SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog, de stadsmarathon daar staat er ook niet om bekend dat het snel is. Zwaarder parcours dan veel andere marathons.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:17 schreef alpeko het volgende: [..] Op de Spelen sowieso onmogelijk want geen hazen.
Vorig jaar de "normale" Parijs marathon gelopen en die is nagenoeg vlak, op wat klimmen ri. Trocadero na tussen 36-39km en daar is ook gewoon 2:04 gelopen al.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel grappig dat Parijs niet kiest voor een snelle tijd (of is dat sowieso onmogelijk daar?)
Ik had niet gezien dat ik de laatste hadquote:
Achquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat ik de laatste had
Ik vond het wel ineens heel stlquote:
Voortijdig uitgestapt…quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat ik de laatste had
Voor het plebs zal het dan wel een langzamer parcours zijn. Voor een snelle tijd kun je volgensmij beter Berlijn lopen of Rotterdam. Of een andere Duitse marathon.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vorig jaar de "normale" Parijs marathon gelopen en die is nagenoeg vlak, op wat klimmen ri. Trocadero na tussen 36-39km en daar is ook gewoon 2:04 gelopen al.
Overigens waren de tijden gisteren bizar snel voor het parcours, ongelofelijk schroeiwerk om 2:06 te lopen.
Die zijn nog net vlakker, maar Parijs valt alles mee (geen New York, Boston of Athene). Overigens is Parijs wel een aanrader, want parcours gaat langs veel highlights en bizar veel deelnemers en goede support.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor het plebs zal het dan wel een langzamer parcours zijn. Voor een snelle tijd kun je volgensmij beter Berlijn lopen of Rotterdam. Of een andere Duitse marathon.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:24 schreef superniger het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen/kijken?
#zwartgat
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn ouders naar Hellendoorn brengen waar ze verder gaan met het Pieterpad. Zelf nog even wandelen op de Veluwe denk ik.
Jaquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:25 schreef heywoodu het volgende:
"Peres Jepchirchir, die moet je ook drie keer doodschieten en dan weet je nog niet of je van d'r kan winnen."
Ook goedemorgen.
Zo min mogelijk want schijtweerquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:24 schreef superniger het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen/kijken?
#zwartgat
zekerquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor het plebs zal het dan wel een langzamer parcours zijn. Voor een snelle tijd kun je volgensmij beter Berlijn lopen of Rotterdam. Of een andere Duitse marathon.
Je houdt niet van warmte? Want het wordt heerlijk weer.quote:
Kiplagat probeerden ze ook drie keer neer te schieten en dat werkte!quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:25 schreef heywoodu het volgende:
"Peres Jepchirchir, die moet je ook drie keer doodschieten en dan weet je nog niet of je van d'r kan winnen."
Ook goedemorgen.
Ik ga kapot morgen ja. Dat soort weer zie ik oprecht tegen opquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je houdt niet van warmte? Want het wordt heerlijk weer.
Dit. Ik krijg al hittestress bij het vooruitzicht van die hitte.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga kapot morgen ja. Dat soort weer zie ik oprecht tegen op
Neequote:Op zondag 11 augustus 2024 08:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag nog wel 5 graden bij morgen, op zich.
Is dit wat er op de One Ring staat?quote:
Geen olympische diplomaquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer dan een half uur te laat makker.
Ben pas net thuisquote:Op zondag 11 augustus 2024 08:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer dan een half uur te laat makker.
quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:34 schreef heywoodu het volgende:
"Als je hardlopen niet leuk vindt, is de marathon wel een vervelende hobby hoor."
Quote-zondag
Ja, verder staat er ook nog Munkhzaya BAYARTSOGT.quote:Op zondag 11 augustus 2024 08:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dit wat er op de One Ring staat?
Al kilometers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |