SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Waarschijnlijk kon ze dat niet meer.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:31 schreef Strani het volgende:
Ja ik denk had dan gewoon ietsjes harder gelopen dan had je nu gewoon goud gehad.
Ja, daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:31 schreef Strani het volgende:
Ja ik denk had dan gewoon ietsjes harder gelopen dan had je nu gewoon goud gehad.
Dat lijkt me heel stug, die anderen konden het ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kon ze dat niet meer.
Dat kan wel in meer woorden Gregory.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:31 schreef Strani het volgende:
Natuurlijk, sorry. Ik denk dat als Hassan gedurende de race het tempo iets had opgeschroefd, en het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat ze dat niet kon want als je ziet hoe snel die vrouwen gingen op bijvoorbeeld de 100 of 200 meter moet je concluderen dat het het tempo vanavond bijzonder laag lag, ze goud had kunnen winnen mits ze vóór alle anderen was geëindigd. Dit is er natuurlijk van uit gaande dat haar concurrenten zich niet bewust zijn van de optie om gewoon wat sneller te lopen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kan wel in meer woorden Gregory.
Ja, nee, zeker, dank je wel, ja. Dan gaan we door met het discushoogspringen, dat is zonder Nederland, maar straks gaan we nog kijken voor reacties, dus blijf erbij,quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk, sorry. Ik denk dat als Hassan gedurende de race het tempo iets had opgeschroefd, en het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat ze dat niet kon want als je ziet hoe snel die vrouwen gingen op bijvoorbeeld de 100 of 200 meter moet je concluderen dat het het tempo vanavond bijzonder laag lag, ze goud had kunnen winnen mits ze vóór alle anderen was geëindigd. Dit is er natuurlijk van uit gaande dat haar concurrenten zich niet bewust zijn van de optie om gewoon wat sneller te lopen.
Voor Hassan finishen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:40 schreef GeorgeM het volgende:
Die nummer één deed ook iets wat niet mag
Graag gedaan. Ik ga terug naar de studio.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, nee, zeker, dank je wel, ja. Dan gaan we door met het discushoogspringen, dat is zonder Nederland, maar straks gaan we nog kijken voor reacties, dus blijf erbij,
Groetjes, Suze van Kleef
Dan klopt het wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ironisch dat je dit ook als tweede post.
Ja, precies. Als je toch bezig bent, gewoon doorgaan!quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh diskwalificeer dan die andere ook nog even
Ooit gewonnen in het erg charmante Barcelona.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef Strani het volgende:
Ah, de Ellen van Langen-wisselbeker staat op het spel.
Precies. Die Kenyanen hebben toch al met alles mazzel. Prachtige safarimogelijkheden, en op een heldere dag kan je zomaar Kilimanjaro zien liggen. Nederland mag ook wel eens iets moois hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, precies. Als je toch bezig bent, gewoon doorgaan!
Inderdaad, alleen de naam Kilimanjaro is al zo veel mooier dan een Neeltje Jans.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Die Kenyanen hebben toch al met alles mazzel. Prachtige safarimogelijkheden, en op een heldere dag kan je zomaar Kilimanjaro zien liggen. Nederland mag ook wel eens iets moois hebben.
Eén en al triestigheid, dat hele Nederlandquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen de naam Kilimanjaro is al zo veel mooier dan een Neeltje Jans.
Winnen in een langzamere tijd dan in 1992, ik stel voor dat we die beker dit jaar niet uitreiken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:43 schreef Strani het volgende:
Ah, de Ellen van Langen-wisselbeker staat op het spel.
Vandaag hadden ze de hele race wind tegen hè.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Winnen in een langzamere tijd dan in 1992, ik stel voor dat we die beker dit jaar niet uitreiken.
Continu vals plat omhoog ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Vandaag hadden ze de hele race wind tegen hè.
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je ziet haar voor het eerst lopen?
quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:22 schreef Strani het volgende:
@:GeorgeM volgens mij doet ze dit wel vaker op deze manier.
Ik heb haar vaker zien lopen en ik weet dat ze achterin begint. Ik bedoelde of ze misschien niet eerder naar voren had gemoetenquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sifan start altijd achterin. Dat vind ze prettig.
Dat kunnen we na deze niet-winst wel concluderen, ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 21:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb haar vaker zien lopen en ik weet dat ze achterin begint. Ik bedoelde of ze misschien niet eerder naar voren had gemoeten
Die krijg ik sowieso niet, ik mag het land niet uitquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Bezig met je nieuwe paspoortaanvraag?
Ze was bang voor verzuring, maar die kwam nietquote:Op maandag 5 augustus 2024 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kunnen we na deze niet-winst wel concluderen, ja.
Ah ja dat snap ik wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Die krijg ik sowieso niet, ik mag het land niet uit
Nu kan ik jou niet bezoekenquote:
Ja, dat klopt wel.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, heel spijtig
De anderen kúnnen het wel maar doen het ook nooit
Zijn we welkom dan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, heel spijtig
De anderen kúnnen het wel maar doen het ook nooit
Check! Ik zal het onthouden. Valencia staat sowieso nog op mijn lijstje en dan is in de buurt nooit ver weg.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang je het ruim van tevoren laat weten, natuurlijk
Als jij naar Valencia komt dan pak ik gewoon de bus om een dagje daar met je door te brengenquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Check! Ik zal het onthouden. Valencia staat sowieso nog op mijn lijstje en dan is in de buurt nooit ver weg.
Hoelang vantevoren wil je het weten?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang je het ruim van tevoren laat weten, natuurlijk
Weekje of zo?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoelang vantevoren wil je het weten?
Dat is nog wel 400 kilometer ten noorden van hier.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil nog eens naar PortAventura World.
Die man is van een andere planeetquote:
Zover weg nog.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is nog wel 400 kilometer ten noorden van hier.
Niet lang meer ben ik bang, maar wij moeten ook nog basketballen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn Duitsland weer voorbij in de medaillespiegel
Duitsland is ons inderdaad nu weer voorbijquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Niet lang meer ben ik bang, maar wij moeten ook nog basketballen.
Wat leuk. In het vorige topic zei je nog: "Kom vechten dan" en nu blijkt dat je het nog meent ook. Ik ga eerst wel even wat harder trainen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jij naar Valencia komt dan pak ik gewoon de bus om een dagje daar met je door te brengen
Ik ga vragen of we mogen vechten in de stierenvechtarena, dat zou wel een prachtige setting zijnquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk. In het vorige topic zei je nog: "Kom vechten dan" en nu blijkt dat je het nog meent ook. Ik ga eerst wel even wat harder trainen.
Super idee!! En ik doe een keer 'links', 'rechts' en dan 'driehoekje' en je gaat eraanquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga vragen of we mogen vechten in de stierenvechtarena, dat zou wel een prachtige setting zijn
Wie van jullie is dan de stier en wie de toreador?quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga vragen of we mogen vechten in de stierenvechtarena, dat zou wel een prachtige setting zijn
Ik doe gewoon hard op je af rennen met m'n 105 kilo en dan vloer ik je op die manierquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Super idee!! En ik doe een keer 'links', 'rechts' en dan 'driehoekje' en je gaat eraan
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wie van jullie is dan de stier en wie de toreador?
Ok duidelijkquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe gewoon hard op je af rennen met m'n 105 kilo en dan vloer ik je op die manier
Dit was echt droomscenario, en dan nog voor een paar duizend Franse fans ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
Maar hoe dan? Die Letten winnen alles en dan Litouwen en Servië daar ook nog achter.
Hoe worden we dan ineens kampioen in een finale tegen Frankrijk, nadat we in de allerlaatste seconde nog achter staan?
Wow.
Echt hoorquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit was echt droomscenario, en dan nog voor een paar duizend Franse fans ook.
Aardig van Felipe dat ie niet vertrok na de vrouwenfinalequote:Op maandag 5 augustus 2024 23:12 schreef Strani het volgende:
Ik vond het trouwens serieus lief dat Amalia naast ome Felipe zat
Misschien niet qua prestige maar qua spanning en ontknoping vind ik dit heel erg in de buurt komen van het volleybal in 1996.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Aardig van Felipe dat ie niet vertrok na de vrouwenfinale
Maar wat een wedstrijd en wat een ontknoping, de hele wedstrijd vallen die tweepunten niet of nauwelijks dan en dat OT daarmee de wedstrijd beslissen
Ik moest juist denken aan de waterpolofinale in 2008quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien niet qua prestige maar qua spanning en ontknoping vind ik dit heel erg in de buurt komen van het volleybal in 1996.
Zelfs ná de wedstrijd stelt ze teleurquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hassan heeft toch weer brons.
Hij had natuurlijk gehoopt dat Máxima ook nog zou komenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Aardig van Felipe dat ie niet vertrok na de vrouwenfinale
Wacht dan even tot ik het land weer uit magquote:Op maandag 5 augustus 2024 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Er komt sowieso een live streamquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wacht dan even tot ik het land weer uit mag
Waarom mag je dat nu niet dan?quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wacht dan even tot ik het land weer uit mag
Nederland was dus niet voor niets als 2e door naar de halve finales. Het is vooral een gelukje dat Frankrijk wint van Letlandquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
Maar hoe dan? Die Letten winnen alles en dan Litouwen en Servië daar ook nog achter.
Hoe worden we dan ineens kampioen in een finale tegen Frankrijk, nadat we in de allerlaatste seconde nog achter staan?
Wow.
Daar mag ik me niet over uitlaten van mijn advocaatquote:
Oh jee, weer iemand die het verschil tussen Twente en de Achterhoek niet weet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Daar mag ik me niet over uitlaten van mijn advocaat
Dat zijn er veel te veel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh jee, weer iemand die het verschil tussen Twente en de Achterhoek niet weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |