Niet eens Hassan even aanmoedigen, pff..quote:
Was begin dit jaar bezig met mijn stamboom, kwam ik ineens een verre voorouder Joost Luijten tegen. Vond ik leuk.quote:
Ze kan dit winnen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:37 schreef Ama het volgende:
Is een podiumplek realistisch voor Hassan?
Goud is realistisch.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:37 schreef Ama het volgende:
Ze ging delen, maar dat mag niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:37 schreef wdn het volgende:
ja hallo die jat even 2 flessen en een pak ijs?!
Alles tussen 1 en DNF is ongeveer even realistisch, lastig inschattenquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:37 schreef Ama het volgende:
Is normaal op de OS,quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch best veel slachtoffers zo vroeg al
Nee dat mag niet neequote:Op zondag 11 augustus 2024 08:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze ging delen, maar dat mag niet.
Maar ze moeten nog dik anderhalf uur en het tempo ligt niet zo hoog, deze groep wordt nog wel een heel stuk kleiner straksquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog steeds? Heb er geen verstand van maar ze is nu 34ste.
Zeker, was een fantastische ervaringquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uit Parijs? Naar je zin gehad wel?
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ze moeten nog dik anderhalf uur en het tempo ligt niet zo hoog, deze groep wordt nog wel een heel stuk kleiner straks
Ik geloof gelijk dat dat niet mag, maar waarom niet?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:39 schreef DeeBee het volgende:
Ethiopiers delen drinken wat niet mag denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |