Na een liter zit je propvol johquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef Cruzinats het volgende:
Chocolade sojamelk, twee pakken van elk een liter, zit je samen al op 1200 kcal rn je hoeft er niks voor te eten.
Zo belangrijk ook weer nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoe belangrijk is het? Je zou wat tegen diarree kunnen nemen zodat je niet poept
Je eet 4800 calorieën per dag? Wat voor werk doe je of ben je veel aan het pompen? Ik zit momenteel op 2365 calorieën voor de hele dag.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
qua voedingsstoffen ook primaVitamine D en B12 supplementeer ik toch wel
[ afbeelding ]
Neuh, normaal maar 3500 kcal per dag. Dit is puur om snel aan te komen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:45 schreef Peppert het volgende:
[..]
Je eet 4800 calorieën per dag? Wat voor werk doe je of ben je veel aan het pompen?
Klopt. Moet je wel een tolerantie voor hebben. Ik kan niet té veel vezels aan. Probeer wel extra vezels, zout en creatine te nemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:41 schreef Fretwork het volgende:
Geen idee waarom je dit wilt, maar veel vezels zorgen ook dat je meer "vocht" vasthoudt. Eigenlijk het omgekeerde van een vezelarmdieet om nog in de roeiboot te mogen.
Dit zal het wel zijn ja. En dan van tevoren hier nog even aandacht vragen voor de optimale attention cocktail.quote:Op maandag 12 augustus 2024 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh god, je wil zeker zo’n omgekeerde voor - na foto posten op feestboek voor de likes?
als je kon lezen, zou je weten dat het vegan worstjes warenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:29 schreef Prego het volgende:
Worst en margarine eten en pretenderen vegan te zijn![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |