Mikey haalt zijn starbucks havercappu cups voor twee(2!) personen! Dan rijst toch de vraag, met wat voor een type man/vrouw/anders, namelijk: zou zo iemand als mikey nou verkering hebben?quote:Op donderdag 13 november 2025 18:52 schreef Mikeytt het volgende:
Ik kom niet vaak in de Lidl, maar deze week hadden ze een spotgoedkope kerstcollectie, dus moest toch over mijn schaduw heen springen en gewoon meteen de weekboodschappen kopen.
Bohhhhhh, 52 euro!!! Voor een hele week eten voor 2 personen!!!!
Ik ga hier vaker komen johik ging ervan uit dat de Lidl weinig keuze zou hebben door een kleiner assortiment, maar dat viel reuze mee!!
Heel mijn leven te veel wezen betalen voor eten
Hij moet vast weer trainen voor een Sumoworstel-wedstrijd.quote:Op donderdag 13 november 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Mikey eet gewoon voor 2 personen toch?
En je kon niet gewoon in zijn topic reageren omdat.......?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:49 schreef Marsenal het volgende:
Verderop in ons aller Klaagbaak vond ik deze OP:
[..]
Mikey haalt zijn starbucks havercappu cups voor twee(2!) personen! Dan rijst toch de vraag, met wat voor een type man/vrouw/anders, namelijk: zou zo iemand als mikey nou verkering hebben?
Is het iemand die volledig oblivious is van zijn persona hier? Of misschien leest ze wel trots mee. Voert ze hem bemoedigend sesamcrackers zonder beleg terwijl hij nieuwe ragebait ontwerpt voor zijn aurafarm. Je kan je er bijna geen voorstelling van maken.
Dat zou compleet offtopic zijn, daar zou ik me nooit toe laten verleiden.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:24 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
En je kon niet gewoon in zijn topic reageren omdat.......?
Ooit, ooit zal ik ook zo worden als jij. Misschien niet, maar dromen is gratis.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat zou compleet offtopic zijn, daar zou ik me nooit toe laten verleiden.
Ben trots op je strijderquote:Op donderdag 13 november 2025 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Mikeytt heeft een hele lekkere vent die hem dagelijks klaarpijpt.
zo zegquote:Op donderdag 13 november 2025 21:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Mikeytt heeft een hele lekkere vent die hem dagelijks klaarpijpt.
Dit is eigenlijk ook wel waarquote:Op donderdag 13 november 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Mikey eet gewoon voor 2 personen toch?
De AH is nog steeds superieur qua assortiment. De Lidl wint alleen op prijs.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Fijn dat je me hier even op hebt geattendeerd. Die faker was helemaal obsessed met die oplichters bij de AH en nu komt hij ineens met deze teksten.
HIJ PROBEERDE INDRUK OP ONS TE MAKEN!
Tevens havercappu...quote:Op donderdag 13 november 2025 20:49 schreef Marsenal het volgende:
Verderop in ons aller Klaagbaak vond ik deze OP:
[..]
Mikey haalt zijn starbucks havercappu cups voor twee(2!) personen! Dan rijst toch de vraag, met wat voor een type man/vrouw/anders, namelijk: zou zo iemand als mikey nou verkering hebben?
Is het iemand die volledig oblivious is van zijn persona hier? Of misschien leest ze wel trots mee. Voert ze hem bemoedigend sesamcrackers zonder beleg terwijl hij nieuwe ragebait ontwerpt voor zijn aurafarm. Je kan je er bijna geen voorstelling van maken.
Tevens is zij de reden dat ik het communisme ben gaan omarmen, niet andersomquote:Op donderdag 13 november 2025 20:49 schreef Marsenal het volgende:
Soja?? Nee manquote:Op donderdag 13 november 2025 22:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tevens havercappu...Echte slayerina's die holy cunt serveren snappen dat sojamelk de beste melk is, niet havermelk.
@:aberkullie en @:lenny77 kunnen dit bevestigen
Haver barista, domme lulquote:Op donderdag 13 november 2025 22:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tevens havercappu...Echte slayerina's die holy cunt serveren snappen dat sojamelk de beste melk is, niet havermelk.
@:aberkullie en @:lenny77 kunnen dit bevestigen
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Soja?? Nee man![]()
Haver trouwens ook niet.
This is not itquote:
Ik wens zo niet genoemd te wordenquote:Op donderdag 13 november 2025 22:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
This is not itAlpro Soja! De echte cunts weten
De cunt titel is je ook ontnomen door deze godslasteringquote:Op donderdag 13 november 2025 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik wens zo niet genoemd te worden![]()
En nee, ik ben grootgebracht met sojamelk wegens allergie voor koeienmelk en die was toen nog erg smerig. Ik drink NOOIT meer sojamelk.
Nee geen of met mate koeienmelk. Ik kan er ondertussen iets beter tegen.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De cunt titel is je ook ontnomen door deze godslastering
Amandelmelk zeker???
Melk is voor kalveren, wat je normaal noemtquote:Op donderdag 13 november 2025 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee geen of met mate koeienmelk. Ik kan er ondertussen iets beter tegen.
In België doen wij niet aan speciale sjieke melkjes, wij doen normaal
Onzin. In Gent hadden ze zelfs macadamiamelk. Goddelijkquote:Op donderdag 13 november 2025 22:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
In België doen wij niet aan speciale sjieke melkjes, wij doen normaal
Tja.. haver ook voor paardenquote:Op donderdag 13 november 2025 22:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Melk is voor kalveren, wat je normaal noemt
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin. In Gent hadden ze zelfs macadamiamelk. Goddelijk
Zeker wel. Gent is een goede stad voor plantaardig etenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |