Ik was verbaasd over hun vega vleesassortiment... an sich niet veel kleiner dan die ban de Appie en nog goedkoper ook!!quote:
Tuurlijk, grote bedrijven met vrijwel een monopolie, wat kan er mis gaan?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:30 schreef Näsenbar het volgende:
Nederland heeft maar twee mainstream supermarkten nodig: de AH en de Lidl.
Dat er eerlijke prijzen komen?quote:Op donderdag 13 november 2025 20:34 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Tuurlijk, grote bedrijven met vrijwel een monopolie, wat kan er mis gaan?
En frikandelbroodjes dan?quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:41 schreef junkiesietze het volgende:
Ik snap niet wat mensen lekker vinden aan Ravioli, of dumplings, waarom moet je je vlees inpakken in een deeg?
Ik vind het maar smakeloos.
Haten op het Brabants worstenbroodjequote:Op vrijdag 14 november 2025 10:41 schreef junkiesietze het volgende:
Ik snap niet wat mensen lekker vinden aan Ravioli, of dumplings, waarom moet je je vlees inpakken in een deeg?
Ik vind het maar smakeloos.
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:50 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat er eerlijke prijzen komen?
Beef Wellingtonquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:41 schreef junkiesietze het volgende:
Maar dat komt door de kwaliteit van de ravioli die je gehad hebt.quote:Ik vind het maar smakeloos.
Jij prijst vlees aan?quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Haten op het Brabants worstenbroodje
Haten op een broodje beenham
Haten op bao buns
Die heb je allemaal ook vega, maar de vleesvarianten zijn in principe gewoon lekker.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:37 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik wil wel naar de Lidl, maar dan moet ik eerst een joggingbroek halen bij de Wibra.
Geen reactie.... @Mikeytt exposed?!quote:Op zondag 16 november 2025 01:34 schreef Näsenbar het volgende:
Ben jij dit @:mikeytt ?!?!?!
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |