Jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:53 schreef Redefine het volgende:
Dione heeft voor hen nu maar even bepaald dat ze twee vriendinnen zijn...
[..]
Klopt ja.
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
Je concurrent kan 10km hard zwemmen. Toch handig op een 10km.
Gaan ze niet door tijdens de TdFF?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga dit programma zo missen na zondag... dit is gewoon mijn dagelijkse bron van vermaak en verbazing over zoveel onkunde
'Praat het zo aan elkaar dat het vriendinenen zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja
Ze zeggen duidelijk dat ze elkaar alleen maar kennen van de huldigingen maar dat past niet in de vraag die ze wilde stellen
Staat niet in het draaiboekquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:57 schreef Remco het volgende:
Dione, Dafne stelt een relevante vraag maar ze luistert geeneens naar het antwoord.
Ze doet er ook zo luchtig overquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker kotsen en toch presteren. Fenomeen
Nee, Stomphorst. Maar dat gaat niet veel beter worden. Die heeft helemaal niks met wielrennen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaan ze niet door tijdens de TdFF?
Die zou ik wel krijgen op dit moment. Maar vooral door de verkrachting van het nummer.quote:
Ze hebben nog een paar pogingen, net zoals de atleten bij technische onderdelen.quote:
Lijkt over te zijn nuquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben nog een paar pogingen, net zoals de atleten bij technische onderdelen.
Deze gaat in mijn werkvocabulairequote:
Andere pogingen voortijdig afgebroken.quote:
En niet over de dochter van Marit... het is te opvallendquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:01 schreef Redefine het volgende:
Ik gok dat er besproken is dat het niet over het hondje ging, want dit is wel a typisch t.o.v. voorgaande afleveringen.
In 5 minuten 2 gouden medaille winnaars erdoorheen jagen dat kan ook eigenljjk echt niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:01 schreef Redefine het volgende:
Ik gok dat er besproken is dat het niet over het hondje ging, want dit is wel a typisch t.o.v. voorgaande afleveringen.
Ja, al heeft ze natuurlijk wel al een interview gehad met Marit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En niet over de dochter van Marit... het is te opvallend
Ja maar we moeten het over Femke en Sydney hebben straksquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:02 schreef Remco het volgende:
[..]
In 5 minuten 2 gouden medaille winnaars erdoorheen jagen dat kan ook eigenljjk echt niet.
Er moet nog wel tijd zijn voor een item met Douwe Bob, een item met Kees Jongkind, het filmpje over een sport/buitenlandse sporter omdat het moet. En ook nog babbelen met de andere gasten. Indien ruimte nog een nutteloos itempje met volksmenner Kemps.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:02 schreef Remco het volgende:
[..]
In 5 minuten 2 gouden medaille winnaars erdoorheen jagen dat kan ook eigenljjk echt niet.
Ook nog over Hassan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar we moeten het over Femke en Sydney hebben straks
Al denk ik dat het in dit geval ook te maken heeft met de huldiging die nog moet plaatsvinden in het Team NL huis
Vergeet de tekenaar nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er moet nog wel tijd zijn voor een item met Douwe Bob, een item met Kees Jongkind, het filmpje over een sport/buitenlandse sporter omdat het moet. En ook nog babbelen met de andere gasten. Indien ruimte nog een nutteloos itempje met volksmenner Kemps.
Scherp.quote:
Dat is niet netjes, maar het is een jonge hond dus hopelijk leert ie ervanquote:
Slechte winnaars zijn de ergste sporters die er bestaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:06 schreef Remco het volgende:
Duco Telgenkamp is een ontzettende mongool.
Stoppen op je hoogtepunt heeft ook wel iets mooisquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:06 schreef borisz het volgende:
WK2026 is in eigen land. Dus denk dat Blaak nog wel door wil
Drie jaar geleden hebben wij besloten dat u dit niet hoefde te zien.quote:
Fenkie Bolquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:08 schreef GotenSSJ het volgende:
WIe komt er nu aan tafel? We gaan ineens naar een filmpje.
Zolang duurde het voor die ene judo exoot ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
5 seconden, dat was voor de judoploeg anders ook genoeg om op de rug te worden gegooid
Ok boomerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Het valt me deze Spelen pas op hoe jong al die knulletjes en meisjes zijn. Zo’n Van der Wouw ook. Voor mijn gevoel moet die nog haar huiswerk maken. Blijkt 26 te zijn.
De hockeyers zien er ook allemaal uit alsof ze frikadelbroodjes en energy drink bij de Jumbo halen in het tussenuur
Het zijn niet allemaal skateboarders he.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Het valt me deze Spelen pas op hoe jong al die knulletjes en meisjes zijn. Zo’n Van der Wouw ook. Voor mijn gevoel moet die nog haar huiswerk maken. Blijkt 26 te zijn.
De hockeyers zien er ook allemaal uit alsof ze frikadelbroodjes en energy drink bij de Jumbo halen in het tussenuur
Redelijk wat geluk met zijn tegenstanders gehad en kon met dit bracket de halve finale bereiken. Medaille gaat wel moeilijk worden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Hoogland heeft gewoon enorm verrast Dione, daar had iedere normale sportvolger echt geen halve finale meer van verwacht vooraf.
Nounounounounouquote:
Vandaag deed ie het wel echt netjes door nog terug te komen, daar had ik eigenlijk al niet op gerekend. Maar tegen de andere 3 komt ie denk ik wel tekort ja...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Redelijk wat geluk met zijn tegenstanders gehad en kon met dit bracket de halve finale bereiken. Medaille gaat wel moeilijk worden.
Ik vind Harrie sympathieker, dus altijd Team Harriequote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:16 schreef Redefine het volgende:
Qua kijkervaring is het ook wel beter als we Harrie voor goud en Jeffrey voor brons krijgen. Dat is twee keer spannend. In Tokio was Lavreysen vs Hoogland natuurlijk wel fantastisch, maar het boeide mij toen totaal niet wie er won.
Sowieso heeft Carlin altijd nog wel wat protesten achter de hand mocht Hoogland de wedstrijd om brons winnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vandaag deed ie het wel echt netjes door nog terug te komen, daar had ik eigenlijk al niet op gerekend. Maar tegen de andere 3 komt ie denk ik wel tekort ja...
Dat wel, maar Hoogland ook weer niet vervelend ofzo, dus maakt me niet zoveel uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Harrie sympathieker, dus altijd Team Harrie
Die mag straks nog anderhalve vraag beantwoorden over Hassan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is de rol van Jos Hermens aan tafel?
Jaknikker spelenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is de rol van Jos Hermens aan tafel?
Tegen Carlin is het ongeveer 50/50quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Redelijk wat geluk met zijn tegenstanders gehad en kon met dit bracket de halve finale bereiken. Medaille gaat wel moeilijk worden.
Dat ie sowieso gaat protesteren bedoel je?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso heeft Carlin altijd nog wel wat protesten achter de hand mocht Hoogland de wedstrijd om brons winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |