Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
quote:
Ik tel er maar 3 hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn vier dames weg, maar de NOS jinxt alvast de medaille.
En van water met minder meuk erin me dunktquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als zwemmer kan ik bevestigen dat dit best zwaar is. Maar ik hou dan ook van keerpunten met muren.
10 kilometer langs de kust van LA lijkt me dan wel weer erg tof.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:05 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is maar een matige sport voor televisie.
De vraag is meer waarom wij dit nog moeten zien... laat verdomme gewoon de kop zienquote:
Zonder geluid kun je er al helemaal niks van maken. Iets van visualisatie zou geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:05 schreef PippenScottie het volgende:
Helaasquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:07 schreef spapaars het volgende:
Ik hoop voor ze dat al die rioolbuizen er alleen zijn om regenwater af te voeren.
Ach, Rio hebben ze ook overleefd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:06 schreef Bugno3 het volgende:
Straks alle zwemsters dood aan de buiktyfus, maar waarschijnlijk wel met een MEDALJE
Ja tussen de witte haaien door.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
10 kilometer langs de kust van LA lijkt me dan wel weer erg tof.
Regie zit al weken zwaar aan de wijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom wij dit nog moeten zien... laat verdomme gewoon de kop zien
Dit kan je op meerdere manieren lezen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ben jij mijn buurman die hem rustig tot aan mijn afzuiging laat groeien?
Ja inmiddels welquote:
Zou zomaar kunnen. Kwestie van bijhouden, bijhouden, bijhouden! Het is topsport!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:07 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ben jij mijn buurman die hem rustig tot aan mijn afzuiging laat groeien?
Meest irritante kutplant die er is.quote:
Middenin Parijsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:10 schreef Salina het volgende:
Waar zwemmen ze eigenlijk? Ergens buiten Parijs?
Is dit nog wel de Seine?
Nu Sharon nog op voorsprong zonder die andere twee erbij dan ben ik tevreden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Cunha op achterstand is wel lekker
De Seine is 776 kilometer lang dus het duurt wel even voordat ze daaruit zwemmen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:10 schreef Salina het volgende:
Waar zwemmen ze eigenlijk? Ergens buiten Parijs?
Is dit nog wel de Seine?
Diep in de nacht winter dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De Seine is 776 kilometer lang dus het duurt wel even voordat ze daaruit zwemmen.
Soort judo 2.0quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:05 schreef PippenScottie het volgende:
Dit moet wel de allerslechtste sport zijn om kaarten voor gekocht te hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:11 schreef Dagoduck het volgende:
Dat publiek ziet de zwemmers niet eens
Waar zwemmen ze precies? Want op de bruggen kun je wel gewoon gaan staan om te kijken dacht ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dit moet wel de allerslechtste sport zijn om kaarten voor gekocht te hebben
In de Moezel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar zwemmen ze precies? Want op de bruggen kun je wel gewoon gaan staan om te kijken dacht ik.
Alexandre 3quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar zwemmen ze precies? Want op de bruggen kun je wel gewoon gaan staan om te kijken dacht ik.
Pont Alexandre naar Pont d'Alma.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
U staat vrij..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit kan je op meerdere manieren lezen.
die achtervolgers zijn gewoon gezien tochquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:15 schreef kilon het volgende:
De achtervolgers komen wel qua tijd snel dichterbij maar de voorste groep gaat ook nog versnellen natuurlijk
Omdat binnen het wielrennen men erachter is gekomen dat je zo'n gelletje zeer snel opneemt en het gewoon echt snel extra energie geeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:15 schreef byah het volgende:
Waarom zou je dat gelletje niet overslaan?
Ik zie ze zelfs veel te veel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
die achtervolgers zijn gewoon gezien toch
Vroeg ik net ook. Midden in Paris.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Daar ben ik gisteren niet geweest. Wellicht is dat wel afgesloten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pont Alexandre naar Pont d'Alma.
Zeker hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
die achtervolgers zijn gewoon gezien toch
Het is vrouw tegen vrouw, alles is een finale nuquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:16 schreef Montov het volgende:
Van Rouwendaal moet nu alles op alles zetten om als eerste over de finish te komen.
Vergeet niet de samenvatting vanmiddag, morgenochtend en morgenmiddagquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Je hoort precies wanneer Grueter een tekst inzet voor de samenvatting vanavond
Wij waren hier vorig jaar, voor een testevent. Ging lastminute niet door.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Daar ben ik gisteren niet geweest. Wellicht is dat wel afgesloten.
En tussen hordes 4 en 6 van Bol's finale vanavond.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vergeet niet de samenvatting vanmiddag, morgenochtend en morgenmiddag
Italiaanse Lopeckyquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:18 schreef kilon het volgende:
Die Italiaanse heeft nog geen meter kopwerk gedaan
Hehe, die probeert al zijn teksten te laten hangen voor de eeuwigheid.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Je hoort precies wanneer Grueter een tekst inzet voor de samenvatting vanavond
Catenaccio zwemmenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:18 schreef kilon het volgende:
Net niet gekeken?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Vissen ze dat afval ook weer netjes op?
Schijt regie.. het is verschrikkelijk deze Spelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:19 schreef kilon het volgende:
Regie moet maar bij de kopgroep blijven nu want anders mis je de beslissende demarrage nog
Lollakopeckyquote:
Italianen zijn gevaarlijk, beetje zoals Mussolini: loeren op een kansje en dan keihard eroverheenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:18 schreef kilon het volgende:
Dat ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:19 schreef kilon het volgende:
Regie moet maar bij de kopgroep blijven nu want anders mis je de beslissende demarrage nog
Als je had opgelet had je dat eerder kunnen zienquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Vissen ze dat afval ook weer netjes op?
Ik kijk met een schuin oog.quote:
quote:
Vooral als er Fransen meedoenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Schijt regie.. het is verschrikkelijk deze Spelen.
Dit klinkt meer als Paolo in een discotheek aan het Gardameer, maar soitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:20 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Italianen zijn gevaarlijk, beetje zoals Mussolini: loeren op een kansje en dan keihard eroverheen
overschotquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:21 schreef kilon het volgende:
Sharon heeft nog steeds een veel lagere slag frequentie
En een glimlach naar de coach. Dat komt goed
Ik heb coaches vaker zien lachen, tot ze de sporter naar de verkeerde baan sturen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:21 schreef kilon het volgende:
Sharon heeft nog steeds een veel lagere slag frequentie
En een glimlach naar de coach. Dat komt goed
Die Italiaanse zwemt wel echt inefficiënt. Maakt zo'n 16 slagen meer per minuutquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:20 schreef TheVulture het volgende:
Je zou zeggen dat Sharon meer over heeft qua slagfrequentie, maar da's natuurlijk ook stijl
Aanval gaat zo komen..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:22 schreef kilon het volgende:
Wat een aanval moet je hebben straks nog tegen de stroom in.
Ze zal niet op de laatste 100 meter wachten lijkt me
Maar deze glimlach was van Sharon. Dat zei die gast op Eurosport, die heeft af en toe contact met de coach van Sharon tijdens de racequote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik heb coaches vaker zien lachen, tot ze de sporter naar de verkeerde baan sturen.
Jammer he, die technische problemen soms daarbijquote:
Op d'r Urans.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:20 schreef Fretwork het volgende:
Zal je zien dat die Australische zo de verkeerde kant op kijkt in de sprint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezonkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Waar is die Italiaanse nu ineens gebleven?
Ja die kut regie schakelt continu tussen groepen..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Regiequote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin ook een beetje te vrezen daarvoor jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Australiaantje lijkt wel het sterkst
Strontrandje van de Seine.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:26 schreef Nober het volgende:
Strijd om de vierde plaats met bronzen randje is ook belangrijk.
Weer een half uur wachten na de finish.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:27 schreef kilon het volgende:
Het zal wel weer een fotofinish worden
Even kietelenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:28 schreef Dagoduck het volgende:
De hele tijd de voeten van diegene voor je aantikken...
Zal meevallen want ze moeten dat bord aantikken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weer een half uur wachten na de finish.
Dat is wel een goedequote:
Dat was wel prachtigquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weer een half uur wachten na de finish.
Nu al sparenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Slagfrequentie Sharon het laagst van de kopgroep
Als ze dat omhoog gooit is ze toch weg? Maar zo makkelijk zal het wel niet zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat lijkt me een goed teken toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is dat we weten dat het in Parijs is, maar het zou overal ter wereld kunnen zijn. Geen sfeerbeelden van de bekende landmarks waar het zo om te doen was. Voor het publiek is er ook weinig aan als de zwemmers zo dicht tegen de kant aan zwemmen. Mooier was het geweest om midden op de rivier een parcours uit te zetten waartussen gezwommen dient te worden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:19 schreef TheVulture het volgende:
Wat een belachelijk slechte regie weer
Dat moest destijds ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal meevallen want ze moeten dat bord aantikken.
Eerder het zeilen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:33 schreef Doevelaer het volgende:
Openwaterzwemmen is echt de allersaaiste kijksport op deze spelen. Maar goed, WE hebben weer goud!
![]()
![]()
je loopt flink achterquote:
Nee dat is zeilen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:33 schreef Doevelaer het volgende:
Openwaterzwemmen is echt de allersaaiste kijksport op deze spelen. Maar goed, WE hebben weer goud!
![]()
![]()
Hoezo, het is toch gespeeldquote:
Dit, echt een van de grootsten wat mij betreft, levert elke keer weerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:34 schreef Szura het volgende:
Wat een prestatie toch weer van Van Rouwendaal, onder de radar voor het voetvolk maar op en top toegewijde sportvrouw
Daar gebeurt meer imho èn het duurt niet zo lang.quote:
Zeker zeker.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:34 schreef Szura het volgende:
Wat een prestatie toch weer van Van Rouwendaal, onder de radar voor het voetvolk maar op en top toegewijde sportvrouw
De winnaar krijgt de bruine trui?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou dit goud is de schijterij de komende dagen wel waard neem ik aan
Van die voeten toen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:36 schreef Dagoduck het volgende:
Insert gifje van Maarten van der Weijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |