Ah, ik dacht dat eerst de strijd om brons helemaal uitgereden zou worden maar dat is niet zo.quote:
Harrie kan ook nog een derde race nodig hebben. Wat we natuurlijk niet hopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat eerst de strijd om brons helemaal uitgereden zou worden maar dat is niet zo.
Ritje Col du VAMquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou ook wel eens een rondje willen fietsen tegen R-woud93
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
Gaan we nu weer over Italië heen @:Luctor.et.emergo?
Baanwielrennen begint met een B inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:09 schreef trein2000 het volgende:
JAAAA MEDLAJESPIEGEL HERE WE GO. Maar het blijft een B-sport.
Je bent zelf een B-sportquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:09 schreef trein2000 het volgende:
Hoogland eerst nog even lijkt mequote:
En de sprint bij de vrouwen.quote:
Ik vind dit best leuk om te zienquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:09 schreef trein2000 het volgende:
4x100m atletiek over 20 minutenquote:
Bijzonder vreemde take.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:09 schreef trein2000 het volgende:
B-boy?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:09 schreef trein2000 het volgende:
hele slechte trollquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:09 schreef trein2000 het volgende:
Moet Jeffrey maar in 2 heats winnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:10 schreef Arth_NL het volgende:
Toch raar dat het goud besloten wordt voor het brons.
Weet hij veel.quote:
Kijk mij trollenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:11 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Baanwielrennen is voor wielrenners die te zwak zijn voor buiten.
Ga maar, en dan uren blijven zitten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef TAmaru het volgende:
zo jongens ik moet even kakken hoor
of zal ik het bewaren tot de hockeydames moeten?
Zeker wel. De dames doen meequote:
Steffie moet in de tweede heat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef TAmaru het volgende:
Sowquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga maar, en dan uren blijven zitten.
Pas als ze achter staan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef TAmaru het volgende:
Hopelijk gaat het slot er niet meer af.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bradley Wiggins vindt deze post om te gieren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:11 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Bijzondere faciliteiten nodig. Heel klein clubje mensen dat het beoefent. Ik heb zelf veel meer met sporten als atletiek, voetbal, gewoon fietsen, etc. Veel toegankelijker. Maar dat is persoonlijk hoor.quote:
Een atlete leverde dat wel een sponsordeal met een toiletpapier fabrikant op, dus hoeft niet nadelig te zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het slot er niet meer af.
Wie weet kunnen ze ook verrassenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor de laatste plaats, stukje middelmaat
Je zet jezelf enorm voor aap.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:11 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Wij hebben ook meer met users die geen mod zijn. Veel toegankelijkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bijzondere faciliteiten nodig. Heel klein clubje mensen dat het beoefent. Ik heb zelf veel meer met sporten als atletiek, voetbal, gewoon fietsen, etc. Veel toegankelijker. Maar dat is persoonlijk hoor.
Nee direct na de vrouwen.quote:
Olivier Richters 2.18 meterquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
Oprechte vraag, welke Nederlandse sporters zijn groter dan Lavreysen? Het is moeilijk sporten vergelijken, maar veel zullen het niet zijn
Live meegekeken vanuit de sportschoolquote:
ik zit er al, maar ik heb wel de telefoon meequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wust kijkt naar olympische medailles en moet hierom lachen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
Oprechte vraag, welke Nederlandse sporters zijn groter dan Lavreysen? Het is moeilijk sporten vergelijken, maar veel zullen het niet zijn
Van den Hoogeband. Geesink mogelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
Als in dominantie zijn er weinig, hockeydames zijn natuurlijk erg dominant en Florijn komt er zeker aan, maar Harrie laat het al zo lang zienquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen boven de 1,81 m.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
Maxquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
Oh er zijn geen wegrenners die dit winnen ....quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:11 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Tip; zoek eens op aantal wattage wat deze krachtpatsers trappen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:11 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Straks wel uitkijken bij het doorspoelen dat je m niet laat vallen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik zit er al, maar ik heb wel de telefoon mee
van Grunsvenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ruskaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van den Hoogeband. Geesink mogelijk.
Ireen Wüstquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
Johan Cruijfff.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
ik heb hier veel ervaring meequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Straks wel uitkijken bij het doorspoelen dat je m niet laat vallen.
Van Basten. Ireen. Pieter wellicht (100m vrij is toch wel een koningsnummer) en natuurlijk Mathieu.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
Femke Bolquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
Klagen tegen je mechanics is heel zwaar.quote:
Theo Bos.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
Hij leek mij veel groter maar valt best wel mee dusquote:
Van Basten was een geweldige voetballer, maar die hoort toch niet in dat rijtje thuis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van Basten. Ireen. Pieter wellicht (100m vrij is toch wel een koningsnummer) en natuurlijk Mathieu.
Wüst, Blankers-Koen, Cruyffquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
Een van de beste voetballers ooit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Basten was een geweldige voetballer, maar die hoort toch niet in dat rijtje thuis.
Jawel joh.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Basten was een geweldige voetballer, maar die hoort toch niet in dat rijtje thuis.
Femke Bol is heel leuk en zeer sympathiek, maar heeft in verhouding tot Harrie gewoon 0,0 gewonnen?quote:
voor de korte carriere heeft hij heel veel gepaktquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Soorten vergelijken blijft lastig natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
Schaatsen is zo mogelijk een nog beperktere sport natuurlijk. Maar als we dat soort sporten gaan meenemen dan is Verstappen natuurlijk de GOAT.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wüst, Blankers-Koen, Cruyff
En wat ze heeft gewonnen is omdat haar grootste concurrent niet meedeed, behalve de EK's.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Femke Bol is heel leuk en zeer sympathiek, maar heeft in verhouding tot Harrie gewoon 0,0 gewonnen?
4x400 is wel zelfde categorie als teamsprintquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Femke Bol is heel leuk en zeer sympathiek, maar heeft in verhouding tot Harrie gewoon 0,0 gewonnen?
Schaatsen is geen sportquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:19 schreef Faraday01 het volgende:
Als Harrie trouwens de Keirin ook op rolt komt hij op plaats 2 achter Ireen Wust
Bradley Wiggins in 3 verschillende olympische spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh er zijn geen wegrenners die dit winnen ....
(net als dat deze mannen niet een 200km race kunnen winnen)
andere tak van sport. niet te vergelijken
Michael van Gerwen > restquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Epke Zonderland
Wim Ruska
Anton Geesink
Pieter van den Hoogeband
Zoetemelk
Mathieu van der Poel
Jan Janssen
Schaal ik minstens gelijkwaardig in, maar hij staat top 10
Dat is sierk du soleil.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Epke Zonderland
Onoprecht antwoord.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef PippenScottie het volgende:
Fanny?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Epke Zonderland
Wim Ruska
Anton Geesink
Pieter van den Hoogeband
Zoetemelk
Mathieu van der Poel
Jan Janssen
Schaatsen kan in best veel landen gewoon op natuurijs, veel toegankelijker dan baanrennen lijkt mijquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Soorten vergelijken blijft lastig natuurlijk.
[..]
Schaatsen is zo mogelijk een nog beperktere sport natuurlijk. Maar als we dat soort sporten gaan meenemen dan is Verstappen natuurlijk de GOAT.
Epkequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Epke Zonderland
Wim Ruska
Anton Geesink
Pieter van den Hoogeband
Zoetemelk
Mathieu van der Poel
Jan Janssen
Ik was niet helemaal serieus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hassan is een aangekochte Nederlandse. Tellen we NIETquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:21 schreef ijs_beer het volgende:
Beetje afhankelijk van de resultaten de komende dagen, maar Sifan Hassan komt wsl ook in dat rijte.
Qua prestaties wel. Maar blijft toch wel een beetje meh qua dopinggeur. Alsnog heel knap om te doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:21 schreef ijs_beer het volgende:
Beetje afhankelijk van de resultaten de komende dagen, maar Sifan Hassan komt wsl ook in dat rijte.
een medaille is een medaillequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hassan is een aangekochte Nederlandse. Tellen we NIET
VOC mentaliteitquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hassan is een aangekochte Nederlandse. Tellen we NIET
We feliciteren China.quote:
SALAZARREDquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Qua prestaties wel. Maar blijft toch wel een beetje meh qua dopinggeur. Alsnog heel knap om te doen.
Nee, da's Manny.quote:
@wimderonquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
Sven Kramer al genoemd? Inge de Bruijn?
(mark Tuitert?)
Stefan Groothuisquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
(mark Tuitert?)
Erbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:23 schreef maxi-mus het volgende:
(mark Tuitert?)
Haha, ja, alsof elke debiel met Olympisch goud in aanmerking komt voor grootste sporter van Nederland.quote:
Bij de radio denk ik, ze wisselen straks weer omquote:
Onjuist. Het begon uit bij Groningenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:19 schreef wdn het volgende:
[..]
voor de korte carriere heeft hij heel veel gepakt
grootste fout was om naar Italie te gaan helaas want daar is hij kapot getrapt
Nicolien Sauerbreijquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, ja, alsof elke debiel met Olympisch goud in aanmerking komt voor grootste sporter van Nederland.
Iemand dat gifje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:25 schreef AgnesGru het volgende:
Dafne weet wel hoe ze moet wisselen ja
Als we dan toch bezig zijn: Bert Blijleven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gooi er nog even Rik Smits in als grootste sporter van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |