SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Moet ze haar rotzooi meenemen?quote:
Ik vind het vooral lullig voor de mensen die bij het zeilen constant die lijnen in het water moeten trekken en dan na elke boei weer opnieuw he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:18 schreef butz0rs het volgende:
je zult maar al die gele blokje neer moeten leggen op de kogelstootbaan als er een nieuwe nr1 is
Bedankt voor deze update, hou ons op de hoogtequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
NOS zendt een andere stream uit dan HBO hoofdstream, maar wel eentje met een mix van onderdelen.
Lekker manquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zag de kamelenteen van mclaugh GENOT
Of al die zandkorreltjes vervenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:18 schreef butz0rs het volgende:
je zult maar al die gele blokje neer moeten leggen op de kogelstootbaan als er een nieuwe nr1 is
Goed oog man, ik zat niet op te letten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:18 schreef Poepz0r het volgende:
Ik zag de kamelenteen van mclaugh GENOT
Ze gelooft in geld.quote:
Altijd readyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goed oog man, ik zat niet op te letten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
We hebben dr altijd verkeerd genoemd, dus dat blijven we dan maar doen
Lol
Vooral in Bob Kersey.quote:
Ik denk net niet.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:22 schreef RipCity het volgende:
Valt me al mee dat die franse haar okselhaar geschoren heeft
In je posts zit zelden dieptequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:22 schreef VoMy het volgende:
De 400m horden is echt een onderdeel zonder diepte in het veld.
Sowieso matig met die kleuterhorden waar vrijwel nooit over gevallen wordt, veel te gemakkelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:22 schreef VoMy het volgende:
Horden moeten minimaal 5cm omhoog jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso matig met die kleuterhorden waar vrijwel nooit over gevallen wordt, veel te gemakkelijk.
Die misten ze in het zwembad ook al.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:22 schreef VoMy het volgende:
Gewoon zo'n horde bij de waterbak zetten, ow wacht daar staat er al eentje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:22 schreef VoMy het volgende:
Tijd voor die 9 meter+ sprong.quote:
hoorde 'wereldrecord in zijn categorie' van de commentator. kan ik ook verkeerd begrepen hebben...quote:
Jeugd, jongen is net 19quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
hoorde 'wereldrecord in zijn categorie' van de commentator. kan ik ook verkeerd begrepen hebben...
Dat wisten we vantevorenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Sydney loopt zo makkelijk, WE krijgen het moeilijk.
Weten de dagjesmensen veel.quote:
WE hadden al nooit een kans.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Sydney loopt zo makkelijk, WE krijgen het moeilijk.
Ik hoop dat ze aan iedereen een interview geeft en dan Jeroen straal voorbijlooptquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eurosport met een interview met Sydney. Dat deed ze niet volgens Jeroen.
Houd eens op met deze fetish van jequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
Kosonen kent ook de verwurgingstechniek met haar heupen bohhhh
Arme dagjesmensen.quote:
Het was ook niet zo'n boeiend interviewquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Eurosport met een interview met Sydney. Dat deed ze niet volgens Jeroen.
Een hoger niveau ga je niet van hem krijgen...quote:
bohquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef Mikeytt het volgende:
die broek van die Finse is volledig doorschijnend
Wat is dit:quote:
Die gaan teleurgesteld worden.quote:
Xenia OnatoppGenotquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:26 schreef Poepz0r het volgende:
Kosonen kent ook de verwurgingstechniek met haar heupen bohhhh
Hier gaat iets foutquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is dit:
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" rel="ext" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Ok hans dankjequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is dit:
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" rel="ext" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Dat doen ze al jaren.quote:
Tja, een mens mag hopen, Bol heeft wel de GUNfactor natuurlijk maar normaal gesproken is het zilver.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
WE hadden al nooit een kans.
Staat in zijn sig.quote:
Ja maar ze hebben een goede elektricien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Is er na Bol nog spanning in het veld?
Wie is Mo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Mo mag mijn horde wel eens bespringen bohhhhh
Niet belangrijk nu, gewoon onder de 53 sec. lopen en verder niets aan de handquote:
Jezelf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n knopje in je neus, voor wie of wat doe je dat.
Aanenuitknopje?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Knopje op de clit is wejelds ouwe reusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Waarschijnlijk iets met het startblok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Concurrentie zat ook wel dichterquote:
De rest was beter dan in de andere heatquote:
Dat verwacht ik ook. Bij een eerder voorspelling geloof ik 50.15 om 50.60 ofzo gezegd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:33 schreef kilon het volgende:
Dat zal het verschil in de finale ook wel zijn, een halve seconde
Maar dat snappen dagjesmensen niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:34 schreef Alpha0 het volgende:
Noem het gewoon derde finales ipv halve.
Dat zegt toch weinig als ze zich beide duidelijk inhoudenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef kilon het volgende:
Ik wil wel in een overlay van beide halve finales zien waar het verschil tussen de twee in zit en wie wanneer al is gaan uitlopen.
Ander broekje dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef TAmaru het volgende:
Bol moet iets aan die paardenstaart doen
man man man, ging helemaal niet zo snel!!!quote:
Al bij de startquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Al in de laatste bocht de handrem erop, amai.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:36 schreef butz0rs het volgende:
Prof. dr. ing. Sedoc krijgt een gele kaart. Eurosport noemen
Donderdag.quote:
Dan weten we dat het goed zit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heliumballonnetje geklapt weer.
Raar om met de chips te starten terwijl de hamburgers en pizza koud wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
man man man, ging helemaal niet zo snel!!!
[ afbeelding ]
In de finale zit het vast, net als vrijdag, nu was het niet nodig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef TAmaru het volgende:
Bol moet iets aan die paardenstaart doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |