SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan vallen.quote:
quote:
HBO Max genotquote:
Van Ajax.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:19 schreef Salina het volgende:
Van achteruit starten.
Favoriete tactiek van @:Zipportal![]()
Dit is gespeeld allen.
Laten we hopen van niet! Taye mag tweede achter Sifan worden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:22 schreef Mikeytt het volgende:
Taye kan zomaar een record pakken vandaag denk ik. Met Hassan als 2e
Volgen vergt altijd minder kracht dan leidenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:22 schreef TAmaru het volgende:
is toch niet handig zover achteraan beginnen? dan moet je ze allemaal nog inhalen
Omdat er pootjes aan zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:23 schreef TLC het volgende:
Waarom valt n bril niet af bij het polsstokhoogspringen
Waarom zou dat wel moeten dan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:23 schreef TLC het volgende:
Waarom valt n bril niet af bij het polsstokhoogspringen
Welnee ze zitten net op de helftquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
ik weet het niet hoor
ze moet nu wel naar het midden gaan versnellen
Jij wist dit een minuut eerder dan de nos, zijn ze dan ook niet live met Sifan?quote:
Ze schuift al wat op!quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet! Taye mag tweede achter Sifan worden.
Steinacker niet gezien?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:23 schreef PzKpfw het volgende:
Die Allmann is in tegenstelling tot al die manwijven ook nog eens een knappe vrouw
slipstreamgenotquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:22 schreef TAmaru het volgende:
is toch niet handig zover achteraan beginnen? dan moet je ze allemaal nog inhalen
ze luistert naar mijquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
ik weet het niet hoor
ze moet nu wel naar het midden gaan versnellen
ik was hier al even, beter oplettenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:24 schreef Coco het volgende:
@:mortaxx komt met gestrekt been het topic binnen
Speel nou even mee.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik was hier al even, beter opletten
Geen helm, 150 euro.quote:
Al besprokenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Dit wordt lastig, die Ethiopische is een Taye.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:25 schreef heywoodu het volgende:
TR geplaatst.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Da's wel consequent.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Klinken gooit driemaal op rij dezelfde manier fout.
Diploma!quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:26 schreef kilon het volgende:
Zijn we allemaal klaar voor de mooie 5e plek nadat blijkt dat de sprint niet meer werkt voor Sifan?
Weten ze ook hoe het voelt.quote:
ze komt toch uit die contreienquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
Maar Sifan heeft als Nederlander natuurlijk een genetisch nadeel tegenover de Afrikanen. Eigenlijk niet eerlijk
femke bol zou ze allemaal klaren!!!quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:31 schreef Redefine het volgende:
Dit was al meer dan ik had verwacht. Maar eigenlijk heel dom gelopen. Want ze liet een veel te groot gat vallen naar die eerste paar.
Ja, ditquote:
Doet ze toch altijd?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:31 schreef Redefine het volgende:
Dit was al meer dan ik had verwacht. Maar eigenlijk heel dom gelopen. Want ze liet een veel te groot gat vallen naar die eerste paar.
Misschien was ze dan kipje langs gegaanquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:31 schreef PzKpfw het volgende:
Hier had meer in gezeten als ze wat eerder naar voren was gekomen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Altijd bij Hassanquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nouja, ook mokerdom gelopen.
Heel wat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Is goed.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zou ik eens mijn doos met medailles moeten opzoeken en ze tellen.
Ik vergeet telkens dat Arno Vermeulen achter dat account zit.quote:
Dan kan je wel met zo'n domme smiley komen, maar het is gewoon waar. Had ze niet opeens meegedaan voor het goud, maar ze zit nooit zo ver bij het ingaan van de laatste ronde.quote:
Heeft maar een klein beetje over op 6 meterquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mondo show gaat bijna beginnen
Ik heb Odido, werd me opgedwongen nadat ik al sinds 2005 ofzo T-Mobile had.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:32 schreef Zipportal het volgende:
Een match made in heaven. Odido is voor het mindere volk.
Oke Klaasquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
tactische dus niet goed
had meer in gezeten
We schrijven ze m bij voor het aantal medailles.quote:
@GGMM heeft Odidoquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:32 schreef Zipportal het volgende:
Een match made in heaven. Odido is voor het mindere volk.
Nee.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:33 schreef kilon het volgende:
Niet gepresteerd op het moment dat het moest. Simpel.
Sifan kijk eens dom, ja ho maar.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doet ze altijd, met deze snelheden heb je best wat windvoordeel denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had de NOS ons beloofdquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
We hadden hier gewoon 3x goud moeten pakken. Erg teleurstellend dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |