Net zo irritant als jij dus.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zo irritant als mensen die tot in den treuren de de boel verdedigd.
Ja, ho maar weer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als dat bij iemand in het hoofd zit maakt dat niet meer uit natuurlijk.
Die tweede quote ging om Schilder he, dat was geen reactie van D_A op mijquote:
Misschien helpt het als ze een bivakmuts en skibril opzet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:11 schreef Redefine het volgende:
Verschil met wat Dafne deed, was dat het de aan glij techniek was, t.o.v. de draaitechniek bij Schilder. Die laatste is wel een stuk listiger.
Heh? Dat was over Schilder hequote:
Het blijft bizar dat iemand er zo gaat bijlopen jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:13 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ze een bivakmuts en skibril opzet.
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heh? Dat was over Schilder he.
Zeker ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
Waterpolo lijkt mij zo ontzettend zwaar
En gemeen, ik zag bij de mannen overigens nog wel wat leuke beelden van losvliegende lullen in het water, maar dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
Waterpolo lijkt mij zo ontzettend zwaar
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En gemeen, ik zag bij de mannen overigens nog wel wat leuke beelden van losvliegende lullen in het water, maar dat lijkt me niet de bedoeling
Ik kan me er best wat bij voorstellen, maar als dat soort gedachten door je hoofd schieten, dan is het tijd voor een sportpsycholoog.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ligt eraan waar de kogel terechtkomt. Plus dat je op de ring terecht kan komen met je nek. Uiteraard is die kans heel klein. Maar ik kan mij zo'n angst wel voorstellen. Ik ken indirect iemand die is van de trap gevallen (vrij onschuldig normaal gesproken), die is verlamd vanaf zijn nek.
Iedereen was zijn meningkjes zatquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Waar is de altijd bescheiden Robin van Galen eigenlijk gebleven?
Zeker. Gaf ik gisteren in het atletiek topic ook aan. Zal ze vermoedelijk veel baat bij hebben en is binnen de sport toch best gebruikelijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan me er best wat bij voorstellen, maar als dat soort gedachten door je hoofd schieten, dan is het tijd voor een sportpsycholoog.
Ze heeft ook mentale begeleiding zei ze volgens mij... dat is dan wel slim... want ze heeft wel vaker wat last van de demonen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan me er best wat bij voorstellen, maar als dat soort gedachten door je hoofd schieten, dan is het tijd voor een sportpsycholoog.
Er was geen los programma waar hij nonchalant aan de desk kon gaan staan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Waar is de altijd bescheiden Robin van Galen eigenlijk gebleven?
Dat was tijdens de Spelen in London om 19h00 (geloof ik met Tom)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er was geen los programma waar hij nonchalant aan de desk kon gaan staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |