eh dat is voor 90% van de FOK!ers geen aanleiding om niet iets te postenquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ontdekte laatst dat Lornah Kiplagat haar eigen bankje heeft in de Schoorlse duinen.
Dat is nauwelijks interessant en relevant, maar ik heb niets te melden wat echt interessant of relevant is
Ken je ook het monumentje voor De Kneet?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ontdekte laatst dat Lornah Kiplagat haar eigen bankje heeft in de Schoorlse duinen.
Dat is nauwelijks interessant en relevant, maar ik heb niets te melden wat echt interessant of relevant is
Die ken ik dan wel. Bankje niet. Was daar pas nog.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken je ook het monumentje voor De Kneet?
Waar is die?quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ken je ook het monumentje voor De Kneet?
Al besprokenquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Salpeter moet lossen. Zuur voor haar.
Langs de mtb-route ergens.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waar is die?
Ik ken wel het Bolletjescafe in Warmenhuizen
In beeld lopen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:59 schreef Nober het volgende:
Ik snap niet waarom je een stuk voor de groep wil lopen.
Ze kent de wegquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:59 schreef Nober het volgende:
die Francaise zorgt voor mooie plaatjesquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:59 schreef Nober het volgende:
Sifan houdt er niet van om in een groepje te lopen, ondanks dat het energie kost.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elke keer als Sifan aan andere kant van weg loopt denk ik dat ze moet lossen.
Vermoeiende stijl
Die heeft tenminste een beetje peper.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:59 schreef DeeBee het volgende:
Dit gaat weer trager, want er keren loopsters terug en Julien pakt weer de leiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |