Ik stuur haar mijn adres wel even.quote:
Jullie wonen toch naast elkaarquote:
Ik deel mijn speelgoed niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jullie wonen toch naast elkaar
2 voor de prijs van 1
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt sterretjes van aeque af
Je hoeft die van jou ook niet te delenquote:
HEEEE WTFquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jullie wonen toch naast elkaar
2 voor de prijs van 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
HEEEE WTF
![]()
Ik sla overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
HEEEE WTF
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KB is dan toch mijn speelgoed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hoeft die van jou ook niet te delen
Ow ik dacht je helikoptertjequote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:16 schreef Lovely het volgende:
Een pozza kring verjaardag![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit kan heel geen verjaardag zijn, er zijn helemaal geen halve liter blikken lauwe Schultenbrau te zienquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:16 schreef Lovely het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waarom bijna allemaal vrouwen en 2 a 3 oude mannenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:16 schreef Lovely het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nee die slingert dan niet zo goed meer. Iets te rigide.quote:
Ik mis onze pozzamanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:16 schreef Lovely het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Alsof jij deze scene niet kent uit een zeer bekende 'natuur film'quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom bijna allemaal vrouwen en 2 a 3 oude mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |