Alleen Duplantis was binnen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De sluitingsceremonie van Londen was minder. Maar dat komt ook doordat de lat zo enorm hoog lag.
Heel Nederland mag wel op dat podium komen van mij.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
hoogtepunt wordt toch wel de medaille uitreiking van hassan zow
quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]ok blijkbaar bedoel je de tweelingzusjes Tina en Tia ClaytonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen toppers, maar geef mij maar een condoom hoor
of gewoon zonder
Mja
Wat jammer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:35 schreef Felixa het volgende:
Ik kan echt geen mensen meer zien die hartjes met hun handen vormen...
Bij het binnenlopen van de atleten in dit geval wordt niet per se die volgorde aangehouden. Is vaak meer willekeurig.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:36 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zitten we niet we niet bij de P van Pays Bas?
Je bedoelt die traaaaaaaaaaaaaaaaage bootparade?quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:37 schreef franklop het volgende:
In mijn beleving ging dit de vorige keer sneller
Die krijgen ws 3 straffen voordat ze erop geklommen zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Heel Nederland mag wel op dat podium komen van mij.
Nou ja, behalve de judoploeg
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:37 schreef franklop het volgende:
In mijn beleving ging dit de vorige keer sneller
Dit duurde vroeger echt veel langer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |