Jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:53 schreef Redefine het volgende:
Dione heeft voor hen nu maar even bepaald dat ze twee vriendinnen zijn...
[..]
Klopt ja.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
Je concurrent kan 10km hard zwemmen. Toch handig op een 10km.
Gaan ze niet door tijdens de TdFF?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga dit programma zo missen na zondag... dit is gewoon mijn dagelijkse bron van vermaak en verbazing over zoveel onkunde
'Praat het zo aan elkaar dat het vriendinenen zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja
Ze zeggen duidelijk dat ze elkaar alleen maar kennen van de huldigingen maar dat past niet in de vraag die ze wilde stellen
Staat niet in het draaiboekquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:57 schreef Remco het volgende:
Dione, Dafne stelt een relevante vraag maar ze luistert geeneens naar het antwoord.
Ze doet er ook zo luchtig overquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker kotsen en toch presteren. Fenomeen
Nee, Stomphorst. Maar dat gaat niet veel beter worden. Die heeft helemaal niks met wielrennen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaan ze niet door tijdens de TdFF?
Die zou ik wel krijgen op dit moment. Maar vooral door de verkrachting van het nummer.quote:
Ze hebben nog een paar pogingen, net zoals de atleten bij technische onderdelen.quote:
Lijkt over te zijn nuquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben nog een paar pogingen, net zoals de atleten bij technische onderdelen.
Deze gaat in mijn werkvocabulairequote:
Andere pogingen voortijdig afgebroken.quote:
En niet over de dochter van Marit... het is te opvallendquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:01 schreef Redefine het volgende:
Ik gok dat er besproken is dat het niet over het hondje ging, want dit is wel a typisch t.o.v. voorgaande afleveringen.
In 5 minuten 2 gouden medaille winnaars erdoorheen jagen dat kan ook eigenljjk echt niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:01 schreef Redefine het volgende:
Ik gok dat er besproken is dat het niet over het hondje ging, want dit is wel a typisch t.o.v. voorgaande afleveringen.
Ja, al heeft ze natuurlijk wel al een interview gehad met Marit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En niet over de dochter van Marit... het is te opvallend
Ja maar we moeten het over Femke en Sydney hebben straksquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:02 schreef Remco het volgende:
[..]
In 5 minuten 2 gouden medaille winnaars erdoorheen jagen dat kan ook eigenljjk echt niet.
Er moet nog wel tijd zijn voor een item met Douwe Bob, een item met Kees Jongkind, het filmpje over een sport/buitenlandse sporter omdat het moet. En ook nog babbelen met de andere gasten. Indien ruimte nog een nutteloos itempje met volksmenner Kemps.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:02 schreef Remco het volgende:
[..]
In 5 minuten 2 gouden medaille winnaars erdoorheen jagen dat kan ook eigenljjk echt niet.
Ook nog over Hassan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar we moeten het over Femke en Sydney hebben straks
Al denk ik dat het in dit geval ook te maken heeft met de huldiging die nog moet plaatsvinden in het Team NL huis
Vergeet de tekenaar nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er moet nog wel tijd zijn voor een item met Douwe Bob, een item met Kees Jongkind, het filmpje over een sport/buitenlandse sporter omdat het moet. En ook nog babbelen met de andere gasten. Indien ruimte nog een nutteloos itempje met volksmenner Kemps.
Scherp.quote:
Dat is niet netjes, maar het is een jonge hond dus hopelijk leert ie ervanquote:
Slechte winnaars zijn de ergste sporters die er bestaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:06 schreef Remco het volgende:
Duco Telgenkamp is een ontzettende mongool.
Stoppen op je hoogtepunt heeft ook wel iets mooisquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:06 schreef borisz het volgende:
WK2026 is in eigen land. Dus denk dat Blaak nog wel door wil
Drie jaar geleden hebben wij besloten dat u dit niet hoefde te zien.quote:
Fenkie Bolquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:08 schreef GotenSSJ het volgende:
WIe komt er nu aan tafel? We gaan ineens naar een filmpje.
Zolang duurde het voor die ene judo exoot ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
5 seconden, dat was voor de judoploeg anders ook genoeg om op de rug te worden gegooid
Ok boomerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Het valt me deze Spelen pas op hoe jong al die knulletjes en meisjes zijn. Zo’n Van der Wouw ook. Voor mijn gevoel moet die nog haar huiswerk maken. Blijkt 26 te zijn.
De hockeyers zien er ook allemaal uit alsof ze frikadelbroodjes en energy drink bij de Jumbo halen in het tussenuur
Het zijn niet allemaal skateboarders he.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Het valt me deze Spelen pas op hoe jong al die knulletjes en meisjes zijn. Zo’n Van der Wouw ook. Voor mijn gevoel moet die nog haar huiswerk maken. Blijkt 26 te zijn.
De hockeyers zien er ook allemaal uit alsof ze frikadelbroodjes en energy drink bij de Jumbo halen in het tussenuur
Redelijk wat geluk met zijn tegenstanders gehad en kon met dit bracket de halve finale bereiken. Medaille gaat wel moeilijk worden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Hoogland heeft gewoon enorm verrast Dione, daar had iedere normale sportvolger echt geen halve finale meer van verwacht vooraf.
Nounounounounouquote:
Vandaag deed ie het wel echt netjes door nog terug te komen, daar had ik eigenlijk al niet op gerekend. Maar tegen de andere 3 komt ie denk ik wel tekort ja...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Redelijk wat geluk met zijn tegenstanders gehad en kon met dit bracket de halve finale bereiken. Medaille gaat wel moeilijk worden.
Ik vind Harrie sympathieker, dus altijd Team Harriequote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:16 schreef Redefine het volgende:
Qua kijkervaring is het ook wel beter als we Harrie voor goud en Jeffrey voor brons krijgen. Dat is twee keer spannend. In Tokio was Lavreysen vs Hoogland natuurlijk wel fantastisch, maar het boeide mij toen totaal niet wie er won.
Sowieso heeft Carlin altijd nog wel wat protesten achter de hand mocht Hoogland de wedstrijd om brons winnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vandaag deed ie het wel echt netjes door nog terug te komen, daar had ik eigenlijk al niet op gerekend. Maar tegen de andere 3 komt ie denk ik wel tekort ja...
Dat wel, maar Hoogland ook weer niet vervelend ofzo, dus maakt me niet zoveel uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Harrie sympathieker, dus altijd Team Harrie
Die mag straks nog anderhalve vraag beantwoorden over Hassan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is de rol van Jos Hermens aan tafel?
Jaknikker spelenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tegen Carlin is het ongeveer 50/50quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Redelijk wat geluk met zijn tegenstanders gehad en kon met dit bracket de halve finale bereiken. Medaille gaat wel moeilijk worden.
Dat ie sowieso gaat protesteren bedoel je?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso heeft Carlin altijd nog wel wat protesten achter de hand mocht Hoogland de wedstrijd om brons winnen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ie sowieso gaat protesteren bedoel je?
De Olympische titel van Bol bejubelenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ah vandaar het stelen van de LGBT vlag en het vervangen ervan door de VOC vlag.quote:
Dat heeft ze eigenlijk nog wel gedaan tot 31 juli op de vraag: 'Welke afstanden ga je lopen?'quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Sifan is ook niet meer zo hysterisch en obessief als een paar jaar geleden... toen ze bij elke tegenslag "ik weet het niet, ik weet het niet" riep
En dan A DEMAIN... DOUWE BOB!quote:
Met een blik en gebaar alsof ze Douwe voor het eerst ziet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan A DEMAIN... DOUWE BOB!
Ja ok, maar ze is wel wat kalmer dan vroeger voor m'n gevoel, kan "tegenslagen" beter handelenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft ze eigenlijk nog wel gedaan tot 31 juli op de vraag: 'Welke afstanden ga je lopen?'
We kunnen nog richting de top 5... twee keer goud zit er hopelijk nog wel inquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:26 schreef Redefine het volgende:
Toen negende, nu negende zou wel leuk zijn.
Verder niet zo heel boeiend de medaillespiegel.
Die andere landen gaan nog wel wat goud pakken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We kunnen nog richting de top 5... twee keer goud zit er hopelijk nog wel in
Blijft altijd wel een leuke strijd, maar wie er 4e of wie er 18e wordt boeit natuurlijk niet zoveelquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:26 schreef Redefine het volgende:
Toen negende, nu negende zou wel leuk zijn.
Verder niet zo heel boeiend de medaillespiegel.
Ik vind het ook wel leuk om zo te volgen. Maar ik hoor toch wel wat mensen die het dan jammer vinden dat Duitsland goud heeft gewonnen, want dan gaan ze ons voorbij op de medaillespiegel. Dan denk ik, ja lekker belangrijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijft altijd wel een leuke strijd, maar wie er 4e of wie er 18e wordt boeit natuurlijk niet zoveel
Gelukkig weten we wel dat atleten uit de stal van Jos altijd clean zijn, dat is wel een geruststellende gedachte.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om zo te volgen. Maar ik hoor toch wel wat mensen die het dan jammer vinden dat Duitsland goud heeft gewonnen, want dan gaan ze ons voorbij op de medaillespiegel. Dan denk ik, ja lekker belangrijk.
Wel opvallend weinig 5e en 6e tegenover 4equote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier doen we ook lekker mee.
Zoveel 4e plekken jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier doen we ook lekker mee.
Cruijff was ook pas 26 op WK-74. Die was maar 12 jaar ouder dan ik. In m'n gedachten zou het een opa van me kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
SO naar Dionequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:46 schreef borisz het volgende:
Nou Dione in 2016 ging het mis met de SO.
Maar die was niet boos gelukkigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Churandy waren ze destijds iets strenger
Volgens mij is hij nooit boosquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die was niet boos gelukkig
Die is niet boos te krijgen denk ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die was niet boos gelukkig
Staat niet op haar briefje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:53 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat Danoon het niet begrijpt waarom dit schandalig is.
Waar ging het over ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:53 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat Danoon het niet begrijpt waarom dit schandalig is.
Over Carlin die een DQ had moeten krijgen tegen Hoogland.quote:
Roy trapt er niet in.quote:
Ik ook nooit ... wel ooit de banenbouwer leren kennen van hier in Amsterdam .. ( deed ook de vloer in Paleis op de Dam)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:54 schreef Redefine het volgende:
Ik ben nog nooit bij baanwielerwedstrijd geweest. Maar wel ooit eens bij een oude buitenbaan. Dat is inderdaad echt heel stijl. Daar loop je niet eens normaal naar beneden of boven.
Past prima bij de NOS dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:01 schreef marcodej het volgende:
Gregory heeft een neiging tot overacting.
Hij was niet in het stadion, stukje compromisquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
We krijgen toch wel genoeg sedoc dezer dagen dat hij niet ook nog hier aanwezig moet zijn.
Hij moet altijd naar het commentaar van Joris luisteren, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:01 schreef marcodej het volgende:
Gregory heeft een neiging tot overacting.
Daar mag wel wat compensatie tegenover staan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij moet altijd naar het commentaar van Joris luisteren, dan krijg je dat.
Ja omdat hij hier moest zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij was niet in het stadion, stukje compromis
Dus een compromis, even oplettenquote:
Oh was er een \filmpjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Verkeerde filmpje instarten, NOSgoden
Ja. Je moet het ook weer niet groter maken dan het is. Maar het was gewoon een lachwekkende actie. Als het andersom gebeurd, staan we hier ook te schuimbekken. Een slechte verliezer zijn is erg, maar een slechte winnaar nog erger.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:06 schreef marcodej het volgende:
Nu al ergeren aan het moment dat zeDuco
gaan verdedigen.
Mag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:05 schreef Dutch_view het volgende:
Hoe voel je je
Hoe standaard kun je het krijgen
Dit is zeker niet voor herhaling vatbaar.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is zeker niet voor herhaling vatbaar,
Bijzonder moment om de klemtoon zo te leggen jaquote:
Dione weet ook niet echt hoe ze hem moet benaderen krijg ik de indrukquote:
Die zou een goede Jezus zijn in the passion. Als je geslagen wordt keer je diegene je andere wang toe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Churandy is nooit teleurgesteld
Het is iemand die ze nooit tot tranen toe kan brengen, dan kan ze er niks mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dione weet ook niet echt hoe ze hem moet benaderen krijg ik de indruk
Ze gaat dan van die kindse vragen stellen
Tsja die is niet erg kritisch natuurlijkquote:
Lijkt mij een wereldgozer, maar niet voor de tv gemaaktquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja die is niet erg kritisch natuurlijk
Voor dit programma niet nee. Voor een Holland Sport achtige setting juist weer wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lijkt mij een wereldgozer, maar niet voor de tv gemaakt
Ja, eensquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor dit programma niet nee. Voor een Holland Sport achtige setting juist weer wel.
Is die bochie ook altijd bang voor hem?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:24 schreef Slobeend het volgende:
Martina is toch niet in actie gekomen deze Spelen?
Zappsport!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor dit programma niet nee. Voor een Holland Sport achtige setting juist weer wel.
maar wel gekwalificeerd om mee te doen met de estafettequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:24 schreef Slobeend het volgende:
Bureau Sport niet te vergeten.quote:
Nee, maar dat past niet binnen het verhaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan telt dit toch eigenlijk niet.
Is toch geweldig deze manquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Luxeprobleem, wat een eindbaas.
als reservequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:24 schreef Slobeend het volgende:
Al kan het ook zijn dat de rest daar geen zin in heeftquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:33 schreef Redefine het volgende:
Morgenavond zullen ze Yibbi Jansen ook wel weer aan tafel zetten. Want als het om de teamsporters gaan lijkt het bij de Nederlandse media altijd alsof er maar drie meedoen bij zo'n team. Bij handbal is het ook nog steeds Estvana Polman voor en na alsof die de enige van dat team is.
Het heeft daar vaak ook wel mee te maken. Maar je ziet dat als de 'gemaakte ster' gestopt is daarna opeens wel een grote speler die eerst gegeneerd wordt, overal moet opduiken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al kan het ook zijn dat de rest daar geen zin in heeft
Volgens Rivkah zat de avondsport erop, dus dan is dat zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:38 schreef superniger het volgende:
Dione uitzenden ipv beach volleybal of basketbal vinale.
Opdat we het nooit vergeten!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Gisteren gemist maar vandaag gaan we even goed afscheid nemen van dit stukje toptelevisie
Dan is het maar goed dat Nederland niet in de finale staat bij het beachvolleybal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens Rivkah zat de avondsport erop, dus dan is dat zo
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen Bouwe Dob meer na vanavond.
Het is jammer dat die mentaal niet zo stabiel is, want die had hier een mooie kans op een medaillequote:
Meteen weer heel pijnlijk allemaalquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:49 schreef Redefine het volgende:
Hebben jullie gekeken en genoten van de race? Maar alleen jij mag antwoorden Dafne.
Gelachen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:50 schreef PirE het volgende:
Raakt Dafne haar baantje kwijt als Cathalijn Peeters stopt met lopen? Die heeft met goud en zilver op de Spelen toch veel meer succes gehad.
Maar dat doen ze altijd (waarbij ik denk dat ze dit bijna overal wel doen). Bij de echte teamsporten is het nog erger. Wat ik gisteren al zei, bij het handbal lijkt het als je de media mag geloven alsof Estavana Polman de grote sterspeler is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben het ook behoorlijk beu dat de NOS net doet alsof Bol en een beetje Klaver die medaille hebben verdiend. Je loopt gewoon met z'n 4'en en als Peeters en De Witte zouden hebben verzaakt had je nu niks gehad...
Stevig vermoeden dat dit op het briefje staat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ook elke keer die tafelgasten opnieuw introduceren
Zo werkt dat toch gewoon. In het geval Bol ook nog terecht ook aangezien die gewoon anderhalve seconde sneller loopt dan de rest.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben het ook behoorlijk beu dat de NOS net doet alsof Bol en een beetje Klaver die medaille hebben verdiend. Je loopt gewoon met z'n 4'en en als Peeters en De Witte zouden hebben verzaakt had je nu niks gehad...
Terwijl die ongelooflijk heeft verzaakt tegen de Deentjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat doen ze altijd (waarbij ik denk dat ze dit bijna overal wel doen). Bij de echte teamsporten is het nog erger. Wat ik gisteren al zei, bij het handbal lijkt het als je de media mag geloven alsof Estavana Polman de grote sterspeler is.
Als je er 4 achter ligt bij de wissel maakt dat niet zoveel meer uitquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch gewoon. In het geval Bol ook nog terecht ook aangezien die gewoon anderhalve seconde sneller loopt dan de rest.
Dat ook. Maar de sterspeler is al een aantal jaar Lois Abbingh. Maar ook daarvoor is het gewoon matig als je alleen die aan het woord krijgt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Terwijl die ongelooflijk heeft verzaakt tegen de Deentjes
Dat was echt onthutsend slecht ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Terwijl die ongelooflijk heeft verzaakt tegen de Deentjes
Nee eens hoor maar dan is Bol degene die het afmaakt en dus in de spotlights staat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je er 4 achter ligt bij de wissel maakt dat niet zoveel meer uit
En dat nadat ze tegen Spanje nog ruimer achterstondenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
Ik had al chagrijnig de tv uitgezet bij het waterpolo, ik heb de ontknoping gemist
We moeten naar Dione! Doe nog maar een rondje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou nog een rondje extra crowdsurfen nu
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat nadat ze tegen Spanje nog ruimer achterstonden
Ik moest weg toen het 5-9 stond... vol verbazing dat pushbericht binnengekregenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
Ik had al chagrijnig de tv uitgezet bij het waterpolo, ik heb de ontknoping gemist
vandaar dat de voetballers altijd zo enthousiast zijn als ze om de derde plaats ballenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:55 schreef Redefine het volgende:
Op zich is voor een team vaak ook wel prettiger. Brons winnen i.p.v. goud verliezen. Tenzij je de grote favoriet bent (waardoor brons minder interessant is of je de finale van tevoren al kansloos bent).
squote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
Niet te vergelijken uiteraard. Want daar win je geen medaille mee. Waarbij je ook daar ziet dat ploegen die boven verwachting hebben gepresteerd die wedstrijd juist wel willen winnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaar dat de voetballers altijd zo enthousiast zijn als ze om de derde plaats ballen
ja ik bedoelde dat ook het enthousiasme van de Nederlandse voetballersquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet te vergelijken uiteraard. Want daar win je geen medaille mee. Waarbij je ook daar ziet dat ploegen die boven verwachting hebben gepresteerd die wedstrijd juist wel willen winnen.
Dat vat Nederlandse feestjes toch wel samen dus ja..quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:01 schreef PirE het volgende:
Is het Holland Huis puur huldigen en harde muziek door de speakers pompen?
Dat was in 2014 juist weer welquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik bedoelde dat ook het enthousiasme van de Nederlandse voetballers
Tijd volmaken omdat de waterpolodames nog liggen te crowdsurfenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom focust de nos zich op Tamberi?
Ik denk vooral dat ja. Waarbij het de rest van de tijd vooral samen op het grote scherm naar sport kijken is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:01 schreef PirE het volgende:
Is het Holland Huis puur huldigen en harde muziek door de speakers pompen?
Korea House was wel tof, stukje cultuur en dingen van Korea. Eten, Kpop enzo. Ook supermooie locatie.
Dan heb ik niks gemist.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat vat Nederlandse feestjes toch wel samen dus ja..
Nou ja focus, een minuutje nog niet eensquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom focust de nos zich op Tamberi?
Is niet voor het eerstquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja focus, een minuutje nog niet eens
Die Australier had wel de vellen aan zijn tampeloeres hangen denk ik na die buikschuiverquote:
Hierna een compilatie van de werken van de NOS.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Australier had wel de vellen aan zijn tampeloeres hangen denk ik na die buikschuiver
WATTSquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het had ook wat weg van Funny Videos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |