Vind ik ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
Gisteren was lekker vandaag iets te warm
Merk er hier binnen gelukkig nog weinig vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
Gisteren was lekker vandaag iets te warm
Gelukkigquote:
Ben zo blij dat wij geen dagen achtereen rond de 30 gr hebben.quote:
Ja het is elke keer maar één dagje en dan koelt het weer iets afquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben zo blij dat wij geen dagen achtereen rond de 30 gr hebben.
Gelukkig wel. En het voordeel van vroeg wakker zijn is alles opengooien en koelere lucht naar binnen latenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja het is elke keer maar één dagje en dan koelt het weer iets af
Ik denk van de ADquote:
Ja dat is dan wel lekker als het nog koel isquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig wel. En het voordeel van vroeg wakker zijn is alles opengooien en koelere lucht naar binnen laten
Waarom krijg ik nu een raar beeld?quote:
Geen idee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu een raar beeld?
Dat doet je brein.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu een raar beeld?
Jij gek? Kan ik mij niets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Precies. Zo denk ik nu ook dat ik niet gek ben
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij gek? Kan ik mij niets bij voorstellen.
Ik ben zelf meer fan van blauwe tomatenquote:
Nog nooit gehad maar ik vind ze ook niet zo smakelijk uitzien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer fan van blauwe tomaten
Ik eet eigenlijk alleen maar rode, gele of oranje tomatenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:41 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Nog nooit gehad maar ik vind ze ook niet zo smakelijk uitzien.
You know what i Meanquote:
Zo rood als een toemaatquote:
Dat is alles vullendquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar is liefhebber van tomaten je gehele persoonlijkheid?
Ben je een gevulde tomaatquote:
Jij altijdquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij altijd
![]()
* greysbones slaat armen om Jus heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |