentie. Als daar straks 2 echte toppers tussen zitten en/of nog twee iets daaronder klaag ik niet. Een vaste international kun je nooit helemaal voorspellen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van Der Ven,Aké,Botman,Geertruida,Timber, Struijk, Beelen,
Over een paar weken alweer die interland ellende. Voorselectie zal er vrij binnenkort wel weer zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:11 schreef ISVV het volgende:
Hadden we nu maar een trainer die door durft te selecteren. Depay, Wijnaldum, Blind en zelfs Van Dijk hoeven er eindelijk niet meer bij.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over een paar weken alweer die interland ellende. Voorselectie zal er vrij binnenkort wel weer zijn.
Drama inderdaadquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Over een paar weken alweer die interland ellende. Voorselectie zal er vrij binnenkort wel weer zijn.
Nederland - Duitsland genotquote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een leuke pot, alleen had die van mij wel een maandje naar achter gemogen. Nu zijn de competities net begonnen (in de grote voetballanden moeten de hoogste competities nog beginnen, de Bundesliga begint zelfs pas over een dikke week) en krijg je alweer deze onderbreking.quote:
Ik zou ook liever al die 6 potjes achter elkaar hebben. Maar je gaat het wereldwijd nooit eens worden wanneer die lange interlandbreak precies zou moeten zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een leuke pot, alleen had die van mij wel een maandje naar achter gemogen. Nu zijn de competities net begonnen (in de grote voetballanden moeten de hoogste competities nog beginnen, de Bundesliga begint zelfs pas over een dikke week) en krijg je alweer deze onderbreking.
Con Airquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:02 schreef GGMM het volgende:
Nu zal Malacia wel z'n plaats overnemen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van Der Ven,Aké,Botman,Geertruida,Timber, Struijk, Beelen,
Memphis is ook gewoon geblezeerd, lieverd. Ik snap dat je gretig bent, maar wel even bij de feiten blijven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:04 schreef RipCity het volgende:
Doeeeeeeeiiii depay.
Misschien moet die zichzelf niet meer overschatten en naar een kleinere club gaan om zichzelf in kijker te spelen. Nog steeds transfervrij ook gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |