Eigen tempo.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker, was een fantastische ervaring
De NOS is nog aan het zoeken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:45 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh. Net wakker, ben gesloopt.
Waar is Sifan?
In Parijsquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:45 schreef PippenScottie het volgende:
Mogguh. Net wakker, ben gesloopt.
Waar is Sifan?
POLLquote:In de periode 1 november 2022 tot en met 30 april 2024 voldoen aan de limiet van 2:26:50
Dat wordt dan nog een explosieve finishquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gelukkig begint de co-commentator steeds over de marathon van Boston tijdens cruciale gebeurtenissen in de wedstrijd.
Sorry, had er effe een smiley bij moeten gooien dat ik niet volledig serieus wasquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vroegtijdige conclusies antigenot.
Begint het wel op te lijken ja. Ik zag haar eerst hele tijd niet maar ze is nu wel goed in beeld.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:48 schreef DeeBee het volgende:
Sifan laat iedereen even uitrazen, die is nog aan het wakker worden en warm lopen
Die lult wat teveel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gelukkig begint de co-commentator steeds over de marathon van Boston tijdens cruciale gebeurtenissen in de wedstrijd.
In de buurt van de Bataclan…quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wanneer Julien compleet ontploft
De lokale Karbaatquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:50 schreef DeeBee het volgende:
Jepchirchir heeft 24 broers / zussen volgens het Engelse commentaar
Misschien net zo'n mooie plof als Alaphilippequote:Op zondag 11 augustus 2024 08:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wanneer Julien compleet ontploft
Dat is niets vergeleken bij de kinderen van Jonathan Meijer.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:50 schreef DeeBee het volgende:
Jepchirchir heeft 24 broers / zussen volgens het Engelse commentaar
Juist wel, allemaal van die single use plastics die in de natuur verdwijnenquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ook voor thuis. Hebben ze daar niet natuurlijk
eh dat is voor 90% van de FOK!ers geen aanleiding om niet iets te postenquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ontdekte laatst dat Lornah Kiplagat haar eigen bankje heeft in de Schoorlse duinen.
Dat is nauwelijks interessant en relevant, maar ik heb niets te melden wat echt interessant of relevant is
Ken je ook het monumentje voor De Kneet?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ontdekte laatst dat Lornah Kiplagat haar eigen bankje heeft in de Schoorlse duinen.
Dat is nauwelijks interessant en relevant, maar ik heb niets te melden wat echt interessant of relevant is
Die ken ik dan wel. Bankje niet. Was daar pas nog.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken je ook het monumentje voor De Kneet?
Waar is die?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken je ook het monumentje voor De Kneet?
Al besprokenquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Salpeter moet lossen. Zuur voor haar.
Langs de mtb-route ergens.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waar is die?
Ik ken wel het Bolletjescafe in Warmenhuizen
In beeld lopen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:59 schreef Nober het volgende:
Ik snap niet waarom je een stuk voor de groep wil lopen.
Ze kent de wegquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:59 schreef Nober het volgende:
die Francaise zorgt voor mooie plaatjesquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:59 schreef Nober het volgende:
Sifan houdt er niet van om in een groepje te lopen, ondanks dat het energie kost.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elke keer als Sifan aan andere kant van weg loopt denk ik dat ze moet lossen.
Vermoeiende stijl
Die heeft tenminste een beetje peper.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:59 schreef DeeBee het volgende:
Dit gaat weer trager, want er keren loopsters terug en Julien pakt weer de leiding
Ze trekt haar liefhebberij voor uitdagingen wel ver door vind ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sifan loopt paar kilometer extra vandaag
Matigquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:53 schreef DeeBee het volgende:
14 in de kopgroep, Rose Chelimo en Lornah Salpeter al gelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |