SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog, de stadsmarathon daar staat er ook niet om bekend dat het snel is. Zwaarder parcours dan veel andere marathons.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:17 schreef alpeko het volgende: [..] Op de Spelen sowieso onmogelijk want geen hazen.
Vorig jaar de "normale" Parijs marathon gelopen en die is nagenoeg vlak, op wat klimmen ri. Trocadero na tussen 36-39km en daar is ook gewoon 2:04 gelopen al.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel grappig dat Parijs niet kiest voor een snelle tijd (of is dat sowieso onmogelijk daar?)
Ik had niet gezien dat ik de laatste hadquote:
Achquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat ik de laatste had
Ik vond het wel ineens heel stlquote:
Voortijdig uitgestapt…quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat ik de laatste had
Voor het plebs zal het dan wel een langzamer parcours zijn. Voor een snelle tijd kun je volgensmij beter Berlijn lopen of Rotterdam. Of een andere Duitse marathon.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vorig jaar de "normale" Parijs marathon gelopen en die is nagenoeg vlak, op wat klimmen ri. Trocadero na tussen 36-39km en daar is ook gewoon 2:04 gelopen al.
Overigens waren de tijden gisteren bizar snel voor het parcours, ongelofelijk schroeiwerk om 2:06 te lopen.
Die zijn nog net vlakker, maar Parijs valt alles mee (geen New York, Boston of Athene). Overigens is Parijs wel een aanrader, want parcours gaat langs veel highlights en bizar veel deelnemers en goede support.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor het plebs zal het dan wel een langzamer parcours zijn. Voor een snelle tijd kun je volgensmij beter Berlijn lopen of Rotterdam. Of een andere Duitse marathon.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:24 schreef superniger het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen/kijken?
#zwartgat
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn ouders naar Hellendoorn brengen waar ze verder gaan met het Pieterpad. Zelf nog even wandelen op de Veluwe denk ik.
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:25 schreef heywoodu het volgende:
"Peres Jepchirchir, die moet je ook drie keer doodschieten en dan weet je nog niet of je van d'r kan winnen."
Ook goedemorgen.
Zo min mogelijk want schijtweerquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:24 schreef superniger het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen/kijken?
#zwartgat
zekerquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor het plebs zal het dan wel een langzamer parcours zijn. Voor een snelle tijd kun je volgensmij beter Berlijn lopen of Rotterdam. Of een andere Duitse marathon.
Je houdt niet van warmte? Want het wordt heerlijk weer.quote:
Kiplagat probeerden ze ook drie keer neer te schieten en dat werkte!quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:25 schreef heywoodu het volgende:
"Peres Jepchirchir, die moet je ook drie keer doodschieten en dan weet je nog niet of je van d'r kan winnen."
Ook goedemorgen.
Ik ga kapot morgen ja. Dat soort weer zie ik oprecht tegen opquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je houdt niet van warmte? Want het wordt heerlijk weer.
Dit. Ik krijg al hittestress bij het vooruitzicht van die hitte.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga kapot morgen ja. Dat soort weer zie ik oprecht tegen op
Neequote:Op zondag 11 augustus 2024 08:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag nog wel 5 graden bij morgen, op zich.
Is dit wat er op de One Ring staat?quote:
Geen olympische diplomaquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer dan een half uur te laat makker.
Ben pas net thuisquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer dan een half uur te laat makker.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:34 schreef heywoodu het volgende:
"Als je hardlopen niet leuk vindt, is de marathon wel een vervelende hobby hoor."
Quote-zondag
Ja, verder staat er ook nog Munkhzaya BAYARTSOGT.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit wat er op de One Ring staat?
Al kilometers.quote:
Niet eens Hassan even aanmoedigen, pff..quote:
Was begin dit jaar bezig met mijn stamboom, kwam ik ineens een verre voorouder Joost Luijten tegen. Vond ik leuk.quote:
Ze kan dit winnen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:37 schreef Ama het volgende:
Is een podiumplek realistisch voor Hassan?
Goud is realistisch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:37 schreef Ama het volgende:
Uit Parijs? Naar je zin gehad wel?quote:
Ze ging delen, maar dat mag niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:37 schreef wdn het volgende:
ja hallo die jat even 2 flessen en een pak ijs?!
Alles tussen 1 en DNF is ongeveer even realistisch, lastig inschattenquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:37 schreef Ama het volgende:
Is normaal op de OS,quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch best veel slachtoffers zo vroeg al
Nee dat mag niet neequote:Op zondag 11 augustus 2024 08:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze ging delen, maar dat mag niet.
Maar ze moeten nog dik anderhalf uur en het tempo ligt niet zo hoog, deze groep wordt nog wel een heel stuk kleiner straksquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog steeds? Heb er geen verstand van maar ze is nu 34ste.
Zeker, was een fantastische ervaringquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uit Parijs? Naar je zin gehad wel?
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ze moeten nog dik anderhalf uur en het tempo ligt niet zo hoog, deze groep wordt nog wel een heel stuk kleiner straks
Ik geloof gelijk dat dat niet mag, maar waarom niet?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:39 schreef DeeBee het volgende:
Ethiopiers delen drinken wat niet mag denk ik?
Gaat de trein al zo vroeg?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker, was een fantastische ervaring
Domme regels wat betreft "outside assistance" of whatever.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof gelijk dat dat niet mag, maar waarom niet?
Oneerlijk tov andere eenlingen oid? Als die een fles missen heb je 5km nietsquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof gelijk dat dat niet mag, maar waarom niet?
Dus dan neem ik aan dat het in het wielrennen ook niet mag, een bidon aanpakken voor iemand anders bijvoorbeeld?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Domme regels wat betreft "outside assistance" of whatever.
Enige wat ervoor te zeggen valt is dat het "oneerlijk" is dat bijv. Ethiopie dit kan doen, maar Hassan niet door het gebrek aan teamgenoten voorin
Er komt zometeen een heuvel en afdalingquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog steeds? Heb er geen verstand van maar ze is nu 34ste.
Behalve dan voor Andrea Deelstra, Nienke Brinkman en Jill Holterman.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Is normaal op de OS,
Elk land mag 2 personen sturen en de limiet was goed te doen
Eigen tempo.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker, was een fantastische ervaring
De NOS is nog aan het zoeken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:45 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh. Net wakker, ben gesloopt.
Waar is Sifan?
In Parijsquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:45 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh. Net wakker, ben gesloopt.
Waar is Sifan?
POLLquote:In de periode 1 november 2022 tot en met 30 april 2024 voldoen aan de limiet van 2:26:50
Dat wordt dan nog een explosieve finishquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gelukkig begint de co-commentator steeds over de marathon van Boston tijdens cruciale gebeurtenissen in de wedstrijd.
Sorry, had er effe een smiley bij moeten gooien dat ik niet volledig serieus wasquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vroegtijdige conclusies antigenot.
Begint het wel op te lijken ja. Ik zag haar eerst hele tijd niet maar ze is nu wel goed in beeld.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:48 schreef DeeBee het volgende:
Sifan laat iedereen even uitrazen, die is nog aan het wakker worden en warm lopen
Die lult wat teveel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gelukkig begint de co-commentator steeds over de marathon van Boston tijdens cruciale gebeurtenissen in de wedstrijd.
In de buurt van de Bataclan…quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wanneer Julien compleet ontploft
De lokale Karbaatquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:50 schreef DeeBee het volgende:
Jepchirchir heeft 24 broers / zussen volgens het Engelse commentaar
Misschien net zo'n mooie plof als Alaphilippequote:Op zondag 11 augustus 2024 08:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wanneer Julien compleet ontploft
Dat is niets vergeleken bij de kinderen van Jonathan Meijer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:50 schreef DeeBee het volgende:
Jepchirchir heeft 24 broers / zussen volgens het Engelse commentaar
Juist wel, allemaal van die single use plastics die in de natuur verdwijnenquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ook voor thuis. Hebben ze daar niet natuurlijk
eh dat is voor 90% van de FOK!ers geen aanleiding om niet iets te postenquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ontdekte laatst dat Lornah Kiplagat haar eigen bankje heeft in de Schoorlse duinen.
Dat is nauwelijks interessant en relevant, maar ik heb niets te melden wat echt interessant of relevant is
Ken je ook het monumentje voor De Kneet?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ontdekte laatst dat Lornah Kiplagat haar eigen bankje heeft in de Schoorlse duinen.
Dat is nauwelijks interessant en relevant, maar ik heb niets te melden wat echt interessant of relevant is
Die ken ik dan wel. Bankje niet. Was daar pas nog.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken je ook het monumentje voor De Kneet?
Waar is die?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken je ook het monumentje voor De Kneet?
Al besprokenquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Salpeter moet lossen. Zuur voor haar.
Langs de mtb-route ergens.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waar is die?
Ik ken wel het Bolletjescafe in Warmenhuizen
In beeld lopen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:59 schreef Nober het volgende:
Ik snap niet waarom je een stuk voor de groep wil lopen.
Ze kent de wegquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:59 schreef Nober het volgende:
die Francaise zorgt voor mooie plaatjesquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:59 schreef Nober het volgende:
Sifan houdt er niet van om in een groepje te lopen, ondanks dat het energie kost.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elke keer als Sifan aan andere kant van weg loopt denk ik dat ze moet lossen.
Vermoeiende stijl
Die heeft tenminste een beetje peper.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:59 schreef DeeBee het volgende:
Dit gaat weer trager, want er keren loopsters terug en Julien pakt weer de leiding
Ze trekt haar liefhebberij voor uitdagingen wel ver door vind ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sifan loopt paar kilometer extra vandaag
Matigquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:53 schreef DeeBee het volgende:
14 in de kopgroep, Rose Chelimo en Lornah Salpeter al gelost
Das war einmalquote:
Ga gewoon weg met je kutvragenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:09 schreef Nober het volgende:
Waarom draagt Hassan tijdens wedstrijden geen hoofddoek?
Ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:11 schreef Faraday01 het volgende:
Loopt hassan nu slim eigen tempo of is het voorbode voor muntjes?
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:11 schreef Faraday01 het volgende:
Loopt hassan nu slim eigen tempo of is het voorbode voor muntjes?
Zit er meteen weer bijquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:12 schreef geitenbrei het volgende:
Ik durf Hassan nooit te das war einmalen
die gaat straks nog even een sprintje trekkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:12 schreef geitenbrei het volgende:
Ik durf Hassan nooit te das war einmalen
Gaat winnen voor de gegijzelden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Salpeter moet lossen. Zuur voor haar.
Almeida tacticsquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel een beetje spannend om in die groep te lopen. Kan Sifan er niet beter 15 meter achter gaan lopen?
Nee, het is Hassan.quote:
Finishen op de top van de Eiffeltoren via de trap.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:16 schreef alpeko het volgende:
Had wel leuk geweest als ze ook een stukje door Versailles moesten lopen. Monumentenrun.
1:13:22 halverwege... gaan een wonder nodig hebben voor die 2:26:50.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:48 schreef Nober het volgende:
Gaan we finishen binnen de Olympische limiet?
[poll=7719]
Ja of wie het eerst bij de Mona Lisa is.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:17 schreef Montov het volgende:
[..]
Finishen op de top van de Eiffeltoren via de trap.
ZIEDENDquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga gewoon weg met je kutvragen
Welke Michel is dit?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Moet in dit geval wel zeggen dat die Michel een lastige is om mee te commentariëren.
En dan zo ver mogelijk bij de rest vandaag zodat niemand anders profijt heeft.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:19 schreef alpeko het volgende:
Hassan loopt met een mobiele airco om haar hoofd
Ah, natuurlijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De enige die ik ken is Butter.
Hij heeft iig de marathon van Boston gelopen.
Orienteering als olympische sport graagquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja of wie het eerst bij de Mona Lisa is.
Ski mountaineering is dat al.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:21 schreef kilon het volgende:
[..]
Orienteering als olympische sport graag
Vandaar ook de woordgrap dat het niet botert tussen die twee. Niemand erkende die grap.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk
Het Gouden Duo op Eurosport heeft ook een Michel, dus ik was even in de war, want die zit niet bij Leon natuurlijk
Een negatieve split lijkt mij wel mogelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:18 schreef Nober het volgende:
[..]
1:13:22 halverwege... gaan een wonder nodig hebben voor die 2:26:50.
Skateboarder Tom Schaar had net de limiet niet gehaald voor de marathon.quote:
Salpeter zou bepaald geen stunt zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:24 schreef D_A het volgende:
Dit lijken mij niet de mogelijke winnaars voorop.
Denk het welquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:24 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hallo, ik schakel net in. Gaan WE nog een plak halen of hoe zit dat?
Jawel? Gewoon KGZquote:
Wat houdt dat in?quote:
Omhoog langlaufen, naar beneden skiën en de juiste weg vinden. Zoietsquote:
Wut.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De kenners zeggen Kirgizië
Episode · De Grote Podcastlas · In het Venn-diagram van de islamitische wereld, de oude Sovjet-Unie en nomadische bergvolkeren is Kirgizië het stralende middelpunt. Hooggelegen dorpen met weinig meer dan een kroeg en een moskee. Het leven gaat te paard, en als er meer met valken gejaagd wordt dan met geweren, dan staat traditie centraal. Maar ook de moderne tijd rukt op. Oude Sovjet-marshrutka’s rijden over nieuwe Chinese wegen. In de hoofdstad Bisjkek, de verwaarloosde tuinstad, maken parken plaats voor parkeerterreinen. De eeuwen krioelen dus door elkaar heen. En om het nog ingewikkelder te maken, kregen ze in 2013 bezoek.Deze aflevering wordt mede mogelijk gemaakt door Lendahand, het Nederlandse crowdfundplatform dat ondernemers in ontwikkelingslanden helpt. Begin met investeren en gebruik de code GROTEPODCASTLAS500, en ervaar een positieve start met een garantie tot 500 euro. We zijn nooit volledig, wel origineel. Geen experts, maar wel liefhebbers. Hebben we tóch iets verkeerd gezegd of zijn we iets cruciaals vergeten? Volg ons en laat het weten.Ons boek is uit! Haal 'm bij je lokale boekwinkel of bestel 'm hier!Ben je op zoek naar de shownotes? Die vind je op onze website.ðŸŒÂ Twitter.ðŸŒÂ Instagram.ðŸŒÂ Vriend van de show.ðŸŒÂ Telegramgroep.De Grote Podcastlas wordt opgenomen in onze mini-huiskamerstudio in Utrecht en gepresenteerd door Max Gerritsen, Hugo Noordman en Leon Boelens. De eindmontage wordt gedaan door Jonas van Impe.Wil je de podcast steunen? Sluit je dan aan bij onze Vrienden van de Show.Adverteren in deze podcast, een op maat gemaakte pubquiz als werkuitje of zoek je een andere samenwerking? Mail dan naar info@grotepodcastlas.nlVolgende week gaan we weer op stedentrip en we beginnen in Londen, salamat!Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
Goede link, Pipquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Episode · De Grote Podcastlas · In het Venn-diagram van de islamitische wereld, de oude Sovjet-Unie en nomadische bergvolkeren is Kirgizië het stralende middelpunt. Hooggelegen dorpen met weinig meer dan een kroeg en een moskee. Het leven gaat te paard, en als er meer met valken gejaagd wordt dan met geweren, dan staat traditie centraal. Maar ook de moderne tijd rukt op. Oude Sovjet-marshrutka’s rijden over nieuwe Chinese wegen. In de hoofdstad Bisjkek, de verwaarloosde tuinstad, maken parken plaats voor parkeerterreinen. De eeuwen krioelen dus door elkaar heen. En om het nog ingewikkelder te maken, kregen ze in 2013 bezoek.Deze aflevering wordt mede mogelijk gemaakt door Lendahand, het Nederlandse crowdfundplatform dat ondernemers in ontwikkelingslanden helpt. Begin met investeren en gebruik de code GROTEPODCASTLAS500, en ervaar een positieve start met een garantie tot 500 euro. We zijn nooit volledig, wel origineel. Geen experts, maar wel liefhebbers. Hebben we tóch iets verkeerd gezegd of zijn we iets cruciaals vergeten? Volg ons en laat het weten.Ons boek is uit! Haal 'm bij je lokale boekwinkel of bestel 'm hier!Ben je op zoek naar de shownotes? Die vind je op onze website.ðŸŒÂ Twitter.ðŸŒÂ Instagram.ðŸŒÂ Vriend van de show.ðŸŒÂ Telegramgroep.De Grote Podcastlas wordt opgenomen in onze mini-huiskamerstudio in Utrecht en gepresenteerd door Max Gerritsen, Hugo Noordman en Leon Boelens. De eindmontage wordt gedaan door Jonas van Impe.Wil je de podcast steunen? Sluit je dan aan bij onze Vrienden van de Show.Adverteren in deze podcast, een op maat gemaakte pubquiz als werkuitje of zoek je een andere samenwerking? Mail dan naar info@grotepodcastlas.nlVolgende week gaan we weer op stedentrip en we beginnen in Londen, salamat!Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
Kirgistan is ook een hele rare vernederlandsing van de Engelse naamquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Langste link ooitquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Episode · De Grote Podcastlas · In het Venn-diagram van de islamitische wereld, de oude Sovjet-Unie en nomadische bergvolkeren is Kirgizië het stralende middelpunt. Hooggelegen dorpen met weinig meer dan een kroeg en een moskee. Het leven gaat te paard, en als er meer met valken gejaagd wordt dan met geweren, dan staat traditie centraal. Maar ook de moderne tijd rukt op. Oude Sovjet-marshrutka’s rijden over nieuwe Chinese wegen. In de hoofdstad Bisjkek, de verwaarloosde tuinstad, maken parken plaats voor parkeerterreinen. De eeuwen krioelen dus door elkaar heen. En om het nog ingewikkelder te maken, kregen ze in 2013 bezoek.Deze aflevering wordt mede mogelijk gemaakt door Lendahand, het Nederlandse crowdfundplatform dat ondernemers in ontwikkelingslanden helpt. Begin met investeren en gebruik de code GROTEPODCASTLAS500, en ervaar een positieve start met een garantie tot 500 euro. We zijn nooit volledig, wel origineel. Geen experts, maar wel liefhebbers. Hebben we tóch iets verkeerd gezegd of zijn we iets cruciaals vergeten? Volg ons en laat het weten.Ons boek is uit! Haal 'm bij je lokale boekwinkel of bestel 'm hier!Ben je op zoek naar de shownotes? Die vind je op onze website.ðŸŒÂ Twitter.ðŸŒÂ Instagram.ðŸŒÂ Vriend van de show.ðŸŒÂ Telegramgroep.De Grote Podcastlas wordt opgenomen in onze mini-huiskamerstudio in Utrecht en gepresenteerd door Max Gerritsen, Hugo Noordman en Leon Boelens. De eindmontage wordt gedaan door Jonas van Impe.Wil je de podcast steunen? Sluit je dan aan bij onze Vrienden van de Show.Adverteren in deze podcast, een op maat gemaakte pubquiz als werkuitje of zoek je een andere samenwerking? Mail dan naar info@grotepodcastlas.nlVolgende week gaan we weer op stedentrip en we beginnen in Londen, salamat!Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
Lekker de hele tekst van een podcast van een half uur in de link zettenquote:
Toppodcast.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Episode · De Grote Podcastlas · In het Venn-diagram van de islamitische wereld, de oude Sovjet-Unie en nomadische bergvolkeren is Kirgizië het stralende middelpunt. Hooggelegen dorpen met weinig meer dan een kroeg en een moskee. Het leven gaat te paard, en als er meer met valken gejaagd wordt dan met geweren, dan staat traditie centraal. Maar ook de moderne tijd rukt op. Oude Sovjet-marshrutka’s rijden over nieuwe Chinese wegen. In de hoofdstad Bisjkek, de verwaarloosde tuinstad, maken parken plaats voor parkeerterreinen. De eeuwen krioelen dus door elkaar heen. En om het nog ingewikkelder te maken, kregen ze in 2013 bezoek.Deze aflevering wordt mede mogelijk gemaakt door Lendahand, het Nederlandse crowdfundplatform dat ondernemers in ontwikkelingslanden helpt. Begin met investeren en gebruik de code GROTEPODCASTLAS500, en ervaar een positieve start met een garantie tot 500 euro. We zijn nooit volledig, wel origineel. Geen experts, maar wel liefhebbers. Hebben we tóch iets verkeerd gezegd of zijn we iets cruciaals vergeten? Volg ons en laat het weten.Ons boek is uit! Haal 'm bij je lokale boekwinkel of bestel 'm hier!Ben je op zoek naar de shownotes? Die vind je op onze website.ðŸŒÂ Twitter.ðŸŒÂ Instagram.ðŸŒÂ Vriend van de show.ðŸŒÂ Telegramgroep.De Grote Podcastlas wordt opgenomen in onze mini-huiskamerstudio in Utrecht en gepresenteerd door Max Gerritsen, Hugo Noordman en Leon Boelens. De eindmontage wordt gedaan door Jonas van Impe.Wil je de podcast steunen? Sluit je dan aan bij onze Vrienden van de Show.Adverteren in deze podcast, een op maat gemaakte pubquiz als werkuitje of zoek je een andere samenwerking? Mail dan naar info@grotepodcastlas.nlVolgende week gaan we weer op stedentrip en we beginnen in Londen, salamat!Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
Magnus Sheffield gaat hieraan meedoen, voor wat het waard is.quote:
Mag zich eerst wel gaan kwalificeren, me dunkt. Maar serieus, overigens? Kan zo snel even niet iets vinden van resultaten in wedstrijden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Magnus Sheffield gaat hieraan meedoen, voor wat het waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |