Moet Jeffrey maar in 2 heats winnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:10 schreef Arth_NL het volgende:
Toch raar dat het goud besloten wordt voor het brons.
Weet hij veel.quote:
Kijk mij trollenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:11 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Baanwielrennen is voor wielrenners die te zwak zijn voor buiten.
Ga maar, en dan uren blijven zitten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef TAmaru het volgende:
zo jongens ik moet even kakken hoor
of zal ik het bewaren tot de hockeydames moeten?
Zeker wel. De dames doen meequote:
Steffie moet in de tweede heat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef TAmaru het volgende:
Sowquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga maar, en dan uren blijven zitten.
Pas als ze achter staan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef TAmaru het volgende:
Hopelijk gaat het slot er niet meer af.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga maar, en dan uren blijven zitten.
Bradley Wiggins vindt deze post om te gieren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:11 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Baanwielrennen is voor wielrenners die te zwak zijn voor buiten.
Bijzondere faciliteiten nodig. Heel klein clubje mensen dat het beoefent. Ik heb zelf veel meer met sporten als atletiek, voetbal, gewoon fietsen, etc. Veel toegankelijker. Maar dat is persoonlijk hoor.quote:
Een atlete leverde dat wel een sponsordeal met een toiletpapier fabrikant op, dus hoeft niet nadelig te zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het slot er niet meer af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |