Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Helemaal nietquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Wellesquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Succes
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Stop is met Lov bolken.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
helpt niet ze luisteren nietquote:
Genieten"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Jatoch"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Doei"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Werk is leuk.
Werk is geweldig.
Mensen zijn leuk.
Mensen zijn aardig.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ambulancetrauma denk ik. Hoorde vanmorgen 1tje en werd bang dat het weer voor mijn vader was.
Zijn buik is weer dikker nochtans hebben ze er gisteren 3,5 l vocht uitgehaald.
Ben thuis want donderdag activiteit en anders wordt het teveel.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Wie hou je voor de gek?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Werk is leuk.
Werk is geweldig.
Mensen zijn leuk.
Mensen zijn aardig.
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ambulancetrauma denk ik. Hoorde vanmorgen 1tje en werd bang dat het weer voor mijn vader was.
Zijn buik is weer dikker nochtans hebben ze er gisteren 3,5 l vocht uitgehaald.
Ben thuis want donderdag activiteit en anders wordt het teveel.![]()
![]()
![]()
Ik merkte hetquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb er lekker de tijd voor genomen.![]()
![]()
Wie zoet is krijgt lekkers
Wie stout is een bolk (op oew bakkes)Werewolf
Als ik het vaak genoeg herhaal dan wordt het vanzelf indoctrinatie.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wie zoet is krijgt lekkers
Wie stout is een bolk (op oew bakkes)![]()
![]()
Ik kende het vooral van de programmeertaalquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Precies. Zo denk ik nu ook dat ik niet gek benquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik het vaak genoeg herhaal dan wordt het vanzelf indoctrinatie.![]()
![]()
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Werewolf
✈quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig![]()
quote:
Werewolf
![]()
![]()
Pauze
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: