Bijna precies...quote:
Toen zwom ze wel wat snellerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Brons op de WK 2011 op de 200rug dus dat kan ze ook!
De laatste keer dat ik gezwommen heb is denk ik wel een jaar of 3-4 geleden, als het niet langer is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zwem bijna nooit dus dit ziet er altijd gigantisch zwaar uit voor mij.
Als zwemmer kan ik bevestigen dat dit best zwaar is. Maar ik hou dan ook van keerpunten met muren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zwem bijna nooit dus dit ziet er altijd gigantisch zwaar uit voor mij.
Pff, beetje van muur tot muur zwemmenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als zwemmer kan ik bevestigen dat dit best zwaar is. Maar ik hou dan ook van keerpunten met muren.
Beter dan van het kastje naar de muur en terug.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, beetje van muur tot muur zwemmen![]()
Nee, dat water.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Slaat ze nou vol tegen die uitstekende rioleringspijp aan?
Meer dan kopje onder duiken in zee hier of in een meer bij en festival in Duitsland waar ik jaarlijks heen ga is het voor mij ook niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik gezwommen heb is denk ik wel een jaar of 3-4 geleden, als het niet langer is.
Teruggekeken, het was een autoband die daar hing. Dus doet vast wat minder pijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Slaat ze nou vol tegen die uitstekende rioleringspijp aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |