SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mikeytt op 06-08-2024 21:37:13 ]Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die is al 20 jaar in diepe slaap
Dionequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:58 schreef RipCity het volgende:
Er komt niks Nederlands meer vanavond toch he?
Lekker manquote:
Potje gespot.quote:
Je schrijft Femke Bol fout hahaquote:
Nog niet op de piek van hun kunnen. Dat komt de komende jaren wel.quote:
Daar hebben we geen tijd voor. Land staat in brand. Plakken NUquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog niet op de piek van hun kunnen. Dat komt de komende jaren wel.
Atletiek is dan ook de échte olympische sportquote:
Moeder aller sporten ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Atletiek is dan ook de échte olympische sport
Darts > restquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Atletiek is dan ook de échte olympische sport
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ben al geen fan van Kiss, maar deze verkrachting is helemaal niets.
Dat was niet eerlijk, zij was all man.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef PirE het volgende:
Gisteren won die afgetrainde Allman van de volslankere dames, kan dat ook met kogelslingeren?
Die beginnen toch pas later deze week?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat voor dieet volgen die kogelstootsers?
Dit is kogelslingeren ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die beginnen toch pas later deze week?
Dat zie je alleen als je geen totaalidioot bent (dat dit een andere sport is).quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die beginnen toch pas later deze week?
Hoe meer massa hoe meer kinetische energie ze in die bal kunnen pompen tijdens de pirouetjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef PirE het volgende:
Gisteren won die afgetrainde Allman van de volslankere dames, kan dat ook met kogelslingeren?
En tussendoor nog even een dief te pakken gekregen (koste haar wel het WK vorig jaar, maar goedquote:
Wordt over twee dagen 39 jaar oud.quote:
Dan is het ook voor Kewolijn van der Plas nog niet te laat voor een carriereswitch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wordt over twee dagen 39 jaar oud.
Ging ze op hem zitten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
En tussendoor nog even een dief te pakken gekregen (koste haar wel het WK vorig jaar, maar goed).
Gelachen.quote:
Als ik de Wikipedia van Max Caldas goed las heeft die er drie.quote:
Laaielichter eerste klas die Caldasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik de Wikipedia van Max Caldas goed las heeft die er drie.
Die had al een werkbezoek bij de fucking McDonaldsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan is het ook voor Kewolijn van der Plas nog niet te laat voor een carriereswitch.
Is kogelslingeren ook een black job in De USA?quote:
We moeten zes medailles op Canada pakken voor de alltertijden-medaillespiegel. Dit gaat fout.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Redefine het volgende:
Canadezen domineren het kogelslingeren.
trainingskampquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Die had al een werkbezoek bij de fucking McDonalds
[ x ]
Hyaenidae is viesdun confirmed. Stukje biafraanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Volgens mij nog best een lekker wijf als ze niet zo mokerdik was.
1ste Big Mac gemaakt, 3000ste opgevretenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
[ x ]
Die McDonalds was dicht toen ik uit de kroeg kwam een paar maanden terug. Erg jammer, heb ik maar een kapsalon gehaald ernaast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
[ x ]
Waarom voel je de behoefte om de Wikipedia van Max Caldas te gaan lezen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik de Wikipedia van Max Caldas goed las heeft die er drie.
Asbak op tafel genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
1ste Big Mac gemaakt, 3000ste opgevreten
Maar zeker niet de eerste BigMac die ze gegeten heeft zo te zien hahahahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
[ x ]
Goede bilspleet wel bohhhhquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Volgens mij nog best een lekker wijf als ze niet zo mokerdik was.
Stukje explosieve diarreequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die McDonalds was dicht toen ik uit de kroeg kwam een paar maanden terug. Erg jammer, heb ik maar een kapsalon gehaald ernaast.
Om vanmiddag tijdens die hockeypot op te zoeken waar ie trainer was geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom voel je de behoefte om de Wikipedia van Max Caldas te gaan lezen?
Van Big Macs wordt je niet extreem dik. Nooit die docu gezien van die gozer die een maand Mac zat te vreten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar zeker niet de eerste BigMac die ze gegeten heeft zo te zien hahahaha
Tijdens het baanwielrennen erop en erover.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We moeten zes medailles op Canada pakken voor de alltertijden-medaillespiegel. Dit gaat fout.
Supersize mequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van Big Macs wordt je niet extreem dik. Nooit die docu gezien van die gozer die een maand Mac zat te vreten?
Ziet er ook uit als een serieverkrachter, dat terzijdequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:11 schreef DeeBee het volgende:
Die Katzenberg die er uit ziet alsof 'ie nooit wat atletisch doet, zo mooi
Die komt uit Maaskantje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:11 schreef DeeBee het volgende:
Steeplechase nu, dadelijk nog de 200 meter voor vrouwen.quote:
Toch kun je ervan uitgaan dat 200 kg bankdrukt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:11 schreef DeeBee het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik dacht even dat we gingen zwemmen.
Vandaag wel een WR in de topics. Laatste niveau ooit gemeten in een topic.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Fijn dat het hier ook af en toe nog een beetje over atletiek gaat
200. Ook daarin falen we GIGANTISCH. Verantwoording nu vd Hoogenbandquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Steeplechase nu, dadelijk nog de 200 meter voor vrouwen.
Nee dit was het.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Vooral als er eentje in die waterbak pleurt.quote:
Als kind vond ik dat schieten wel tof. 9mm klik klak genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:13 schreef Jane het volgende:
Als kind vond ik dit het mooiste onderdeel om te zien.Door de waterbak, natuurlijk.
Wie zou ooit bedacht hebben om een waterbak op de atletiekbaan neer te leggen tijdens een wedstrijd?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Kogelslingeren en de steeple chase op één avond. De programmamaker is een masochist.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vooral als er eentje in die waterbak pleurt.
Als kind en jongvolwassene vond ik het ook leuk ja, met Simon Vroemen. Nu vind ik het een vrij middelmatig onderdeel voor loopsters die niet snel genoeg zijn voor de 1500 en 5000 meter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:13 schreef Jane het volgende:
Als kind vond ik dit het mooiste onderdeel om te zien.Door de waterbak, natuurlijk.
Deze act is vermoeiendquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
200. Ook daarin falen we GIGANTISCH. Verantwoording nu vd Hoogenband
Geen idee maar mijn vriend zou het niet zijn!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wie zou ooit bedacht hebben om een waterbak op de atletiekbaan neer te leggen tijdens een wedstrijd?
Dat kwam omdat een Duitser een kuil had gegraven die vol was gelopen met water.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wie zou ooit bedacht hebben om een waterbak op de atletiekbaan neer te leggen tijdens een wedstrijd?
Die was daar anders best goed inquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
200. Ook daarin falen we GIGANTISCH. Verantwoording nu vd Hoogenband
Moet een genie geweest zijn!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral ook Afrikanen die helemaal geen goede horden techniek hebben, maar alsnog de snelsten zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als kind en jongvolwassene vond ik het ook leuk ja, met Simon Vroemen. Nu vind ik het een vrij middelmatig onderdeel voor loopsters die niet snel genoeg zijn voor de 1500 en 5000 meter.
Back of the trainquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
De zwart/wit-verdeling is weer duidelijk.
Dat ook nog, ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral ook Afrikanen die helemaal geen goede horden techniek hebben, maar alsnog de snelsten zijn.
Valt me altijd tegen dat ze niet even een handstand op zo'n horde doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooral ook Afrikanen die helemaal geen goede horden techniek hebben, maar alsnog de snelsten zijn.
Briljant juist. Ik ben ook al tijden voor een wintersteeplechase: Om de 50 meter een horde met daarachter 50 twee stappen klunen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
We stonden toch allebei op 148 gouden medailles? Of bedoel je alleen op atletiek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We moeten zes medailles op Canada pakken voor de alltertijden-medaillespiegel. Dit gaat fout.
Niet daarna nog op een doel schieten met een geweerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Briljant juist. Ik ben ook al tijden voor een wintersteeplechase: Om de 50 meter een horde met daarachter 50 twee stappen klunen.
Mag hij dan beide medailles meenemen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
Tentoglou met een sprong die goed zou zijn voor zilver. Maar hij staat al op goud.
Uit water stappen is zwaar . Idem met zandquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van die waterbak, behalve natte voeten?
Ik kijk naar de totalen van de zomerspelen in dit geval.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We stonden toch allebei op 148 gouden medailles?
Waarom is er dan niet een stukje zandbak?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uit water stappen is zwaar . Idem met zand
Dan wordt baan 1 ook schoongemaakt. Hoeft dat daarna niet meer. Scheelt weer bij het opruimen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Beetje extra spektakel, dat zouden ze bij het veldrijden ook kunnen doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Misschien over 8 jaar dan is het in Arabië tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom is er dan niet een stukje zandbak?
Zo is het wel heel sprekend inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De twee groepen, mooi gescheiden.
Voor de paardenmeisjes zonder paardquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Bij de mannen had je helemaal een pareltje die mascottes ging slaan toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef Redefine het volgende:
Voorheen had je hier nog de immer vervelende Emma Coburn. Die is er gelukkig niet meer bij.
Jaquote:
Maar daar hebben ze veldlopen als voor uitgevonden. Bij het baanwielrennen mogen ze ook wel een waterbak introduceren dan, en balkjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Beetje extra spektakel, dat zouden ze bij het veldrijden ook kunnen doen.
Mekhissiquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de mannen had je helemaal een pareltje die mascottes ging slaan toch?
Die lopen nu wel allemaal achteraan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Voor de paardenmeisjes zonder paard
Dan wordt met een burka aan rennen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Misschien over 8 jaar dan is het in Arabië toch
Helaas.quote:
Stukje bomgordelquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan wordt met een burka aan rennen.
Tegen die tijd is het daar een parkeerplaatsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
2032 is Australiëquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Om mensen op te kunnen hangen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tegen die tijd is het daar een parkeerplaats
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de mannen had je helemaal een pareltje die mascottes ging slaan toch?
Die breekt haar benen in die waterbakquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit had Sifan er ook nog wel even bij kunnen doen, lekker uitdagend.
We staan weer achter Holland als een manquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom hebben ze allemaal oranje schoenen aan?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:22 schreef Mikeytt het volgende:
lange afstandsporten zijn gewoon niet populair genoeg in westerse landen om goede sporters naar voren te schuiven. Zelfde waarom een Afrikaans land nooit een medaille gaat halen op de winterspelen
Onzin, in Ethiopië lopen ze op een zandbaan man.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:22 schreef Mikeytt het volgende:
lange afstandsporten zijn gewoon niet populair genoeg in westerse landen om goede sporters naar voren te schuiven. Zelfde waarom een Afrikaans land nooit een medaille gaat halen op de winterspelen
Afrikanen moeten weer voor haas spelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze keer zitten de witten achterin de bus
Ode aan Amaliaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom hebben ze allemaal oranje schoenen aan?
quote:
Niks met populair te maken. Iets met genen etc. 100meter ook enkel donkere sporters die daar goed in zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:22 schreef Mikeytt het volgende:
Niet eens 8.50, ik ben teleurgesteldquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Pff, goed hoor. Maar geen 9 meter helaas.
Dat is al vaker ontkracht. In Nederland zijn er heel weinig mensen in de 100-200m afstanden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks met populair te maken. Iets met genen etc. 100meter ook enkel donkere sporters die daar goed in zijn.
Jawel EEN DIPLOMA.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
SchitterendGewoon 4e dus NIETS gewonnen
Die zal er nu wel warmpjes bijzitten.quote:
Hou hier maar gewoon mee op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is al vaker ontkracht. In Nederland zijn er heel weinig mensen in de 100-200m afstanden.
Het is eigenlijk al een wonder dat we Dafne Schippers hebben gehad met gouden medailles gezien hoe klein de sport in Nederland is.
Wij niet idd stukje Hassanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:26 schreef Redefine het volgende:
Bahrein heeft maar weer eens een medaille gekocht...
Yavi? Kenia.quote:
Stond duidelijk in beeld.quote:
Ik zag het nu wel in beeld staan, maar een mondelinge mededeling zou wel zo handig zijn...quote:
Ik dacht al. Heb ik iets gemist.quote:
Ik wou het niet zeggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
Moeilijk he zo'n touw trekken om te bellen
200 finale vrouwen en USA basketballquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
Krijgen we nog leuke onderdelen vanavond?
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
200 finale vrouwen en USA basketball
Boksen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
Krijgen we nog leuke onderdelen vanavond?
Graag mention voor dat eerste.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
200 finale vrouwen en USA basketball
Tien minuten.quote:
Om 21.40.quote:
Ja, want het is 45° hier nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal er nu wel warmpjes bijzitten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen Nederlandse in de finale dus topic kan dicht
Geen Schippers in de studio?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen kan het topic verlaten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Harrie gaat dat regelen.quote:
Sprong van Furlani was over de 8.50m met 3.6cm ongeldigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De verspringfinale was al in 2 ronden beslecht.
Terechte winnaar wel over de avond gezien ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De verspringfinale was al in 2 ronden beslecht.
Ooit gaan we exacte afstanden meten zonder foutbalk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:34 schreef SolarStorm het volgende:
[..]
Sprong van Furlani was over de 8.50m met 3.6cm ongeldig
Laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ooit gaan we exacte afstanden meten zonder foutbalk.
Ach ja, ik ga er niet over.quote:
Misschien nog een veldbestormer erbij.quote:
Wel leuk dat hij gewoon levert, helaas de tegenstand wat minder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef zorro28 het volgende:
Nou Grieks goud, die hadden ze nog niet deze Spelen. Was never in doubt, natuurlijk in dit geval.
Tentoglou kun je altijd wel met potlood opschrijven ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef zorro28 het volgende:
Nou Grieks goud, die hadden ze nog niet deze Spelen. Was never in doubt, natuurlijk in dit geval.
Een enkeling. Vaak wel met een afgrijselijke springtechniek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Zijn er geen sprinters die goed zouden kunnen verspringen?
Bij het EK was de winnende sprong 8.65m, dat was al ver.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:36 schreef kilon het volgende:
Het wordt tijd dat er weer iemand in de buurt komt van de 8.80. Het WR blijft nog wel een generatie of 2 staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |