Dat ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:19 schreef kilon het volgende:
Regie moet maar bij de kopgroep blijven nu want anders mis je de beslissende demarrage nog
Als je had opgelet had je dat eerder kunnen zienquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Vissen ze dat afval ook weer netjes op?
Ik kijk met een schuin oog.quote:
quote:
Vooral als er Fransen meedoenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Schijt regie.. het is verschrikkelijk deze Spelen.
Dit klinkt meer als Paolo in een discotheek aan het Gardameer, maar soitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:20 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Italianen zijn gevaarlijk, beetje zoals Mussolini: loeren op een kansje en dan keihard eroverheen
overschotquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:21 schreef kilon het volgende:
Sharon heeft nog steeds een veel lagere slag frequentie
En een glimlach naar de coach. Dat komt goed
Ik heb coaches vaker zien lachen, tot ze de sporter naar de verkeerde baan sturen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:21 schreef kilon het volgende:
Sharon heeft nog steeds een veel lagere slag frequentie
En een glimlach naar de coach. Dat komt goed
Die Italiaanse zwemt wel echt inefficiënt. Maakt zo'n 16 slagen meer per minuutquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:20 schreef TheVulture het volgende:
Je zou zeggen dat Sharon meer over heeft qua slagfrequentie, maar da's natuurlijk ook stijl
Aanval gaat zo komen..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:22 schreef kilon het volgende:
Wat een aanval moet je hebben straks nog tegen de stroom in.
Ze zal niet op de laatste 100 meter wachten lijkt me
Maar deze glimlach was van Sharon. Dat zei die gast op Eurosport, die heeft af en toe contact met de coach van Sharon tijdens de racequote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik heb coaches vaker zien lachen, tot ze de sporter naar de verkeerde baan sturen.
“internetprobleem”?quote:
Jammer he, die technische problemen soms daarbijquote:
Op d'r Urans.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:20 schreef Fretwork het volgende:
Zal je zien dat die Australische zo de verkeerde kant op kijkt in de sprint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezonkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Waar is die Italiaanse nu ineens gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |