De sluitingsceremonie van Londen was minder. Maar dat komt ook doordat de lat zo enorm hoog lag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:34 schreef tralalala het volgende:
London was beter met de Spice Girls.
Succesvolste Spelen ooit, dat wel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:34 schreef Redefine het volgende:
Portugal met hun tientallen medailles, oh wacht.
Dank je wel koffieleuk (en Tourniquet)! Daar ga ik vaker naar luisteren.quote:
Weet ik. Wat het ook zo bizar maakt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Succesvolste Spelen ooit, dat wel.
Alleen Duplantis was binnen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De sluitingsceremonie van Londen was minder. Maar dat komt ook doordat de lat zo enorm hoog lag.
Heel Nederland mag wel op dat podium komen van mij.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
hoogtepunt wordt toch wel de medaille uitreiking van hassan zow
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]ok blijkbaar bedoel je de tweelingzusjes Tina en Tia ClaytonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen toppers, maar geef mij maar een condoom hoor
of gewoon zonder
Mja
Wat jammer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:35 schreef Felixa het volgende:
Ik kan echt geen mensen meer zien die hartjes met hun handen vormen...
Bij het binnenlopen van de atleten in dit geval wordt niet per se die volgorde aangehouden. Is vaak meer willekeurig.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zitten we niet we niet bij de P van Pays Bas?
Je bedoelt die traaaaaaaaaaaaaaaaage bootparade?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:37 schreef franklop het volgende:
In mijn beleving ging dit de vorige keer sneller
Die krijgen ws 3 straffen voordat ze erop geklommen zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Heel Nederland mag wel op dat podium komen van mij.
Nou ja, behalve de judoploeg
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:37 schreef franklop het volgende:
In mijn beleving ging dit de vorige keer sneller
Dit duurde vroeger echt veel langer.quote:
Hebben we bij eerdere spelen wel altijd onze 15 seconds of fame gehad?quote:
Vlak bij het zwemstadion stond een tentje waar vlaggen verkocht werden. Denk dat ze allemaal daar zijn geweestquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
Sommigen hebben een heel pakhuis aan vlaggetjes meegenomen
Ik kan me niet zoveel sluitingsceremonies herinneren. Zoveel indruk maken ze.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit duurde vroeger echt veel langer.
Misschien gaan z'n armen dan bij z'n benen passenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:38 schreef Windhapper het volgende:
Arme Harrie moet nog de hele avond met een vlag staan zwaaien.
Denk dat er heel wat sporters gewoon helemaal niet drinken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zullen er niet veel nuchter staan daar
Klopt de meesten hebben wel een gelletje achter de kiezen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zullen er niet veel nuchter staan daar
Welke vlaggen heb jij nu allemaal in huisquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vlak bij het zwemstadion stond een tentje waar vlaggen verkocht werden. Denk dat ze allemaal daar zijn geweest
Wel gezellig met Femkequote:Op zondag 11 augustus 2024 21:38 schreef Windhapper het volgende:
Arme Harrie moet nog de hele avond met een vlag staan zwaaien.
Cover van The Doors zeker.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:39 schreef Hamlapjes het volgende:
En dit is The End, nog steeds van Justice @:BillDauterive!
Het zal bij sporters wel het een of het ander zijn. Of ze zijn dronken of ze drinken niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk dat er heel wat sporters gewoon helemaal niet drinken.
Dat mag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:39 schreef Salina het volgende:
Tied voor chocoladeroomijs @:Zipportal @:Coco @:Oriente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |