Gravenberch heeft gisteren dus ongekend veel indruk gemaaktquote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef hhh38 het volgende:
Kluivert vervangt middenvelder Veerman, logisch.
Was motm.quote:Op maandag 2 september 2024 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gravenberch heeft gisteren dus ongekend veel indruk gemaakt
Je bedoelt waarschijnlijk zegen, maar in dit geval zou het met deze typo ook nog kunnen.quote:Op maandag 2 september 2024 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Terecht, voor Ryan is het een ZEGE dat Arne zijn coach is.
Is meer een nr 10 geworden dan een vleugel.quote:Op maandag 2 september 2024 17:57 schreef hhh38 het volgende:
Kluivert vervangt middenvelder Veerman, logisch.
Krijg nu al kromme tenen bij het idee dat de pers meer interesse gaat hebben in zijn mening over de transfer van Bergwijn naar Saudi Arabië dan naar zijn visie op de toekomst (2026) van Oranje.quote:
Voor visie ga je maar naar de opticien.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:08 schreef Wertha het volgende:
[..]
Krijg nu al kromme tenen bij het idee dat de pers meer interesse gaat hebben in zijn mening over de transfer van Bergwijn naar Saudi Arabië dan naar zijn visie op de toekomst (2026) van Oranje.
~ M. Ruttequote:Op dinsdag 3 september 2024 10:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor visie ga je maar naar de opticien.
Het is weer dodelijk saai.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:08 schreef Wertha het volgende:
[..]
Krijg nu al kromme tenen bij het idee dat de pers meer interesse gaat hebben in zijn mening over de transfer van Bergwijn naar Saudi Arabië dan naar zijn visie op de toekomst (2026) van Oranje.
Ach, Steven.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd hypocriete Koeman, maar erg mooi. Bassiezwaaien.gif
[ x ]
Het horrorbeeld.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is weer dodelijk saai.Gisteren werd er gelachen om mijn post, dat Ron Jans het straks maar moet worden.
Mooi, zijn we daar vanaf. Straks de jeugd maar kans gaan geven. Volgens mij zit er een goede lichting aan te komen. Buiten de paar die we al hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
Steven Bergwijn maakte een stap naar het Midden-Oosten: 'Wijnaldum ging ooit die kant op, omdat hij een probleem had bij Paris Saint-Germain. Hij kon alleen naar dat land om te voetballen tot januari. In het geval van Bergwijn is dat hij op 26-jarige leeftijd gaat, de sportieve ambitie voert niet de boventoon. Het boek is in principe wel dicht voor hem. Hij heeft geen contact met mij gezocht hierover, ik denk dat hij wel weet hoe ik hierover denk.'
Nou ja, prima redenering om de vriendjespolitiek mee te verhullen. Eruit met die bagger.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
Steven Bergwijn maakte een stap naar het Midden-Oosten: 'Wijnaldum ging ooit die kant op, omdat hij een probleem had bij Paris Saint-Germain. Hij kon alleen naar dat land om te voetballen tot januari. In het geval van Bergwijn is dat hij op 26-jarige leeftijd gaat, de sportieve ambitie voert niet de boventoon. Het boek is in principe wel dicht voor hem. Hij heeft geen contact met mij gezocht hierover, ik denk dat hij wel weet hoe ik hierover denk.'
Ik snap wat ie bedoeld te zeggen, maar dit soort uitspraken zijn altijd van die zaken die je later nog eens om de oren worden geslagen. Hou je gewoon op de vlakte en nodig m niet meer uit, en laat wat je denkt gewoon binnenskamers.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:49 schreef Caland het volgende:
Waarom ? Hij heeft overal "succes" gehad. Spreekt zijn talen en houdt van goede muziek. Anders moet Alex Pastoor of Jan Everse het maar worden. Beetje roering kan geen kwaad.quote:
Jans is leuk voor Nederlandse clubs net onder de top.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ? Hij heeft overal "succes" gehad. Spreekt zijn talen en houdt van goede muziek. Anders moet Alex Pastoor of Jan Everse het maar worden. Beetje roering kan geen kwaad.
Als dat de argumenten en 'kandidaten' zijn ga ik hier NIET serieus op in.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ? Hij heeft overal "succes" gehad. Spreekt zijn talen en houdt van goede muziek. Anders moet Alex Pastoor of Jan Everse het maar worden. Beetje roering kan geen kwaad.
Jan Eversequote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dat de argumenten en 'kandidaten' zijn ga ik hier NIET serieus op in.
Bij welke topclub heeft ie het dan slecht gedaan. Ze moeten eens af van al die omhooggevallen trainers waar je 30 jaar aan vast zit. Zie wat er gebeurde met Advocaat en Beenhakker. Van Gaal heeft het ook niet grandioos gedaan.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jans is leuk voor Nederlandse clubs net onder de top.
Net zoiets als van lekker eten houden.quote:
Ach, ik zal er de volgende keer een knipoog achter posten.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dat de argumenten en 'kandidaten' zijn ga ik hier NIET serieus op in.
Van Gaal wel vanaf 2014quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jan Everse
Die is al 10 jaar niet meer rullevant.
Nee, in de kleedkamer wordt niet lekker gegeten. Jans hangt in de kleedkamer altijd lijstjes met actuele muziek op;quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Net zoiets als van lekker eten houden.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jan Everse
Die is al 10 jaar niet meer rullevant.
En hij vond het EK geweldig.quote:Op dinsdag 3 september 2024 10:59 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens is er niets mis met wat Koeman zegt. Het had wel leuk geweest als ie erbij had gezegd dat project Wijnaldum mislukt was.
Jij hebt 2012, 2022 en 1990 niet gezien? Of 1994?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
En hij vond het EK geweldig.Slechtste voetbal van Nederland op groot toernooi na 1980.
Jawel. Kun je nagaan hoe slecht het op het EK-80 was. Lees en kijk maar eens terug. 90 was zeker kut. 94 was het redelijk. Helaas hadden we toen Advocaat die achteraf blij was met de 7e plaat.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jij hebt 2012, 2022 en 1990 niet gezien? Of 1994?
2006 en 2021 waren ook een groot succes!quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jij hebt 2012, 2022 en 1990 niet gezien? Of 1994?
mits hij het geld gaat krijgen natuurlijk. want gouden bergen beloven kunnen zij in saoedi-arabië maar toch uitbetalen, ja daar ben ik wel benieuwd naar...quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat Koeman dus eigenlijk bedoelt te zeggen is dat ie twijfels heeft bij de topsportambitie van Bergwijn, maar dat kun je ook zeggen zonder specifiek die move naar Saudi-Arabie te benoemen. Maar goed, Steven verdient de komende 3 jaar gewoon 27 miljoen Euro, die lacht ons allemaal uit.
quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
mits hij het geld gaat krijgen natuurlijk. want gouden bergen beloven kunnen zij in saoedi-arabië maar toch uitbetalen, ja daar ben ik wel benieuwd naar...
Ze stellen je ook op als je kapot bent.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is Saudi Arabië geen Rusland. Die betalen echt wel gewoon.
In Rusland mag je je cheque in ontvangst nemen staand voor een open raam.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijkbaar het nieuws niet echt gevolgd, juist best veel problemen met contracten nakomen daar. Als je in de lappenmand zit betaalt de sjeik gewoon niet uit, dat soort zaken.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft niks met beredeneren te maken maar met consequenties van acties.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:45 schreef Vis1980 het volgende:
Man, wat word ik zo ontzettend moe van al die mensen die na een keuze of een uitspraak meteen om een ontslag roepen van wie dan ook. Het lijkt wel of veel mensen steeds minder rationeel zijn en daarnaast zijn er ook veel mensen die werkelijk denken dat ze het beter zouden doen.
En dan heb ik het over overal op het internet. Je hoeft het niet met iemand eens te zijn, maar sommige mensen kunnen niets meer beredeneren.
Precies, en dat bedoel ik dus met hou gewoon je mond over dit soort zaken. Want het is vrij lastig om consequent te blijven.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:29 schreef Jaeger85 het volgende:
Benieuwd of Koeman ook zo standvastig is wanneer lievelingtje Depay straks tekent bij een zandbakclub. De kans is immers groot dat dit gaat gebeuren. Tot nu toe hebben alleen middelmatige clubs die niet hele hoge salarissen kunnen bieden interesse in hem.
Cancel culture dus.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Heeft niks met beredeneren te maken maar met consequenties van acties.
Depay wil topscorer van Oranje worden. Die stelt de zandbak nog wel even uit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:59 schreef Vis1980 het volgende:
Depay zou moeten kiezen denk ik, of veel blijven verdienen en dan in de zandbak gaan spelen of een stuk salaris inleveren, maar wel elke week spelen en misschien nog wel eens in vorm raken. Snap het risico voor de clubs wel, die gozer is al 4 jaar niet in enige vorm.
En hoe vaak is dat voorgekomen? En bij welke club?quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar het nieuws niet echt gevolgd, juist best veel problemen met contracten nakomen daar. Als je in de lappenmand zit betaalt de sjeik gewoon niet uit, dat soort zaken.
Er is toch niets mis met uitleggen waarom je bepaalde dingen doet? Wijnaldum kon alleen nog naar de zandbak en kon inmiddels ook wel een potje breken bij de bondscoach. Bergwijn gaat in de bloei van zijn carrière zijn zakken vullen, heeft dat krediet niet en wordt dus niet meer opgeroepen. Spreekt ook wel een signaal uit. Dat is voor Depay natuurlijk weer anders, die zit in de Wijnaldum-situatie. Daar kun je het natuurlijk mee oneens zijn, maar wmb weinig mis met dit gewoon uitleggen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, en dat bedoel ik dus met hou gewoon je mond over dit soort zaken. Want het is vrij lastig om consequent te blijven.
Ja, voor het geld, zo moeilijk is dat toch nietquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Koeman met zijn boomer-retoriek.. alleen in Europa is het 'echte' voetbal.. tegenwoordig gaan veel dure talenten ook naar Arabië, China of Amerika
Ja mensen gaan voor de liefde voor het spelletje naar China en Arabië iddquote:Op dinsdag 3 september 2024 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Koeman met zijn boomer-retoriek.. alleen in Europa is het 'echte' voetbal.. tegenwoordig gaan veel dure talenten ook naar Arabië, China of Amerika
Fck dat iedereen mag toch gewoon kiezen voor de baan waar hij het meeste verdiend?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, voor het geld, zo moeilijk is dat toch niet
Als voetballer is het hoogst haalbare op clubniveau waar je naar wil streven toch spelen in, en uiteindelijk winnen van de Champions League? Dan ga je toch niet naar een derderangs competitie buiten Europa?
Ja, waar zeg ik dat dat niet mag dan?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Fck dat iedereen mag toch gewoon kiezen voor de baan waar hij het meeste verdiend verdient?
Ja hoor, volkomen logisch ook. Maar op basis daarvan mag een bondscoach je ook afschrijven.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Fck dat iedereen mag toch gewoon kiezen voor de baan waar hij het meeste verdiend?
quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, waar zeg ik dat dat niet mag dan?
Nou nee dus. Ze willen 't meest verdienen. Vaak gaat dat 1 op 1 maar dat hoeft dus niet zo te zijn.quote:Als voetballer is het hoogst haalbare op clubniveau waar je naar wil streven toch
Je bedoelt die bondscoach die 't Nederlands elftal achterliet om ergens te gaan coachen waar hij meer kon verdienen?quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor, volkomen logisch ook. Maar op basis daarvan mag een bondscoach je ook afschrijven.
Precies. Niets menselijks is hem vreemd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je bedoelt die bondscoach die 't Nederlands elftal achterliet om ergens te gaan coachen waar hij meer kon verdienen?
Ik vind het in dit voorbeeld niet eens echt hypocriet eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Welkom op aarde, waar we iedere dag opnieuw ontdekken dat iedereen hypocriet is.
Als Bergwijn nu naar Barcelona was gegaan om meer te verdienen had Koeman hem denk ik nog wel geselecteerd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het in dit voorbeeld niet eens echt hypocriet eigenlijk.
Een bondscoach moet niet iemand oproepen vanwege zulke persoonlijke wensen van een speler. Als Depay niet meer goed genoeg is moet hij gewoon oprotten.je wil ook gewoon kwalificeren en prijzen pakken lijkt mij Depay moet niet persee spelen en een ander niet vanwege persoonlijke records dat slaat helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Depay wil topscorer van Oranje worden. Die stelt de zandbak nog wel even uit.
Maar het geld is leidend, kijk bv naar Ajax 1995, 1996. Ze hadden een team dat wereldtop was en ieder jaar mee kon doen om de Champions League titel maar alle spelers kozen daarna voor een beter contract bij rijkere clubs.quote:Op dinsdag 3 september 2024 15:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, voor het geld, zo moeilijk is dat toch niet
Als voetballer is het hoogst haalbare op clubniveau waar je naar wil streven toch spelen in, en uiteindelijk winnen van de Champions League? Dan ga je toch niet naar een derderangs competitie buiten Europa?
hij zou de zandbak graag uit willen stellen maar als er geen club voor hem komt in Griekenland of Turkije (en volgens mij vindt hij zelf dat al te laag) dan gaat hij daar toch terecht komen als hij nog wil voetballenquote:Op dinsdag 3 september 2024 12:34 schreef Wertha het volgende:
[..]
Depay wil topscorer van Oranje worden. Die stelt de zandbak nog wel even uit.
Precies, het overgrote deel van de voetballers kiest dus uiteindelijk voor geld.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar het geld is leidend, kijk bv naar Ajax 1995, 1996. Ze hadden een team dat wereldtop was en ieder jaar mee kon doen om de Champions League titel maar alle spelers kozen daarna voor een beter contract bij rijkere clubs.
Toch ook niet gek, je moet in een jaar of 15 als je mazzel hebt al je geld verdienen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Precies, het overgrote deel van de voetballers kiest dus uiteindelijk voor geld.
Maar dat houdt elkaar ook in stand hè. Als jij als enige bij een goedlopende club 'trouw' bent en de andere tien lopen weg naar een nog grotere club met nog meer geld, en je krijgt er tien koekenbakkers voor terug, speel je zelf ook niet meer om de prijzen.
Slot ball genot @KingRolandquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop dat de KNVB na Koeman een keer niet in het bekende vijvertje van trainers gaat vissen.
Nieuw systeem.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop dat de KNVB na Koeman een keer niet in het bekende vijvertje van trainers gaat vissen.
Koeman had dit al bij Wijnaldum moeten doen, maar beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Bergwijn nu naar Barcelona was gegaan om meer te verdienen had Koeman hem denk ik nog wel geselecteerd.
Hij is niet afhankelijk van Griekenland of Turkije. Waar hij van afhankelijk is of hij genoegen wil nemen met wat minder. Dan kan hij in iedere competitie terecht.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
hij zou de zandbak graag uit willen stellen maar als er geen club voor hem komt in Griekenland of Turkije (en volgens mij vindt hij zelf dat al te laag) dan gaat hij daar toch terecht komen als hij nog wil voetballen
Ten Hag is binnenkort beschikbaar.quote:Op dinsdag 3 september 2024 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijg je weer allemaal lievelingen waar hij al mee gewerkt heeft die hij blijft oproepen tot ze 35 zijn ook al spelen ze inmiddels in qatar.quote:
Wat een armoe.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:14 schreef -XOR- het volgende:
Weghorst, Zirkzee, Brubbey.
Dit Nederland mist een type Memphis Depay.
Dat voelt logisch inderdaad, maar het kan qua beschikbaarheid net andersom uitkomen.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bosz gaat dat 'gewoon' doen na PSV.
En kan nergens anders heen. Zou zich daar wel mooi kunnen revancheren.quote:
Bondscoachschap is toch een beetje een luizenbaantje voor iemand met charisma en een staat van dienst. Dat is drie keer een kruis bij hem.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En kan nergens anders heen. Zou zich daar wel mooi kunnen revancheren.
Behalve Bosz zou ik niet weten wie het alternatief zou zijn.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Bondscoachschap is toch een beetje een luizenbaantje voor iemand met charisma en een staat van dienst. Dat is drie keer een kruis bij hem.
Ik merk dat je al geen moeite meer doet om naar buitenlandse opties te kijken in het gure Nederlandse klimaat?quote:Op woensdag 4 september 2024 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Behalve Bosz zou ik niet weten wie het alternatief zou zijn.
Jans (lol) zou oprecht nog het dichtst in de buurt komen.
Een buitenlander. En als een Nederlander, dan zou ik het Van Persie wel eens willen zien doen.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gio > Jansquote:Op woensdag 4 september 2024 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
-Nederlander (buitenlander mag ook)quote:Op woensdag 4 september 2024 20:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een buitenlander. En als een Nederlander, dan zou ik het Van Persie wel eens willen zien doen.
Gaat de KNVB toch nooit doen. Die optie heb ik opgegeven.quote:Op woensdag 4 september 2024 20:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik merk dat je al geen moeite meer doet om naar buitenlandse opties te kijken in het gure Nederlandse klimaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |