Die zou ik wel krijgen op dit moment. Maar vooral door de verkrachting van het nummer.quote:
Ze hebben nog een paar pogingen, net zoals de atleten bij technische onderdelen.quote:
Lijkt over te zijn nuquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben nog een paar pogingen, net zoals de atleten bij technische onderdelen.
Deze gaat in mijn werkvocabulairequote:
Andere pogingen voortijdig afgebroken.quote:
En niet over de dochter van Marit... het is te opvallendquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:01 schreef Redefine het volgende:
Ik gok dat er besproken is dat het niet over het hondje ging, want dit is wel a typisch t.o.v. voorgaande afleveringen.
In 5 minuten 2 gouden medaille winnaars erdoorheen jagen dat kan ook eigenljjk echt niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:01 schreef Redefine het volgende:
Ik gok dat er besproken is dat het niet over het hondje ging, want dit is wel a typisch t.o.v. voorgaande afleveringen.
Ja, al heeft ze natuurlijk wel al een interview gehad met Marit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En niet over de dochter van Marit... het is te opvallend
Ja maar we moeten het over Femke en Sydney hebben straksquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:02 schreef Remco het volgende:
[..]
In 5 minuten 2 gouden medaille winnaars erdoorheen jagen dat kan ook eigenljjk echt niet.
Er moet nog wel tijd zijn voor een item met Douwe Bob, een item met Kees Jongkind, het filmpje over een sport/buitenlandse sporter omdat het moet. En ook nog babbelen met de andere gasten. Indien ruimte nog een nutteloos itempje met volksmenner Kemps.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:02 schreef Remco het volgende:
[..]
In 5 minuten 2 gouden medaille winnaars erdoorheen jagen dat kan ook eigenljjk echt niet.
Ook nog over Hassan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar we moeten het over Femke en Sydney hebben straks
Al denk ik dat het in dit geval ook te maken heeft met de huldiging die nog moet plaatsvinden in het Team NL huis
Vergeet de tekenaar nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er moet nog wel tijd zijn voor een item met Douwe Bob, een item met Kees Jongkind, het filmpje over een sport/buitenlandse sporter omdat het moet. En ook nog babbelen met de andere gasten. Indien ruimte nog een nutteloos itempje met volksmenner Kemps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |