Ik kan maar niet begrijpen wat daar nou zo erg aan is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:04 schreef Redefine het volgende:
Daar was weer een duidelijke blik naar het briefje.
Jij hebt het er maar druk mee he.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan maar niet begrijpen wat daar nou zo erg aan is.
Maar wat is er nou zo erg aan dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt het er maar druk mee he.
Neem niet alles zo serieus joh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat is er nou zo erg aan dan?
Dat mag wel terugkomenquote:
We gaan hier voor een goed verhaal, de rest is niet belangrijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:07 schreef PirE het volgende:
Lekker even dat fragment laten zien een labiele sporter. Dat zal helpen.
Ik kende het niet. Hoort wel bij het verhaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:07 schreef PirE het volgende:
Lekker even dat fragment laten zien een labiele sporter. Dat zal helpen.
nadeel is dat je jezelf gaat proberen op te vangen en je die handen en armen nodig hebt voor je sportquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Met alle respect, maar als je hier valt dan ben je niet levenslang invalide.
Je vindt het zelf niet ook een klein beetje irritant dat continue afzeiken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Neem niet alles zo serieus joh.
Ligt eraan waar de kogel terechtkomt. Plus dat je op de ring terecht kan komen met je nek. Uiteraard is die kans heel klein. Maar ik kan mij zo'n angst wel voorstellen. Ik ken indirect iemand die is van de trap gevallen (vrij onschuldig normaal gesproken), die is verlamd vanaf zijn nek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel als je viesdik bent.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Net zo irritant als mensen die tot in den treuren de de boel verdedigd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je vindt het zelf niet ook een klein beetje irritant dat continue afzeiken?
Als dat bij iemand in het hoofd zit maakt dat niet meer uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
'Hier gaat wat mis'quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zo irritant als mensen die tot in den treuren de de boel verdedigd.
Net zo irritant als jij dus.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zo irritant als mensen die tot in den treuren de de boel verdedigd.
Ja, ho maar weer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als dat bij iemand in het hoofd zit maakt dat niet meer uit natuurlijk.
Die tweede quote ging om Schilder he, dat was geen reactie van D_A op mijquote:
Misschien helpt het als ze een bivakmuts en skibril opzet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:11 schreef Redefine het volgende:
Verschil met wat Dafne deed, was dat het de aan glij techniek was, t.o.v. de draaitechniek bij Schilder. Die laatste is wel een stuk listiger.
Heh? Dat was over Schilder hequote:
Het blijft bizar dat iemand er zo gaat bijlopen jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ze een bivakmuts en skibril opzet.
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heh? Dat was over Schilder he.
Zeker ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
Waterpolo lijkt mij zo ontzettend zwaar
En gemeen, ik zag bij de mannen overigens nog wel wat leuke beelden van losvliegende lullen in het water, maar dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
Waterpolo lijkt mij zo ontzettend zwaar
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En gemeen, ik zag bij de mannen overigens nog wel wat leuke beelden van losvliegende lullen in het water, maar dat lijkt me niet de bedoeling
Ik kan me er best wat bij voorstellen, maar als dat soort gedachten door je hoofd schieten, dan is het tijd voor een sportpsycholoog.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ligt eraan waar de kogel terechtkomt. Plus dat je op de ring terecht kan komen met je nek. Uiteraard is die kans heel klein. Maar ik kan mij zo'n angst wel voorstellen. Ik ken indirect iemand die is van de trap gevallen (vrij onschuldig normaal gesproken), die is verlamd vanaf zijn nek.
Iedereen was zijn meningkjes zatquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Waar is de altijd bescheiden Robin van Galen eigenlijk gebleven?
Zeker. Gaf ik gisteren in het atletiek topic ook aan. Zal ze vermoedelijk veel baat bij hebben en is binnen de sport toch best gebruikelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan me er best wat bij voorstellen, maar als dat soort gedachten door je hoofd schieten, dan is het tijd voor een sportpsycholoog.
Ze heeft ook mentale begeleiding zei ze volgens mij... dat is dan wel slim... want ze heeft wel vaker wat last van de demonen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan me er best wat bij voorstellen, maar als dat soort gedachten door je hoofd schieten, dan is het tijd voor een sportpsycholoog.
Er was geen los programma waar hij nonchalant aan de desk kon gaan staan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Waar is de altijd bescheiden Robin van Galen eigenlijk gebleven?
Dat was tijdens de Spelen in London om 19h00 (geloof ik met Tom)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er was geen los programma waar hij nonchalant aan de desk kon gaan staan.
Al besproken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al besproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga een fanclub beginnenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja. En tijdens Rio was er ook een programma. En in Tokio dacht ik ook, maar daar was het uiteraard geen probleem, want dat was na de sport.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was tijdens de Spelen in London om 19h00 (geloof ik met Tom)
En toch hoor en lees ik van veel mensen die niet heel vaak sport kijken hoe waardevol ze Sedoc vinden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:19 schreef Redefine het volgende:
Wat dat betreft was deze OS een stuk beter dan voorgaande keren. Geen studio analyses meer. Behalve bij zeilen waar het wat toevoegde.
Des te vreemder en storender waren de onnodige onderonsjes tussen Stekelenburg en Sedoc bij atletiek.
Van zo'n beetje elke man die jij ziet zekerquote:
Mee eens, maar toch was het een pluspunt dat de analyses van Sedoc en Stekelenburg in het stadion waren. Dat gaf wat extra cachet i.p.v. zo'n droge analyse met een NOS-nitwit in de studio.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:19 schreef Redefine het volgende:
Wat dat betreft was deze OS een stuk beter dan voorgaande keren. Geen studio analyses meer. Behalve bij zeilen waar het wat toevoegde.
Des te vreemder en storender waren de onnodige onderonsjes tussen Stekelenburg en Sedoc bij atletiek.
Zeker eens, voegt veel toe aan de beleving.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, maar toch was het een pluspunt dat de analyses van Sedoc en Stekelenburg in het stadion waren. Dat gaf wat extra cachet i.p.v. zo'n droge analyse met een NOS-nitwit in de studio.
Ik kan me voorstellen dat ie voor Tante Annie die gewoon voor de beleving kijkt nog wel fijn is. Voor de meesten die hier het liefst elke seconde live zien van welke sport dan ook is dat geouwehoer ipv live sport uitzenden echt volkomen kut.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En toch hoor en lees ik van veel mensen die niet heel vaak sport kijken hoe waardevol ze Sedoc vinden.
Als ze kunnen kiezen, zien ze toch liever echt livesport en dan kan de analyse van Sedoc achteraf. Zoals ook gewoon logisch is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En toch hoor en lees ik van veel mensen die niet heel vaak sport kijken hoe waardevol ze Sedoc vinden.
Nou dat valt wel mee hoor...quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van zo'n beetje elke man die jij ziet zeker
Gewoon een stoer wijf die zich goed kan verwoordenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:21 schreef marcodej het volgende:
Natuurlijk heeft de Sabrina van het team de tokkietattoo.
Dat wel ja. Beter in het stadion dan in de studio. Maar dat zal wel een dingetje zijn geweest van Stekelenburg, die is toch wel heel erg graag in beeld. En dat is die gewend bij de atletiektoernooien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, maar toch was het een pluspunt dat de analyses van Sedoc en Stekelenburg in het stadion waren. Dat gaf wat extra cachet i.p.v. zo'n droge analyse met een NOS-nitwit in de studio.
"We liggen net even lekker onder een Australische turner" groetjesquote:
Twitch IRL stream?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:25 schreef marcodej het volgende:
Ge-wel-di-ge televisie dit, waar zit ik naar te kijken joh.
Het komt ook vooral omdat Parijs lekker dichtbij is. Er zat best een grote ploeg van de NOS in Parijs, ook voor de radio. Straks in LA zit alles en iedereen weer in studio's. Ik denk zelfs dat ze de dagelijkse show niet eens live gaan maken ivm tijdverschilquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel ja. Beter in het stadion dan in de studio. Maar dat zal wel een dingetje zijn geweest van Stekelenburg, die is toch wel heel erg graag in beeld. En dat is die gewend bij de atletiektoernooien.
Bovendien, zoals net gezegd, was het prima om dat na de sport te doen. Of eventueel in een dood moment.
Nee, dat denk ik niet. De gemiddelde NL'er geeft echt geen donder om een finale hoogspringen zonder NL'er.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze kunnen kiezen, zien ze toch liever echt livesport en dan kan de analyse van Sedoc achteraf. Zoals ook gewoon logisch is.
Zo matig was die ook weer niet. Bovendien genoeg goede sporters die slechte commentatoren/analisten zijn (zie Henk Grol). En andersom genoeg sporters die geen wereldtop waren die wel heel veel verstand ervan hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:23 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het vooral bijzonder dat een internationaal matige 110 meter-hordenloper verstand heeft van alle onderdelen.
Herman, maar die doet geen sport meer. Weinig pursenellities bij Studio Sport verder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
Dione mag plaats maken voor een opvolger de volgende spelen.
Dat worden weer van die flop spelen met 40 herhalingen gedurende dag en niks live. En natuurlijk allemaal verhalen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het komt ook vooral omdat Parijs lekker dichtbij is. Er zat best een grote ploeg van de NOS in Parijs, ook voor de radio. Straks in LA zit alles en iedereen weer in studio's. Ik denk zelfs dat ze de dagelijkse show niet eens live gaan maken ivm tijdverschil
Een vriend van me is de helft van een eeneiige tweeling, hij vertelde eens dat hij gemiddeld twee keer per week de vraag krijgt of echt "alles" hetzelfde is als bij z'n broerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:27 schreef marcodej het volgende:
Ze zien er helemaal niet exact hetzelfde uit Danoontje.
Herman zou ik ook graag willen zien ja, hoop charisma bij die manquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Herman, maar die doet geen sport meer. Weinig pursenellities bij Studio Sport verder.
Sjoerd van Ramshorstquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Herman, maar die doet geen sport meer. Weinig pursenellities bij Studio Sport verder.
RadiOlympia was een genot trouwensquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het komt ook vooral omdat Parijs lekker dichtbij is. Er zat best een grote ploeg van de NOS in Parijs, ook voor de radio. Straks in LA zit alles en iedereen weer in studio's. Ik denk zelfs dat ze de dagelijkse show niet eens live gaan maken ivm tijdverschil
Komt omdat voor ze bepaald wordt dat ze die sport zelden of nooit kunnen volgen of omdat ze zelf die mening hebben?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. De gemiddelde NL'er geeft echt geen donder om een finale hoogspringen zonder NL'er.
Goed ventje, hockeytype.quote:
Enorm van genoten ja bij de momenten in de auto. Ik parkeerde bijna mijn auto tegen een ander aan bij de sportschool toen het mis dreigde te gaan bij Duetz/Van Aanholtquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
RadiOlympia was een genot trouwens.
Koos gaat helaas de ontbijtshow niet meer doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat worden weer van die flop spelen met 40 herhalingen gedurende dag en niks live. En natuurlijk allemaal verhalen.
Ja ik kan 'm wel hebben ondertussen, maar niet episch voor onder de beelden. Sky on Fire blijft onovertroffenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:30 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dit trouwens gewoon een fijn nummertje. Wil ik toch even gezegd hebben.
Het is jammer dat die niet meer bij de NOS zit. Al werd die ook wel chronisch 'misbruikt' met itempjes op een Franse parkeerplaats tijdens de Tour of ontbreken tijdens de OS zelf en dan alleen de Paralympische Spelen doen (wat die zelf graag wilde).quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Herman zou ik ook graag willen zien ja, hoop charisma bij die man
Ich will dasein of Just for Tonight, maar dat is meer voetbal geloof ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik kan 'm wel hebben ondertussen, maar niet episch voor onder de beelden. Sky on Fire blijft onovertroffen
Big in Japanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik kan 'm wel hebben ondertussen, maar niet episch voor onder de beelden. Sky on Fire blijft onovertroffen
Ja helemaal eens, die is nooit echt gelanceerd als DE nieuwe anchor, enorme gemiste kansquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is jammer dat die niet meer bij de NOS zit. Al werd die ook wel chronisch 'misbruikt' met itempjes op een Franse parkeerplaats tijdens de Tour of ontbreken tijdens de OS zelf en dan alleen de Paralympische Spelen doen (wat die zelf graag wilde).
Wir Sind Heldenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ich will dasein of Just for Tonight, maar dat is meer voetbal geloof ik.
Komt vooral omdat dit meer een 'kabbel liedje' is, waar ze meestal wat meer up tempo liedjes gebruiken. Opzwepende muziek past vaak wel beter.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met NL of zonder NL die mixed estafette?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt omdat voor ze bepaald wordt dat ze die sport zelden of nooit kunnen volgen of omdat ze zelf die mening hebben?
En als ik dan jouw logica volg, waarom gaan ze dan staan babbelen terwijl er op dat moment een belangrijke serie is met de mixed estafettelopers?
Harry's Hattrick met Hetty Rakkettie in het voorprogrammaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:30 schreef Felagund het volgende:
Vergeten ze Harry’s hattrick nu in de dag van morgen?
Promises of No Man's Land (Blaudzun) en Whatever it Takes (Imagine Dragons) ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ich will dasein of Just for Tonight, maar dat is meer voetbal geloof ik.
Poh ja dezequote:
Dat was met NL vlaggetje, maar dat weet je zelf ook wel. Dagjesvolk is overigens niet iemand die nooit kijkt en dan een keer komt binnenwandelen. Maar dat zijn de mensen die je nooit ziet en dan de meest debiele opmerkingen gaan maken (atletiek topic stond daar bol van de afgelopen dagen).quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met NL of zonder NL die mixed estafette?
Je ziet het hier toch ook met wat jullie dagjesvolk noemen. Die komen alleen alsmee doet. De rest lezen ze wel ergens of zelfs dat misschien niet eens.
Studio LA kan gewoon live toch na de sportdag daar. Tegen die tijd is het alweer ochtend hier.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Euhm nee dat was gewoon een normale vraag, ik heb niet alles gezien van de NOS uiteraard.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was met NL vlaggetje, maar dat weet je zelf ook wel. Dagjesvolk is overigens niet iemand die nooit kijkt en dan een keer komt binnenwandelen. Maar dat zijn de mensen die je nooit ziet en dan de meest debiele opmerkingen gaan maken (atletiek topic stond daar bol van de afgelopen dagen).
Jij hebt het over dat het logisch is dat ze geen sport uitzenden zonder vlaggetje. Daarop geef ik aan, dat als ik jouw logica volg het dan vreemd is dat ze mixed estafette dan niet live uitzonden. Het zou toch vrij onzinnig zijn dat ik dan een discipline ga noemen zonder vlaggetjequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Euhm nee dat was gewoon een normale vraag, ik heb niet alles gezien van de NOS uiteraard.
Maar je snapt best wat ik bedoel. De NOS maakt geen televisie voor mensen die alles van minuut tot minuut willen volgen. Ik kan me er soms ook behoorlijk aan storen dat ze ergens te laat voor zijn of iets niet live hebben. Maar dan spreek ik later mijn vader en die is het niet eens opgevallen dat het niet live was. Of dat een serie van de estafette bezig was die hij dan later terug ziet. Hij moppert dan wel weer op ieder reclameblok.
Er gaat natuurlijk geen buurman juichen voor die serie mixed estafettequote:Op zondag 11 augustus 2024 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt het over dat het logisch is dat ze geen sport uitzenden zonder vlaggetje. Daarop geef ik aan, dat als ik jouw logica volg het dan vreemd is dat ze mixed estafette dan niet live uitzonden. Het zou toch vrij onzinnig zijn dat ik dan een discipline ga noemen zonder vlaggetje![]()
Het niet live uitzenden kan wel degelijk problemen geven door de push berichten van diezelfde NOS, berichten van vrienden/familie die wel live de sport kijkt. Of juichende buren die het wel kijken. Maar goed.
Ik geloof er niet zo in dat als de NOS boogschieten net zoveel aandacht had gegeven wanneer er geen Nederlanders mee hadden gedaan dat de gemiddelde sportkijker die sport net zo had omarmd als nu.quote:Wat betreft je punt over voor welk soort kijker ze de sport volgen. Dat klopt, en is ten dele ook logisch. Maar het is vooral een selffulfilling prophecy. Door de sport niet uit te zenden, wennen de kijkers er ook niet aan en daarna kun je zeggen 'we zenden uit zoals de kijkers het willen.'
Dat is bovendien ook een commerciële omroep instelling, wat de NOS juist niet is. De NPO is er voor om te 'verlichten' om 'op te voeden' dus die moeten juist sport laten zien zodat mensen er bekend mee maken. Er zijn diverse sporten die de Nederlandse kijker zeer kan waarderen, maar het wel de kans moet krijgen om het te zien. Boogschieten is zo'n voorbeeld. Als je het nooit uitzend kun je zeggen dat men het toch niet hoeft te zien, en dat klopt dan. Maar als je de kijkers de kans geeft.
En waarom deed Ziggo dat? Omdat NL vrouwen succes hadden. Ze wilden meeliften op dat succes, zonder hadden ze het niet eens overwogen omdat er te weinig markt voor zou zijn. Zo werkt dat toch gewoon, als Verstappen straks stopt zitten we binnen vijf jaar gewoon weer met 300.000 man naar RTLZ te kijken.quote:Een goed voorbeeld hiervan is ook handbal. Dat was nooit een echt grote kijksport. Totdat Ziggo de rechten kocht (en het voordeel was dat ze het toen ook goed deden) en bijna het hele toernooi uit ging zenden. Daardoor gingen er opeens veel meer mensen handbal kijken.
Daarnaast geldt dat ze door het jaar heen in het weekend best veel aandacht besteden aan nationale competities van diverse sporten. En dat zijn dan wedstrijden en competities die de casual kijker bijzonder weinig boeien. Omdat het geen nationaal team is op een eindtoernooi. En toch blijven ze het wel doen, zoals het hoort.
En vd Duin als afsluiter!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Harry's Hattrick met Hetty Rakkettie in het voorprogramma
Wat heeft de gemiddelde Nederlander er mee te makenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. De gemiddelde NL'er geeft echt geen donder om een finale hoogspringen zonder NL'er.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een vriend van me is de helft van een eeneiige tweeling, hij vertelde eens dat hij gemiddeld twee keer per week de vraag krijgt of echt "alles" hetzelfde is als bij z'n broer
Mijn moeke is er één van een drieling.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een vriend van me is de helft van een eeneiige tweeling, hij vertelde eens dat hij gemiddeld twee keer per week de vraag krijgt of echt "alles" hetzelfde is als bij z'n broer
It's a beuatifol dayquote:
Ha ha ha.quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft de gemiddelde Nederlander er mee te makenWat is dat trouwens "gemiddelde" Nederlander ?
Ik reageer zoveel mogelijk niet op je onzin. Zoveel onzin zegt alles voor zichzelf.quote:
Heb ik stroop aan m'n reet ?quote:Op zondag 11 augustus 2024 11:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reageer zoveel mogelijk niet op je onzin. Zoveel onzin zegt alles voor zichzelf.
Geen idee. Je moeder wel.quote:
Ha ha haquote:
WAARquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En gemeen, ik zag bij de mannen overigens nog wel wat leuke beelden van losvliegende lullen in het water, maar dat lijkt me niet de bedoeling
Ik vraag me af of die ook was vertrokken als die niet met allerlei B-klussen afgescheept was geworden. Voor zo'n programma moet je iemand hebben die alles lekker aan elkaar kan praten, als het kan met de nodige luchtigheid, en die veel parate kennis heeft. Eigenlijk alles wat Dione niet heeft.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is jammer dat die niet meer bij de NOS zit. Al werd die ook wel chronisch 'misbruikt' met itempjes op een Franse parkeerplaats tijdens de Tour of ontbreken tijdens de OS zelf en dan alleen de Paralympische Spelen doen (wat die zelf graag wilde).
Ik heb ook sterk het vermoeden dat die daarom vertrokken is. En verder eens. Nog ter aanvulling, kunnen improviseren is wel belangrijk. En eigenlijk ook wel het kunnen verkopen dat je alle sport even leuk vindt en elke gast even interessant. Dan valt het maken van fouten ook een stuk minder op.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die ook was vertrokken als die niet met allerlei B-klussen afgescheept was geworden. Voor zo'n programma moet je iemand hebben die alles lekker aan elkaar kan praten, als het kan met de nodige luchtigheid, en die veel parate kennis heeft. Eigenlijk alles wat Dione niet heeft.
Echt belachelijk. Ga het over roeien met deze gasten hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:10 schreef wdn het volgende:
3 personen met 4 gouden medailles en dan alleen over Sifan praten met ze
WIE bedenkt dat?!?!?
Daarvoor schuift straks Femke Bol aan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Ga het over roeien met deze gasten hebben.
Judo is inderdaad weinig in beeld.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:28 schreef kilon het volgende:
De voorkeur voor bepaalde sporten is weer lekker duidelijk.
Verguisd bij de F1, maar nu onderdeel van een iconisch stukje historiequote:Op zondag 11 augustus 2024 18:27 schreef Redefine het volgende:
Dat blijft voor mij toch wel het commentaar van de Spelen: 'De Joooong, goud voor Nederland, hoe dan? Hoe dan?'
Het kan verkeren. Nu kan zelfs een slechte commentator wel bij winst wat moois zeggen natuurlijk. Ik denk dat zelfs Joris dat kan (kans is klein, maar goed).quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verguisd bij de F1, maar nu onderdeel van een iconisch stukje historie
Vooral erg moe denk ik.quote:
Die voelt de hete adem van Cathelijn Peeters in haar nek als nieuw boegbeeld van de atletiek op televisie na een actieve carriere.quote:
Ze zal vooral ook weer een echt goede tijd willen lopen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:41 schreef kilon het volgende:
Diamond League is gewoon lekker nog wat extra cashen. Zeker omdat Syndey nooit meedoet en je de winst dus al binnen hebt.
dat was om haar te herinneren korte antwoorden te gevenquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:44 schreef PirE het volgende:
Sifan![]()
5 minuutjes, dat is geeneens 1 vraag
136 dusquote:
Sorry die wordt sportvrouw van het jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:50 schreef kilon het volgende:
Het is niet eens heel gek om te denken dat Sifan weer sportvrouw van het jaar kan worden. Ze zal op de shortlist staan.
Ik zat al te denken wie het anders kon worden en ik kwam op niemand uit, maar wilde nog een beetje voorzichtig zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry die wordt sportvrouw van het jaar.
Dit is zo uniek. 5k 10k en marathon en dan ook nog medailles.
Als ze naar haar coach had geluistert en niet overtrained was had er wel meer ingezeten
Ja lijkt mij ookquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:54 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik zat al te denken wie het anders kon worden en ik kwam op niemand uit, maar wilde nog een beetje voorzichtig zijn.
Bij de mannen is het natuurlijk Lavreysen. De sportploeg van het jaar wordt wel heel lastig.
Bij de sportploeg heb je wel wat opties ja. Sportvrouw en sportman lijkt mij wel een uitgemaakte zaak.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:54 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik zat al te denken wie het anders kon worden en ik kwam op niemand uit, maar wilde nog een beetje voorzichtig zijn.
Bij de mannen is het natuurlijk Lavreysen. De sportploeg van het jaar wordt wel heel lastig.
Compleet TeamNL!quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:54 schreef kilon het volgende:
[..]
Niet direct. Femke Bol dan nog een beetje.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook
Er is toch niemand die bij beide ook maar in de buurt komt?!
Ja maar belangrijkste is 4x400 dus misschien als team ipv hockey.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet direct. Femke Bol dan nog een beetje.
Als Bol zilver had gepakt dichter bij Mclaughlin hadden ze dat misschien nog gedaan, maar nu zeker niet.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet direct. Femke Bol dan nog een beetje.
Die kan bij de mannen en de vrouwenploeg winnen...quote:Bij sportploeg van het jaar maakt ze al goede kans met de 4x400 mixed.
Er is geen afzonderlijke categorie voor mannen/vrouwen sportploegen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:03 schreef Burnett het volgende:
[..]
Die kan bij de mannen en de vrouwenploeg winnen...
Ja. Leuk dat het weer begonnen is. Maar zo tussen de OS laatste dag voelt het toch wat meh. En gevoelsmatig is het EK net afgelopen, omdat de Tour en OS er nog tussen zaten.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:04 schreef kilon het volgende:
Wel een flinke whiplash terug naar het Eredivise voetbal trouwens.
Ik snap z'n verhaal ook niet, over dat niet willen kijken tijdens de wedstrijd enzo.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:29 schreef Redefine het volgende:
Voor Dione is het hard werken om Ronald aan de praat te krijgen.
U snapt 'mquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is geen afzonderlijke categorie voor mannen/vrouwen sportploegen.
Het is wel leuk om al die teams te zien met nieuwe namen omdat ik de transferperikelen niet bepaald gevolgd heb.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Leuk dat het weer begonnen is. Maar zo tussen de OS laatste dag voelt het toch wat meh. En gevoelsmatig is het EK net afgelopen, omdat de Tour en OS er nog tussen zaten.
Vooral dat die er dan niks (meer) aan kan doen. En dat die voor zichzelf net zo trots en blij wil zijn wat ze ook (niet) hebben gewonnen. Maar ja dat laatste is hetzelfde voor als je daarna wel nog hoort hoe hoog ze geëindigd zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap z'n verhaal ook niet, over dat niet willen kijken tijdens de wedstrijd enzo.
Dat ie dan de andere stoort
Bij de sportploegen zat het wel gaan tussen de 4x400 en 3x3. Hockey zie ik geen kans maken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de sportploeg heb je wel wat opties ja. Sportvrouw en sportman lijkt mij wel een uitgemaakte zaak.
Ik zei het eerder al: zo lang je hem heel ver weg houdt bij autosport, kan hij zowaar een hele goede commentator zijn. Positieve verrassing.quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verguisd bij de F1, maar nu onderdeel van een iconisch stukje historie
Over welke familie gaat dit ? Brinkman, Florijn ?quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:22 schreef Felixa het volgende:
Wat een ongemakkelijke familie.![]()
Wat een ongemakkelijk interview.
Adrie van der Poel kijkt ook zelden / is niet vaak ter plekke ivm de spanning voor zoon Mathieuquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik snap z'n verhaal ook niet, over dat niet willen kijken tijdens de wedstrijd enzo.
Dat ie dan de andere stoort
Florijn en Van Rouwendaal zijn ook wel hele bijzondere prestaties hoor, die imo te weinig op waarde worden geschatquote:Op zondag 11 augustus 2024 18:54 schreef kilon het volgende:
[..]
Bij de mannen is het natuurlijk Lavreysen. De sportploeg van het jaar wordt wel heel lastig, hoewel het waarschijnlijk de 4x400 mixed wordt.
Ja ik snap het wel vanwege de spanning, maar zoals ik al zei, hoe zou het je andere kind storen. Dat is wat ie verteldequote:Op maandag 12 augustus 2024 19:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Adrie van der Poel kijkt ook zelden / is niet vaak ter plekke ivm de spanning voor zoon Mathieu
Ik weet niet, ik weet niet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:31 schreef hole1988 het volgende:
Ik zit de uitzending van gisteren terug te kijken, maar waarom heeft Sifan haar spijkerjas verkeerd om aan.
Coach-lief zei; hij moet zo aan. Nou en dan weet je het wel met Sifje.. !quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:31 schreef hole1988 het volgende:
Ik zit de uitzending van gisteren terug te kijken, maar waarom heeft Sifan haar spijkerjas verkeerd om aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |