In Heide is de trein naar Charleroi altijd op .59quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus je mist ook altijd de trein omdat 16:14 toch net iets anders is dan ergens rond kwart over 4
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij heeft een puntMaar bezorging is altijd een schatting en gaat nooit op de minuut, dus niet te vergelijken met een prijs of vertrektijden van de treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar bezorging is altijd een schatting en gaat nooit op de minuut, dus niet te vergelijken met een prijs of vertrektijden van de trein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]Maar die hoef ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook nietquote:
Genoeg hierquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook niet
Daar zijn andere vrijwilligers voor
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij heeft een punt1.0 en niet 0.99 of 1.01SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das niet best devquote:
Goed om te weten. Als ik weer in Heide ben, zal ik nooit meer te laat komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In Heide is de trein naar Charleroi altijd op .59
O. Dat had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel lekker als het nog koel is
Volgende week wel een dagje 34 graden zoals het er nu naar uitziet
Of weet je niet wat tikkels zijn?quote:
Waarom post je nu onder dit account dan?quote:
dentiteits crisisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom post je nu onder dit account dan?
Jawelquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of weet je niet wat tikkels zijn?
Blijkbaar. Al dat gekloonquote:
Neequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of weet je niet wat tikkels zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |