Gaan ze ermee op vakantie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Delhaize stuurt altijd een sms als ze vertrekken met mijn boodschappen![]()
Owzquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:03 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
dat hoeven ze niet ALLEMAAL te weten
Tussen 17u16 en 18u16quote:
Raar uur vind ikquote:
De boodschappen mannen van Mutskequote:
Zodat je een bord met koekjes voor ze klaar kan zetten bij je voordeur?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Delhaize stuurt altijd een sms als ze vertrekken met mijn boodschappen![]()
Ah okquote:
Succesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:04 schreef rodetoemaat het volgende:
Ik ga weer fris en fruitig wat doen
Geschatte levering 17u39quote:
Zeggen ze dat in België ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen: we zijn er rond kwart over
Kwart naquote:
Ik wilde al zeggenquote:
Jij hebt toch ook liever dat je kratje bier 18.99 euro is en niet "rond de 19 euro". Ook al komt het op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen: we zijn er rond kwart over
Wat maakt mij dat nou uitquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook liever dat je kratje bier 18.99 euro is en niet "rond de 19 euro". Ook al komt het op hetzelfde neer
Mij maakt het geen flaus ausquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook liever dat je kratje bier 18.99 euro is en niet "rond de 19 euro". Ook al komt het op hetzelfde neer
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mij maakt het geen flaus aus
Ik drink geen bier
Ik ook niet. Clubke?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mij maakt het geen flaus aus
Ik drink geen bier
Neequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:09 schreef greysbones het volgende:
#dtv geldt radler vlierbessen ook als bier ?
Dus je mist ook altijd de trein omdat 16:14 toch net iets anders is dan ergens rond kwart over 4quote:
Dag tomaatje!quote:
We wonen in nlquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus je mist ook altijd de trein omdat 16:14 toch net iets anders is dan ergens rond kwart over 4
Een bier-cocktailquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:09 schreef greysbones het volgende:
#dtv geldt radler vlierbessen ook als bier ?
Probeer je punt nou niet steeds zo te maken devquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus je mist ook altijd de trein omdat 16:14 toch net iets anders is dan ergens rond kwart over 4
Met een knap gezichtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Er is een clubke opgericht voor mensen....
De ns is alleen op tijd als ik te laat benquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
We wonen in nl
De ns is nooit op tijd
Rond de 95% maarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
We wonen in nl
De ns is nooit op tijd
Maar hij heeft een puntquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Probeer je punt nou niet steeds zo te maken dev
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Omdat ik anders van mezelf weer moet gaan werkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Probeer je punt nou niet steeds zo te maken dev
Je bent er zelluff bijquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met een knap gezicht
Je bent erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |