Vergeet niet de samenvatting vanmiddag, morgenochtend en morgenmiddagquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Je hoort precies wanneer Grueter een tekst inzet voor de samenvatting vanavond
Wij waren hier vorig jaar, voor een testevent. Ging lastminute niet door.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Daar ben ik gisteren niet geweest. Wellicht is dat wel afgesloten.
En tussen hordes 4 en 6 van Bol's finale vanavond.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Vergeet niet de samenvatting vanmiddag, morgenochtend en morgenmiddag
Italiaanse Lopeckyquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:18 schreef kilon het volgende:
Die Italiaanse heeft nog geen meter kopwerk gedaan
Hehe, die probeert al zijn teksten te laten hangen voor de eeuwigheid.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Je hoort precies wanneer Grueter een tekst inzet voor de samenvatting vanavond
Catenaccio zwemmenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:18 schreef kilon het volgende:
Net niet gekeken?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Vissen ze dat afval ook weer netjes op?
Schijt regie.. het is verschrikkelijk deze Spelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:19 schreef kilon het volgende:
Regie moet maar bij de kopgroep blijven nu want anders mis je de beslissende demarrage nog
Lollakopeckyquote:
Italianen zijn gevaarlijk, beetje zoals Mussolini: loeren op een kansje en dan keihard eroverheenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:18 schreef kilon het volgende:
Dat ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:19 schreef kilon het volgende:
Regie moet maar bij de kopgroep blijven nu want anders mis je de beslissende demarrage nog
Als je had opgelet had je dat eerder kunnen zienquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Vissen ze dat afval ook weer netjes op?
Ik kijk met een schuin oog.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |