Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Helemaal nietquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Wellesquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Succes
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Stop is met Lov bolken.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
helpt niet ze luisteren nietquote:
Genieten"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Jatoch"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Doei"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Werk is leuk.
Werk is geweldig.
Mensen zijn leuk.
Mensen zijn aardig.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ambulancetrauma denk ik. Hoorde vanmorgen 1tje en werd bang dat het weer voor mijn vader was.
Zijn buik is weer dikker nochtans hebben ze er gisteren 3,5 l vocht uitgehaald.
Ben thuis want donderdag activiteit en anders wordt het teveel.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Wie hou je voor de gek?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Werk is leuk.
Werk is geweldig.
Mensen zijn leuk.
Mensen zijn aardig.
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ambulancetrauma denk ik. Hoorde vanmorgen 1tje en werd bang dat het weer voor mijn vader was.
Zijn buik is weer dikker nochtans hebben ze er gisteren 3,5 l vocht uitgehaald.
Ben thuis want donderdag activiteit en anders wordt het teveel.![]()
![]()
![]()
Ik merkte hetquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb er lekker de tijd voor genomen.![]()
![]()
Wie zoet is krijgt lekkers
Wie stout is een bolk (op oew bakkes)Werewolf
Als ik het vaak genoeg herhaal dan wordt het vanzelf indoctrinatie.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wie zoet is krijgt lekkers
Wie stout is een bolk (op oew bakkes)![]()
![]()
Ik kende het vooral van de programmeertaalquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Precies. Zo denk ik nu ook dat ik niet gek benquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik het vaak genoeg herhaal dan wordt het vanzelf indoctrinatie.![]()
![]()
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Werewolf
✈quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig![]()
quote:
Werewolf
![]()
![]()
Pauze
Ach, als Justin er is, is er toch weinig kans op puntjes
Klopt welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:16 schreef Sally het volgende:
Ach, als Justin er is, is er toch weinig kans op puntjes![]()
![]()
En zelf ondertussen toch wel opstrijken
![]()
quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik strijk wel op als ik zin hebWerewolf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet hij goedquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
PokkewarmWerewolf
![]()
![]()
![]()
Binnen niet warm"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Vind ik ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
Gisteren was lekker vandaag iets te warmWerewolf
Merk er hier binnen gelukkig nog weinig vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
Gisteren was lekker vandaag iets te warmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkigquote:Werewolf
![]()
Ben zo blij dat wij geen dagen achtereen rond de 30 gr hebben.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is elke keer maar één dagje en dan koelt het weer iets afquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben zo blij dat wij geen dagen achtereen rond de 30 gr hebben.![]()
![]()
Hoofdpijn
Werewolf
Uk rellenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig wel. En het voordeel van vroeg wakker zijn is alles opengooien en koelere lucht naar binnen latenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het is elke keer maar één dagje en dan koelt het weer iets afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk van de ADquote:Werewolf
Ja dat is dan wel lekker als het nog koel isquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig wel. En het voordeel van vroeg wakker zijn is alles opengooien en koelere lucht naar binnen laten
Volgende week wel een dagje 34 graden zoals het er nu naar uitziet![]()
![]()
Waarom krijg ik nu een raar beeld?quote:Werewolf
Geen idee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu een raar beeld?![]()
Dat doet je brein.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu een raar beeld?
Toematen lover![]()
Jij gek? Kan ik mij niets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Precies. Zo denk ik nu ook dat ik niet gek benTrotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij gek? Kan ik mij niets bij voorstellen.![]()
![]()
Ik ben zelf meer fan van blauwe tomatenquote:Trotste mama van Ambar
Nog nooit gehad maar ik vind ze ook niet zo smakelijk uitzien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer fan van blauwe tomatenToematen lover![]()
Ik eet eigenlijk alleen maar rode, gele of oranje tomatenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:41 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar ik vind ze ook niet zo smakelijk uitzien.Trotste mama van Ambar
You know what i Meanquote:
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Maar is liefhebber van tomaten je gehele persoonlijkheid?Trotste mama van Ambar
Zo rood als een toemaatquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat is alles vullendquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar is liefhebber van tomaten je gehele persoonlijkheid?Toematen lover![]()
Ben je een gevulde tomaatquote:
#dtv
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jij altijdquote:
![]()
* greysbones slaat armen om Jus heen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij altijd
![]()
* greysbones slaat armen om Jus heen![]()
Had ik even nodig![]()
![]()
Ow baas B is vroeg thuis
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een slanke tomaat klinkt vreemdquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
jezelf een tomaat noemen is gelukkig minder vreemdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een slanke tomaat klinkt vreemdToematen lover![]()
Bijna net zo raar als een badeend of een muisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:55 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
jezelf een tomaat noemen is gelukkig minder vreemd
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ben je een vleestomaat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:55 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
jezelf een tomaat noemen is gelukkig minder vreemd![]()
Beter een Jusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna net zo raar als een badeend of een muis![]()
![]()
Ik ga me zo een groot glas cola in doen
Met een citroentje erin
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik neem zo een tomaatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:57 schreef greysbones het volgende:
Ik ga me zo een groot glas cola in doen
Met een citroentje erin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In bed bedoel je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:58 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Ik voel me meer een tijgertomaat![]()
![]()
Eitjepreitje"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Kroketjesletje"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Neeheeequote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
#durftevragenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:00 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Dat is wel een hele directe vraag![]()
![]()
Ben ik weer.
Plakwarm dus opgefrist.Werewolf
Ja dat heb ik gewetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:01 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
je weet dat het ook buiten bed kan![]()
![]()
Zonnenstraaltje"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Delhaize stuurt altijd een sms als ze vertrekken met mijn boodschappen![]()
Werewolf
Gaan ze ermee op vakantie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
![]()
Komen ze er bijna aan?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Owzquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:03 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
dat hoeven ze niet ALLEMAAL te weten![]()
![]()
![]()
Tussen 17u16 en 18u16quote:Werewolf
Raar uur vind ikquote:Werewolf
De boodschappen mannen van Mutskequote:
Zodat je een bord met koekjes voor ze klaar kan zetten bij je voordeur?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
Ah okquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Succesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:04 schreef rodetoemaat het volgende:
Ik ga weer fris en fruitig wat doen![]()
![]()
Geschatte levering 17u39quote:Werewolf
Zeggen ze dat in België ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen: we zijn er rond kwart overEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kwart naquote:Werewolf
Ik wilde al zeggenquote:
Ze zeggen dat anders toch
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jij hebt toch ook liever dat je kratje bier 18.99 euro is en niet "rond de 19 euro". Ook al komt het op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen: we zijn er rond kwart over![]()
![]()
Wat maakt mij dat nou uitquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook liever dat je kratje bier 18.99 euro is en niet "rond de 19 euro". Ook al komt het op hetzelfde neer![]()
![]()
Mij maakt het geen flaus ausquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook liever dat je kratje bier 18.99 euro is en niet "rond de 19 euro". Ook al komt het op hetzelfde neer
Ik drink geen bier
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mij maakt het geen flaus aus
Ik drink geen bier![]()
![]()
Ik ook niet. Clubke?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mij maakt het geen flaus aus
Ik drink geen bierWerewolf
#dtv geldt radler vlierbessen ook als bier ?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Neequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:09 schreef greysbones het volgende:
#dtv geldt radler vlierbessen ook als bier ?![]()
Dus je mist ook altijd de trein omdat 16:14 toch net iets anders is dan ergens rond kwart over 4quote:![]()
Dag tomaatje!quote:
We wonen in nlquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus je mist ook altijd de trein omdat 16:14 toch net iets anders is dan ergens rond kwart over 4
De ns is nooit op tijd
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een bier-cocktailquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:09 schreef greysbones het volgende:
#dtv geldt radler vlierbessen ook als bier ?![]()
![]()
Probeer je punt nou niet steeds zo te maken devquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus je mist ook altijd de trein omdat 16:14 toch net iets anders is dan ergens rond kwart over 4![]()
![]()
Met een knap gezichtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er is een clubke opgericht voor mensen....
Je bent erbij
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
De ns is alleen op tijd als ik te laat benquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
We wonen in nl
De ns is nooit op tijd![]()
![]()
Rond de 95% maarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
We wonen in nl
De ns is nooit op tijd![]()
![]()
Maar hij heeft een puntquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Probeer je punt nou niet steeds zo te maken devSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Omdat ik anders van mezelf weer moet gaan werkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Probeer je punt nou niet steeds zo te maken dev![]()
![]()
Je bent er zelluff bijquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met een knap gezicht
Je bent erbij![]()
![]()
Werewolf
In Heide is de trein naar Charleroi altijd op .59quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus je mist ook altijd de trein omdat 16:14 toch net iets anders is dan ergens rond kwart over 4Werewolf
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij heeft een puntMaar bezorging is altijd een schatting en gaat nooit op de minuut, dus niet te vergelijken met een prijs of vertrektijden van de treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar bezorging is altijd een schatting en gaat nooit op de minuut, dus niet te vergelijken met een prijs of vertrektijden van de trein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]Maar die hoef ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ook nietquote:
Daar zijn andere vrijwilligers voorEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Genoeg hierquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook niet
Daar zijn andere vrijwilligers voor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij heeft een punt1.0 en niet 0.99 of 1.01SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das niet best devquote:
30.0 is de norm
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Goed om te weten. Als ik weer in Heide ben, zal ik nooit meer te laat komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In Heide is de trein naar Charleroi altijd op .59![]()
Pac Man puntjesWerewolf
O. Dat had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel lekker als het nog koel is
Volgende week wel een dagje 34 graden zoals het er nu naar uitziet
Of weet je niet wat tikkels zijn?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Waarom post je nu onder dit account dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omg ik ben weer ver heenWerewolf
Identiteits crisisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom post je nu onder dit account dan?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jawelquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of weet je niet wat tikkels zijn?Al tijden niet meer op!
![]()
Blijkbaar. Al dat gekloonquote:
Neequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of weet je niet wat tikkels zijn?Werewolf
Drop lust ik nietquote:
Werewolf
Neequote:
Wat vrouwen krijgen
Als ze het koud hebben
Tikkels
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:25 schreef JustinK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Shaslickquote:
Watermeloen
Sla
Verse patatjesEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ok totzo!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Shaslick
Watermeloen
Sla
Verse patatjes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Shaslick
Watermeloen
Sla
Verse patatjes
Dadels eten laters
Werewolf
Pik je mij ook even op dan 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Shaslick
Watermeloen
Sla
Verse patatjes![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Sorry sorry, ik zat in de auto, zoals ik ook al had aangekondigd.quote:maar ik mis de hihi
quote:
blij dat jij me niet vergeten bent, zoals @maily!
Volgens mij heeft ze me al vaker met @Kissingbird verward
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: