FOK! is ook online.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:18 schreef Mikeytt het volgende:
Is dat uberhaupt te doen? En hoe makkelijk te doen? Moet op 19 augustus 4,2kg zwaarder zijn dan nu.
Met 3500kcal blijf ik stabiel op 89kg. Moet nu dus 93 hebben, waar ik momenteel 88,8 weeg.
Is er een manier om dit gezond te doen? Lees online max 1kg per week
Vetlaagje heb ik niet echt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Voor een veganist heb je dan toch een behoorlijk speklaagje opgebouwd. Waarom moet er nog eens 4kg bij?
Mag ook gewoon vet zijn. Verwacht niet 4 kg aan spieren op te bouwenquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:29 schreef Marsenal het volgende:
Gezond 4 kg aankomen in een week, dat gaat niet. Zo snel bouw je geen spiermassa op, voordat je je doodtraint. Gewoon jezelf helemaal volstouwen met vet en pillen nemen om constipatie op te wekken, dat is je enige optie.
Laat vooral weten hoe het gaat.
Precies. Gewoon elke avond een pak ijs naar binnen duwen, veel fris drinken, in de avond friet met mayo wegwerken en in de ochtend een enorme Britse ontbijt.quote:
Helemaal niet ontbijten. Met ontbijt start je de motor en begint de calorieverbranding.quote:
Gaat wel om lichaamsgewicht.. 4kg eten gaat toch niet johquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:58 schreef valentijn101 het volgende:
4 kg kun je er makkelijk voor een dagje bij krijgen. Darmen vullen. (veel eten) en natuurlijk veel drinken. Niet naar de wc gaan voor je op de weegschaal moet.
Neem nu wel creatine zodat ik meer vocht vasthoud... zie niet heel veel tips verder. Zal een beetje uitgaan van die kcal rekenmachines online...quote:
Dit klopt dus niet. Oud huisvrouwenverhaaltjequote:Op maandag 12 augustus 2024 02:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Helemaal niet ontbijten. Met ontbijt start je de motor en begint de calorieverbranding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |