SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mikeytt op 06-08-2024 21:37:13 ]Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:58 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die is al 20 jaar in diepe slaap
Dionequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:58 schreef RipCity het volgende:
Er komt niks Nederlands meer vanavond toch he?
Lekker manquote:
Potje gespot.quote:
Je schrijft Femke Bol fout hahaquote:
Nog niet op de piek van hun kunnen. Dat komt de komende jaren wel.quote:
Daar hebben we geen tijd voor. Land staat in brand. Plakken NUquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nog niet op de piek van hun kunnen. Dat komt de komende jaren wel.
Atletiek is dan ook de échte olympische sportquote:
Moeder aller sporten ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Atletiek is dan ook de échte olympische sport
Darts > restquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Atletiek is dan ook de échte olympische sport
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ben al geen fan van Kiss, maar deze verkrachting is helemaal niets.
Dat was niet eerlijk, zij was all man.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef PirE het volgende:
Gisteren won die afgetrainde Allman van de volslankere dames, kan dat ook met kogelslingeren?
Die beginnen toch pas later deze week?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat voor dieet volgen die kogelstootsers?
Dit is kogelslingeren ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die beginnen toch pas later deze week?
Dat zie je alleen als je geen totaalidioot bent (dat dit een andere sport is).quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die beginnen toch pas later deze week?
Hoe meer massa hoe meer kinetische energie ze in die bal kunnen pompen tijdens de pirouetjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef PirE het volgende:
Gisteren won die afgetrainde Allman van de volslankere dames, kan dat ook met kogelslingeren?
En tussendoor nog even een dief te pakken gekregen (koste haar wel het WK vorig jaar, maar goedquote:
Wordt over twee dagen 39 jaar oud.quote:
Dan is het ook voor Kewolijn van der Plas nog niet te laat voor een carriereswitch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wordt over twee dagen 39 jaar oud.
Ging ze op hem zitten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
En tussendoor nog even een dief te pakken gekregen (koste haar wel het WK vorig jaar, maar goed).
Gelachen.quote:
Als ik de Wikipedia van Max Caldas goed las heeft die er drie.quote:
Laaielichter eerste klas die Caldasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik de Wikipedia van Max Caldas goed las heeft die er drie.
Die had al een werkbezoek bij de fucking McDonaldsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan is het ook voor Kewolijn van der Plas nog niet te laat voor een carriereswitch.
Is kogelslingeren ook een black job in De USA?quote:
We moeten zes medailles op Canada pakken voor de alltertijden-medaillespiegel. Dit gaat fout.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Redefine het volgende:
Canadezen domineren het kogelslingeren.
trainingskampquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Die had al een werkbezoek bij de fucking McDonalds
[ x ]
Hyaenidae is viesdun confirmed. Stukje biafraanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Volgens mij nog best een lekker wijf als ze niet zo mokerdik was.
1ste Big Mac gemaakt, 3000ste opgevretenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
[ x ]
Die McDonalds was dicht toen ik uit de kroeg kwam een paar maanden terug. Erg jammer, heb ik maar een kapsalon gehaald ernaast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
[ x ]
Waarom voel je de behoefte om de Wikipedia van Max Caldas te gaan lezen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ik de Wikipedia van Max Caldas goed las heeft die er drie.
Asbak op tafel genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
1ste Big Mac gemaakt, 3000ste opgevreten
Maar zeker niet de eerste BigMac die ze gegeten heeft zo te zien hahahahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
[ x ]
Goede bilspleet wel bohhhhquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Volgens mij nog best een lekker wijf als ze niet zo mokerdik was.
Stukje explosieve diarreequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die McDonalds was dicht toen ik uit de kroeg kwam een paar maanden terug. Erg jammer, heb ik maar een kapsalon gehaald ernaast.
Om vanmiddag tijdens die hockeypot op te zoeken waar ie trainer was geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom voel je de behoefte om de Wikipedia van Max Caldas te gaan lezen?
Van Big Macs wordt je niet extreem dik. Nooit die docu gezien van die gozer die een maand Mac zat te vreten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar zeker niet de eerste BigMac die ze gegeten heeft zo te zien hahahaha
Tijdens het baanwielrennen erop en erover.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We moeten zes medailles op Canada pakken voor de alltertijden-medaillespiegel. Dit gaat fout.
Supersize mequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van Big Macs wordt je niet extreem dik. Nooit die docu gezien van die gozer die een maand Mac zat te vreten?
Ziet er ook uit als een serieverkrachter, dat terzijdequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:11 schreef DeeBee het volgende:
Die Katzenberg die er uit ziet alsof 'ie nooit wat atletisch doet, zo mooi
Die komt uit Maaskantje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:11 schreef DeeBee het volgende:
Steeplechase nu, dadelijk nog de 200 meter voor vrouwen.quote:
Toch kun je ervan uitgaan dat 200 kg bankdrukt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:11 schreef DeeBee het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik dacht even dat we gingen zwemmen.
Vandaag wel een WR in de topics. Laatste niveau ooit gemeten in een topic.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:12 schreef kilon het volgende:
[..]
Fijn dat het hier ook af en toe nog een beetje over atletiek gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |