Ja daarom denk ik ook wel dat hij opgeroepen blijft worden. Want ook in de spits is de spoeling dun, je hebt nu Zirkzee, Depay, een oude Weghorst en een heel beperkte Brubby.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar hij had ook al geen argumenten voor Wijnaldum en die nam hij ook mee.
Als je bij Manchester United speelt kom je er wel aan ja, en het begin is goed. Depay heeft een goed periode in het NL efltal gehad, beter dan ooit bij enige club. Maar de laatste toernooien speelt hij vooral vanwege de hoop dat de vorm er weer komt en omdat we vinden dat we begaafde aanvallende spelers moeten hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft ook wel een goeie speler, wie weet komt Zirkzee eraan, maar neemt niet weg dat Depay nog altijd de beste spits is, ook al is hij gemankeerd.
Dalinga of zoiets ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik ook wel dat hij opgeroepen blijft worden. Want ook in de spits is de spoeling dun, je hebt nu Zirkzee, Depay, een oude Weghorst en een heel beperkte Brubby.
Goeie vraag doet het goed.quote:
Omdat ie nog niet echt gescoord had voordat de selectie bekend werd gemaakt ... Misschien volgende ronde ... Memphis nog steeds clubloos is wel in zn voordeelquote:
Dan nog is Depay meenemen vanwege het verleden kansloos kan je beter Dallinga of een willekeurige eredivisie spits meenemen nog.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik ook wel dat hij opgeroepen blijft worden. Want ook in de spits is de spoeling dun, je hebt nu Zirkzee, Depay, een oude Weghorst en een heel beperkte Brubby.
Hoort wmb in een voorselectie te zitten ook als er nog geen wedstrijd gespeeld is in Spanje.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie nog niet echt gescoord had voordat de selectie bekend werd gemaakt ... Misschien volgende ronde ... Memphis nog steeds clubloos is wel in zn voordeel
Nou op zich..quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee ik ben geen Ronald Koeman.
Die heeft tot vorige week echt heel lang niets (kunnen) laten zien. Zal er de volgende keer wel bij zitten als ie zo doorgaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Timbergod.Toch wel een logische selectie? Alleen Hato is een beetje vreemd denk ik, je zou denken dat we daar een beter alternatief voor hebben rondlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Geen Koopmeiners? Dat is wel vreemd.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Ja hoor ik kan hier prima mee leven, Wieffer zal wel een blessure hebben en de Vrij had ik ook meegenomen mits fit. Brobbey zou je in zijn huidige staat nog thuis kunnen laten. Hato is uitstekend aan het seizoen begonnen en kan cv en lb. Ook met het oog op de toekomst wellicht, die zal nog niet spelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Toch wel een logische selectie? Alleen Hato is een beetje vreemd denk ik, je zou denken dat we daar een beter alternatief voor hebben rondlopen.
Wellicht omdat hij nog geen minuut heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Edit: Geen Koopmeiners? Dat is wel vreemd.
Ja denk dat als De Vrij of Botman fit had geweest dat die er niet bij zou zitten in ieder geval.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hoor ik kan hier prima mee leven, Wieffer zal wel een blessure hebben en de Vrij had ik ook meegenomen mits fit. Brobbey zou je in zijn huidige staat nog thuis kunnen laten. Hato is uitstekend aan het seizoen begonnen en kan cv en lb. Ook met het oog op de toekomst wellicht, die zal nog niet spelen natuurlijk.
Heeft nog geen competitiewedstrijd gespeeld na zijn blessurequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:16 schreef Zorro het volgende:
Ik "hoop" dat Koopmeiners geblesseerd is, want anders maakt Koeman zich weer eens onsterfelijk belachelijk.
Dan is het vreemd dat Timber wel opgeroepen wordt, die zit net zo goed al de hele voorbereiding te kwakkelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft nog geen competitiewedstrijd gespeeld na zijn blessure
Wellicht heeft Koopmeiners gewoon aangegeven dat hij mentaal niet in staat is om mee te doen. Helemaal niet meegedaan en zat de hele maand te focussen op zijn transfer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is het vreemd dat Timber wel opgeroepen wordt, die zit net zo goed al de hele voorbereiding te kwakkelen.
Nou goed, dat is ongeveer geblesseerd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft nog geen competitiewedstrijd gespeeld na zijn blessure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |