Waar zwemmen ze precies? Want op de bruggen kun je wel gewoon gaan staan om te kijken dacht ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dit moet wel de allerslechtste sport zijn om kaarten voor gekocht te hebben
In de Moezel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar zwemmen ze precies? Want op de bruggen kun je wel gewoon gaan staan om te kijken dacht ik.
Alexandre 3quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar zwemmen ze precies? Want op de bruggen kun je wel gewoon gaan staan om te kijken dacht ik.
Pont Alexandre naar Pont d'Alma.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
U staat vrij..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit kan je op meerdere manieren lezen.
die achtervolgers zijn gewoon gezien tochquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:15 schreef kilon het volgende:
De achtervolgers komen wel qua tijd snel dichterbij maar de voorste groep gaat ook nog versnellen natuurlijk
Omdat binnen het wielrennen men erachter is gekomen dat je zo'n gelletje zeer snel opneemt en het gewoon echt snel extra energie geeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:15 schreef byah het volgende:
Waarom zou je dat gelletje niet overslaan?
Ik zie ze zelfs veel te veel.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
die achtervolgers zijn gewoon gezien toch
Vroeg ik net ook. Midden in Paris.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Daar ben ik gisteren niet geweest. Wellicht is dat wel afgesloten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Pont Alexandre naar Pont d'Alma.
Zeker hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
die achtervolgers zijn gewoon gezien toch
Het is vrouw tegen vrouw, alles is een finale nuquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:16 schreef Montov het volgende:
Van Rouwendaal moet nu alles op alles zetten om als eerste over de finish te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |