FOK! is ook online.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:18 schreef Mikeytt het volgende:
Is dat uberhaupt te doen? En hoe makkelijk te doen? Moet op 19 augustus 4,2kg zwaarder zijn dan nu.
Met 3500kcal blijf ik stabiel op 89kg. Moet nu dus 93 hebben, waar ik momenteel 88,8 weeg.
Is er een manier om dit gezond te doen? Lees online max 1kg per week
Vetlaagje heb ik niet echt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Voor een veganist heb je dan toch een behoorlijk speklaagje opgebouwd. Waarom moet er nog eens 4kg bij?
Mag ook gewoon vet zijn. Verwacht niet 4 kg aan spieren op te bouwenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:29 schreef Marsenal het volgende:
Gezond 4 kg aankomen in een week, dat gaat niet. Zo snel bouw je geen spiermassa op, voordat je je doodtraint. Gewoon jezelf helemaal volstouwen met vet en pillen nemen om constipatie op te wekken, dat is je enige optie.
Laat vooral weten hoe het gaat.
Precies. Gewoon elke avond een pak ijs naar binnen duwen, veel fris drinken, in de avond friet met mayo wegwerken en in de ochtend een enorme Britse ontbijt.quote:
Helemaal niet ontbijten. Met ontbijt start je de motor en begint de calorieverbranding.quote:
Gaat wel om lichaamsgewicht.. 4kg eten gaat toch niet johquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:58 schreef valentijn101 het volgende:
4 kg kun je er makkelijk voor een dagje bij krijgen. Darmen vullen. (veel eten) en natuurlijk veel drinken. Niet naar de wc gaan voor je op de weegschaal moet.
Neem nu wel creatine zodat ik meer vocht vasthoud... zie niet heel veel tips verder. Zal een beetje uitgaan van die kcal rekenmachines online...quote:
Dit klopt dus niet. Oud huisvrouwenverhaaltjequote:Op maandag 12 augustus 2024 02:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Helemaal niet ontbijten. Met ontbijt start je de motor en begint de calorieverbranding.
Super, 400 kcal aan macadamias is 55 gram? En mango, spinazie en sojamelk zijn echte caloriebommen hoor. Goed bezig, flink aan het eten zo te zien.quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:39 schreef Mikeytt het volgende:
Ontbijt vandaag iig 2 broodjes met margarine en boterhamworst, 400kcal aan macadamianootjes en een smoothie met 2 bananen, handje mango, spinazie en sojamelk...
Idd, en wel twee hele broodjes, nou ik hoop dat ie nog door de deur past!quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:32 schreef Feola het volgende:
[..]
Super, 400 kcal aan macadamias is 55 gram? En mango, spinazie en sojamelk zijn echte caloriebommen hoor. Goed bezig, flink aan het eten zo te zien.
Ja, heb daarvoor creatine. Blijkbaar heb je dan genoeg om 1~ kilo extra vocht bij je te houdenquote:Op maandag 12 augustus 2024 09:46 schreef stavromulabeta het volgende:
Veel zout eten. Dan houdt je lichaam meer vocht vast. Maar waarom zou je in hemelsnaam 4 kg zwaarder willen zijn?
Hoe reken je dit uit trouwens? Volgens mijn calculator moet ik aan de 5100 zittenquote:Op maandag 12 augustus 2024 09:49 schreef Cruzinats het volgende:
Dat is ruim 6700 kcal per dag er van uitgaande dat je dagelijkse behoefte om op gewicht te blijven rond de 2700 kcal ligt.
Is hier toch ook niet belangrijk om te weten. Hoef alleen tips te hebben...quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:37 schreef Lienekien het volgende:
Hahahaha, iedereen vraagt waarom ik 4 kg. moet aankomen en ik negeer ze lekker allemaal.
Zo kicken, dit.
Valt mee qua kcal toch? Probeer nu gewoon aan de kcal hoeveelheid te komen. Nu al aardig op 1200kcal. Houd normaal niet van te groot ontbijten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:32 schreef Feola het volgende:
[..]
Super, 400 kcal aan macadamias is 55 gram? En mango, spinazie en sojamelk zijn echte caloriebommen hoor. Goed bezig, flink aan het eten zo te zien.
en ik moet van jou aannemen dat het een 'oud huisverouwenverhaaltje' isquote:Op maandag 12 augustus 2024 09:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit klopt dus niet. Oud huisvrouwenverhaaltje
Het zal voor een of ander sportgebeuren zijn. En dan maakt het wel uit of je daar nog een beetje tot normaal presteren in staat bent, als je als volslagen idioot hebt geprobeerd in 1 week tijd 4 kg. aan te komen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Is hier toch ook niet belangrijk om te weten. Hoef alleen tips te hebben...
Dat is hier niet relevant. Ik wil tips om snel aan te komen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zal voor een of ander sportgebeuren zijn. En dan maakt het wel uit of je daar nog een beetje tot normaal presteren in staat bent, als je als volslagen idioot hebt geprobeerd in 1 week tijd 4 kg. aan te komen.
Ja, volslagen idioot.
gelukkig krijg je dat ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is hier niet relevant. Ik wil tips om snel aan te komen.
Ik heb de reden er niet bijgezet omdat ik geen ongevraagd advies wil.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is hier niet relevant. Ik wil tips om snel aan te komen.
Ik heb de reden er niet bijgezet omdat ik geen ongevraagd advies wil.
1kg vet is 7700 kcal en dat vermenigvuldigen met vier.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoe reken je dit uit trouwens? Volgens mijn calculator moet ik aan de 5100 zitten
quote:Er zijn twee soorten suiker: monosachariden en disachariden. De monosachariden zijn onder te verdelen in fructose, glucose en galactose. De meest bekende disachariden zijn sacharose, lactose, maltose en trehalose.
Het moet er volgende week ook weer af.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:15 schreef dop het volgende:
Even voor de domme calorieën tellers, ik kan je verzekeren dat er via het mondje heel veel calorieën in gaan maar dat het lichaam ze niet allemaal gaat opnemen.
Geen wetenschap van mijn kant, maar ik vermoed dat suikers en dan het liefst verschillende soorten sneller gaan dan vetten.
Eiwitten zullen er wel ergens tussenin hangen.
Dan is bolletjes slikken misschien een betere optiequote:Op maandag 12 augustus 2024 12:16 schreef maily het volgende:
[..]
Het moet er volgende week ook weer af.
OK ik ben overtuigdquote:Op maandag 12 augustus 2024 12:15 schreef dop het volgende:
ik kan je verzekeren dat ..
Geen wetenschap van mijn kant, maar ik vermoed dat …
Je bent vast slim genoeg om je te e bedenken dat 4kilo olijf er sneller aan de voor en achterkant uit komt dan dat het je 4kilo lichaamsgewicht oplevert.quote:
Dik worden is een levensstijl. Met je gezonde meuk ga je het niet redden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:39 schreef Mikeytt het volgende:
Ontbijt vandaag iig 2 broodjes met margarine en boterhamworst, 400kcal aan macadamianootjes en een smoothie met 2 bananen, handje mango, spinazie en sojamelk...
quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh god, je wil zeker zo’n omgekeerde voor - na foto posten op feestboek voor de likes?
Nee hoor. Het gaat er *vanaf* volgende week 20ste weer langzaam vanafquote:Op maandag 12 augustus 2024 12:16 schreef maily het volgende:
[..]
Het moet er volgende week ook weer af.
Aha... vreemde rekenmachines dan op internet, want ze komen niet eens in de buurt daarvan...quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:02 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
1kg vet is 7700 kcal en dat vermenigvuldigen met vier.
Maar dat komt dus bovenop je dagelijkse behoefte nodig om op gewicht te blijven.
Omgerekend zitten hier niet heel gek veel kcal in... ik eet ook geen dierlijke producten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:39 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dik worden is een levensstijl. Met je gezonde meuk ga je het niet redden.
Ontbijt:
- twee glazen limonade met hetgeen wat je aan moet lengen met water, ongeveer eenderde van het glas
- halve doos crackers met chocoladepasta en pindakaas
- vier sneetjes witbrood met chocoladepasta
- vier mandarijntjes
Lunch
- zelf gebakken pannenkoeken met elke pannenkoek gebakken in een scheutje olijfolie, geserveerd met stroop
- 2,5 banaan om de constipatie op weg te helpen in combinatie met al dat vet
- suikerbrood met roomboter
- vier glazen limonade met hetgeen wat je aan moet lengen met water, ongeveer eenderde van het glas
Diner
- 300g rijst met twee potten Chicken Tonight saus, 800g kipdijfilet en twee pakken AH 450g groenten, alles opeten
- twee glazen limonade met hetgeen wat je aan moet lengen met water, ongeveer eenderde van het glas
Tussendoortjes
Krenten, bananen, mandarijntjes, suikerhoudende koek, reepkoek, de supermarkt afstruinen op plaatsen die je normaal gesproken vermijdt omdat er alleen maar ongezonde dingen worden aangeboden.
Een halfbakken slaapritme werkt ook ontzettend goed om aan te komen. half 3 's nachts op bed en <insert je hoe laat van bed moet om op tijd op werk te geraken> er weer af
Vermijd beweging, al die energie moet opgeslagen worden in vetcellen.
Na een liter zit je propvol johquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef Cruzinats het volgende:
Chocolade sojamelk, twee pakken van elk een liter, zit je samen al op 1200 kcal rn je hoeft er niks voor te eten.
Zo belangrijk ook weer nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoe belangrijk is het? Je zou wat tegen diarree kunnen nemen zodat je niet poept
Je eet 4800 calorieën per dag? Wat voor werk doe je of ben je veel aan het pompen? Ik zit momenteel op 2365 calorieën voor de hele dag.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
qua voedingsstoffen ook primaVitamine D en B12 supplementeer ik toch wel
[ afbeelding ]
Neuh, normaal maar 3500 kcal per dag. Dit is puur om snel aan te komen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:45 schreef Peppert het volgende:
[..]
Je eet 4800 calorieën per dag? Wat voor werk doe je of ben je veel aan het pompen?
Klopt. Moet je wel een tolerantie voor hebben. Ik kan niet té veel vezels aan. Probeer wel extra vezels, zout en creatine te nemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:41 schreef Fretwork het volgende:
Geen idee waarom je dit wilt, maar veel vezels zorgen ook dat je meer "vocht" vasthoudt. Eigenlijk het omgekeerde van een vezelarmdieet om nog in de roeiboot te mogen.
Dit zal het wel zijn ja. En dan van tevoren hier nog even aandacht vragen voor de optimale attention cocktail.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh god, je wil zeker zo’n omgekeerde voor - na foto posten op feestboek voor de likes?
als je kon lezen, zou je weten dat het vegan worstjes warenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:29 schreef Prego het volgende:
Worst en margarine eten en pretenderen vegan te zijn![]()
Weegmoment vanochtend: 89.6kg.quote:
Geef het op, je bent op je retourquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weegmoment vanochtend: 89.6kg.
Gaat m niet worden
Echt lachen, dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Weegmoment vanochtend: 89.6kg.
Gaat m niet worden
Tja van alleen lijstjes invullen en die hier posten ga je geen lichaam vullen het gaat dan ook meer om het vullen van een beker aandacht.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Geef het op, je bent op je retour
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |