Vooral dat die er dan niks (meer) aan kan doen. En dat die voor zichzelf net zo trots en blij wil zijn wat ze ook (niet) hebben gewonnen. Maar ja dat laatste is hetzelfde voor als je daarna wel nog hoort hoe hoog ze geëindigd zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap z'n verhaal ook niet, over dat niet willen kijken tijdens de wedstrijd enzo.
Dat ie dan de andere stoort
Bij de sportploegen zat het wel gaan tussen de 4x400 en 3x3. Hockey zie ik geen kans maken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de sportploeg heb je wel wat opties ja. Sportvrouw en sportman lijkt mij wel een uitgemaakte zaak.
Ik zei het eerder al: zo lang je hem heel ver weg houdt bij autosport, kan hij zowaar een hele goede commentator zijn. Positieve verrassing.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verguisd bij de F1, maar nu onderdeel van een iconisch stukje historie
Over welke familie gaat dit ? Brinkman, Florijn ?quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:22 schreef Felixa het volgende:
Wat een ongemakkelijke familie.![]()
Wat een ongemakkelijk interview.
Adrie van der Poel kijkt ook zelden / is niet vaak ter plekke ivm de spanning voor zoon Mathieuquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap z'n verhaal ook niet, over dat niet willen kijken tijdens de wedstrijd enzo.
Dat ie dan de andere stoort
Florijn en Van Rouwendaal zijn ook wel hele bijzondere prestaties hoor, die imo te weinig op waarde worden geschatquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:54 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik zat al te denken wie het anders kon worden en ik kwam op niemand uit, maar wilde nog een beetje voorzichtig zijn.
Bij de mannen is het natuurlijk Lavreysen. De sportploeg van het jaar wordt wel heel lastig, hoewel het waarschijnlijk de 4x400 mixed wordt.
Ja ik snap het wel vanwege de spanning, maar zoals ik al zei, hoe zou het je andere kind storen. Dat is wat ie verteldequote:Op maandag 12 augustus 2024 19:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Adrie van der Poel kijkt ook zelden / is niet vaak ter plekke ivm de spanning voor zoon Mathieu
Ik weet niet, ik weet niet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:31 schreef hole1988 het volgende:
Ik zit de uitzending van gisteren terug te kijken, maar waarom heeft Sifan haar spijkerjas verkeerd om aan.
Coach-lief zei; hij moet zo aan. Nou en dan weet je het wel met Sifje.. !quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:31 schreef hole1988 het volgende:
Ik zit de uitzending van gisteren terug te kijken, maar waarom heeft Sifan haar spijkerjas verkeerd om aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |