Ik kan maar niet begrijpen wat daar nou zo erg aan is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:04 schreef Redefine het volgende:
Daar was weer een duidelijke blik naar het briefje.
Jij hebt het er maar druk mee he.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan maar niet begrijpen wat daar nou zo erg aan is.
Maar wat is er nou zo erg aan dan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt het er maar druk mee he.
Neem niet alles zo serieus joh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat is er nou zo erg aan dan?
Dat mag wel terugkomenquote:
We gaan hier voor een goed verhaal, de rest is niet belangrijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:07 schreef PirE het volgende:
Lekker even dat fragment laten zien een labiele sporter. Dat zal helpen.
Ik kende het niet. Hoort wel bij het verhaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:07 schreef PirE het volgende:
Lekker even dat fragment laten zien een labiele sporter. Dat zal helpen.
nadeel is dat je jezelf gaat proberen op te vangen en je die handen en armen nodig hebt voor je sportquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Met alle respect, maar als je hier valt dan ben je niet levenslang invalide.
Je vindt het zelf niet ook een klein beetje irritant dat continue afzeiken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Neem niet alles zo serieus joh.
Ligt eraan waar de kogel terechtkomt. Plus dat je op de ring terecht kan komen met je nek. Uiteraard is die kans heel klein. Maar ik kan mij zo'n angst wel voorstellen. Ik ken indirect iemand die is van de trap gevallen (vrij onschuldig normaal gesproken), die is verlamd vanaf zijn nek.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel als je viesdik bent.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Net zo irritant als mensen die tot in den treuren de de boel verdedigd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je vindt het zelf niet ook een klein beetje irritant dat continue afzeiken?
Als dat bij iemand in het hoofd zit maakt dat niet meer uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
'Hier gaat wat mis'quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zo irritant als mensen die tot in den treuren de de boel verdedigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |