Met een roeiboot?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:35 schreef heywoodu het volgende:
Zeidler's opa was nog Neanderthaler.
Ik kan me vinden in deze instelling.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft voor goud aangevallen en verliest daardoor zilver.
Witrusquote:
Zie dit liever dan consolideren voor het zilver.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roeiers?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:39 schreef Redefine het volgende:
Ach ja. De zeilers hadden nog geen brons
Der Tod of die gladiolen.quote:
Ik mag hopen dat Simon deze medaille niet aan hen hoeft te geven!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:39 schreef Redefine het volgende:
Ach ja. De zeilers hadden nog geen brons
Hier gaat iemand gruwelijk nat.quote:
De hele race roepen dat het ideaal en perfect was dat we een hele bootlengte achter lagen. Lachwekkend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:38 schreef Pedroso het volgende:
Wie is die co-commentator? Die lult ook maar wat.
Tijd voor protest, die had hier nooit mogen varenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De busman heeft zilver.
HEEL MOOI
We zijn beflikkerd!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De hele race roepen dat het ideaal en perfect was dat we een hele bootlengte achter lagen. Lachwekkend.
Dit was a la Theo Koomen. Dat men de dag later in de krant een hele andere uitslag las dan het commentaar deed vermoeden.quote:
Die had het ook moeilijk zodra het live op TV werd uitgezondenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was a la Theo Koomen. Dat men de dag later in de krant een hele andere uitslag las dan het commentaar deed vermoeden.
Mooi Arisch ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Willen we gokken wat het IQ van die Duitser is? Daar brandt echt geen licht op basis van zijn gezichtsuitdrukking
Lager dan z'n schoenmaat lijkt mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Willen we gokken wat het IQ van die Duitser is? Daar brandt echt geen licht op basis van zijn gezichtsuitdrukking
Ik zou vanmiddag het wielrennen maar niet gaan kijken, tenzij je van klaarkomende commentatoren houdt.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:19 schreef Poepz0r het volgende:
Heeft onze blonde vrouw op het bootje een kale kano? #dtv
quote:Dieuwke weegt normaal zo'n 53 kilo, daar hoeft ze geen enkele moeite voor te doen, 'want ik ben gelukkig gewoon heel klein'. Tijdens races moet ze volgens de regels minimaal 55 kilo wegen. "Vlak voor de wedstrijd drink ik daarom twee liter water."
Straks vinden ze het bij de NOS een gouden randje.quote:
Van Dijk hield het deze keer nog bescheiden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:40 schreef Pino112 het volgende:
Erik van Dijk-troep.
Roept bij schaatsen ook van alles.
Ik vermoed 40/45quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Die fotoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-8-olympische-spelen
Rogier is gewoon nog hyper omdat zijn vrouw goud heeft gewonnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Van Dijk hield het deze keer nog bescheiden.
Die co-commentator gedroeg zich alsof het vanaf het begin kat-in-het-bakkie was.
Moest worden onderbroken omdat-ie het totaal verkeerd zag.
Erik van Dijk ook. Maar die mag gewoon steeds vaker aanschuiven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die had het ook moeilijk zodra het live op TV werd uitgezonden
Da's een goeie Kim Holland-gangbang fotoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-8-olympische-spelen
quote:
Die zit daar alleen maar omdat ze 40KG weegt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's een goeie Kim Holland-gangbang foto
Of ze stond bovenaan de bangalijstquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:45 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Die zit daar alleen maar omdat ze 40KG weegt.
Hij verkort zijn slag; duidelijk te zien dat Zeidler nu al aan het vechten is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Rogier is gewoon nog hyper omdat zijn vrouw goud heeft gewonnen
Commentators hadden hem al met potlood ingevuld bij het goud.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij verkort zijn slag; duidelijk te zien dat Zeidler nu al aan het vechten is.
Is zijn eindsprint (weer) te vroeg begonnen.
Van Dorp weet precies wat-ie doen moet.
Nee.
Eddy the Eagle is tegenwoordig advocaat.......quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Hij zal best een bijdrage leveren maar om het hardst te juichen als stuurman is echt een beetje too muchquote:
Dat is wel heel makkelijk een medaille scoren, dat lukt mij ook nog wel.quote:
De zeilers ook nog niet hequote:
Dit is de reincarnatie van Rudolf Hess.quote:
Paul Gasgoinge. Voetballer die nogal zoop.quote:
Dan is hij nog wel flink met het Rasierapparat bezig geweest om de wenkbrauwtjes te trimmen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is de reincarnatie van Rudolf Hess.
Spel zijn naam dan goed, Gascoigne.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paul Gasgoinge. Voetballer die nogal zoop.
Welke was de 1e?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarmee sluiten we deze sport af voor de rest van de Spelen. Pas de tweede!
Denk dat Roemenen gewoon extreem goede dag haddenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef H.Vviv het volgende:
Heel goed roeitoernooi geweest. Alleen de dubbeltwee bij de mannen verliep wat minder dan verwacht.
Eens, werd ook veel te veel in beeld gebrachtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zal best een bijdrage leveren maar om het hardst te juichen als stuurman is echt een beetje too much
US slecht gedaan, toch ook groot roeilandquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:55 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hebben ze goed gedaan
Medaille meer dan vier jaar geledenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
US slecht gedaan, toch ook groot roeiland
Dat lijkt me logisch, in 2020 haalden ze er 0quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Medaille meer dan vier jaar geleden.
Zo'n carrière zonder Olympisch goud dat kon eigenlijk niet nee. Het is hem gegund.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik gun Nederland alle gouden medailles, maar bij deze wedstrijd hoop ik toch enorm hard dat Zeidler het afmaakt. Het debakel van Tokio blijft immers nog steeds een beetje nazinderen.
Heeft gewoon een universitaire graad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Commentator op Eurosport/HBO zei gisteren dat 80% van de races gewonnen werd door de boot die na 500 meter leidt (en dat dat percentage voor zilver/brons een stuk lager ligt), had ik niet zo hoog verwacht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die vergeeft de medailles vanaf het 500m punt.
Verschil tussen zilver/brons is wel een heel stuk minder dan verschil tussen goud/zilver of brons/chocolade.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat leek me logischquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Commentator op Eurosport/HBO zei gisteren dat 80% van de races gewonnen werd door de boot die na 500 meter leidt (en dat dat percentage voor zilver/brons een stuk lager ligt), had ik niet zo hoog verwacht.
Eens en ook prachtig verhaal over opvolger opa. Van harte gegund. Tranen waren ook mooi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo'n carrière zonder Olympisch goud dat kon eigenlijk niet nee. Het is hem gegund.
Dat vind ik wel erg hoog.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Commentator op Eurosport/HBO zei gisteren dat 80% van de races gewonnen werd door de boot die na 500 meter leidt (en dat dat percentage voor zilver/brons een stuk lager ligt), had ik niet zo hoog verwacht.
Ik ook niet. In in herinnering toch best veel boten die de laatste 500 meter opkomen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik bedoel in de zin dat boten die 2/3 liggen relatief veel vaker nog buiten de medailles vallen.quote:
Ja een beetje flauw maar dat legde de commentator niet uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik bedoel in de zin dat boten die 2/3 liggen relatief veel vaker nog buiten de medailles vallen.
Het is altijd awkward maar levert stiekem wel goede beelden opquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vader en dochter Florijn, beide olympisch kampioen, bellen na skiffgoud: 'Hé pap!'
Random Wennemars met een telefoon
Wow, oprecht verrastquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft gewoon een universitaire graad.
Ik vind het eerder onbeschoft. Laat haar gewoon rustig bellen zonder microfoon.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:51 schreef kilon het volgende:
[..]
Het is altijd awkward maar levert stiekem wel goede beelden op
VS aidsquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik las dat de baan bij de volgende Spelen 1500m is omdat er geen 2000m.baan is?!??!? Wat is dat voor iets ongelofelijks?!? Je gaat de 400m toch ook niet inkorten, of een 35m zwembad. Te absurd voor woorden, lijkt bijna artikel.van De Speld
Er ligt een brug in de wegquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik las dat de baan bij de volgende Spelen 1500m is omdat er geen 2000m.baan is?!??!? Wat is dat voor iets ongelofelijks?!? Je gaat de 400m toch ook niet inkorten, of een 35m zwembad. Te absurd voor woorden, lijkt bijna artikel.van De Speld
Dat kan wel op het lijstje van flops voor 2028.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:01 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Is zwemmen nu tegelijk met atletiek dan? Want zwemmen en atletiek om en om in de eerste/tweede week doen vind ik wel helemaal prima.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan wel op het lijstje van flops voor 2028.
- De kanoslalom verbannen naar Oklahoma omdat het niet duurzaam is om een baan te maken in LA, terwijl dat zo gedaan is
- Geen zwembad hebben of willen bouwen voor het wedstrijdzwemmen, en dus het zwemmen maar in hetzelfde stadion doen als de openingsceremonie waardoor het in de tweede week moet
- Verkortte roeibaan omdat ze niets langers hebben
Omgewisseld.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is zwemmen nu tegelijk met atletiek dan?
Ik heb weinig moeite met die roeibaan overigens. Niet perfect, maar het is al jaren vooraf bekend, tijd zat voor iedereen om raceplannen er op aan te passen.
Probleem is dat alle kwalificatiewedstrijden wel over 2000 meter gaan. Dan zou je dat ook moeten aanpassen omdat je een heel ander raceplan gaat hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is zwemmen nu tegelijk met atletiek dan?
Ik heb weinig moeite met die roeibaan overigens. Niet perfect, maar het is al jaren vooraf bekend, tijd zat voor iedereen om raceplannen er op aan te passen.
Zou prima zijn als ze de WK's en World Cups tot die tijd ook gewoon over 1500 meter doenquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:26 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Probleem is dat alle kwalificatiewedstrijden wel over 2000 meter gaan. Dan zou je dat ook moeten aanpassen omdat je een heel ander raceplan gaat hebben.
Maar dat doen ze dus niet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou prima zijn als ze de WK's en World Cups tot die tijd ook gewoon over 1500 meter doen
In het kader van de duurzaamheid is het prima om de kanoslalom ergens anders te doen. Er zijn meer sporten die ergens anders zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- De kanoslalom verbannen naar Oklahoma omdat het niet duurzaam is om een baan te maken in LA, terwijl dat zo gedaan is
- Geen zwembad hebben of willen bouwen voor het wedstrijdzwemmen, en dus het zwemmen maar in hetzelfde stadion doen als de openingsceremonie waardoor het in de tweede week moet
Dan vind ik World Rowing in dit geval degene waar wellicht nog wel meer kritiek naar toe magquote:
Kanoslalom is nu twee tijdzones verder, je kan ook overdrijven hoorquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:32 schreef kilon het volgende:
[..]
In het kader van de duurzaamheid is het prima om de kanoslalom ergens anders te doen. Er zijn meer sporten die ergens anders zijn.
Het zwemmen kan nu plaatsvinden in een stadion met 30+k toeschouwers. Dat is een gouden mogelijkheid want alleen in de VS ga je dat voor elkaar kunnen krijgen.
Roeien is stom en ik zie ook liever dat ze een nieuwe baan graven die ze na de Spelen kunnen hergebruiken voor meerdere watersporten (daar zou dan ook weer het kanoslalom bij kunnen om dat 'probleem' op te lossen). Maar ook daar spelen kosten en duurzaamheid wel een rol bij.
Staat wel mooi in verhouding tot de kanoslalomquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:32 schreef Marcoss het volgende:
Blijkbaar is er wel gewoon een roeibaan beschikbaar van 2000 meter, maar is dat te ver van het Olympisch dorp?
Wel bijzonder inderdaad..
Ja, zie het interview met de roeicoach van Nederland. Heb het vandaag op de NOS zien langskomen.quote:
Waar denk je dat surfen nu is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kanoslalom is nu twee tijdzones verder, je kan ook overdrijven hoor
Zo'n baan kost geen drol om te maken. Er is een reden dat Parijs ervoor gekozen heeft die baan in Parijs aan te leggen.
Surfen en zeilen valt wat voor te zeggen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:35 schreef kilon het volgende:
[..]
Waar denk je dat surfen nu is.
Maar ik vind het ook jammer als minder sporten bij elkaar zijn hoor.
Ok dat is wel bizar dan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:33 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ja, zie het interview met de roeicoach van Nederland. Heb het vandaag op de NOS zien langskomen.
edit https://nos.nl/video/2531(...)verandert-ingrijpend
Dat is echt heel bizar als je ziet wat er in die laatste 500 meter nog kan gebeuren.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:33 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ja, zie het interview met de roeicoach van Nederland. Heb het vandaag op de NOS zien langskomen.
edit https://nos.nl/video/2531(...)verandert-ingrijpend
Dat zwemmen is toch geen flop? Wat maakt het nou uit dat het in de 2e week is?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn zoveel medailles te verdienen en dat dan samen met atletiek dan kun je het wel fluiten als andere sporten, qua aandacht.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zwemmen is toch geen flop? Wat maakt het nou uit dat het in de 2e week is?
Want nu is er geen aandacht geweest voor andere sporten?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel medailles te verdienen en dat dan samen met atletiek dan kun je het wel fluiten als andere sporten, qua aandacht.
Jawel. Wat bedoel jequote:Op zondag 4 augustus 2024 16:05 schreef kilon het volgende:
[..]
Want nu is er geen aandacht geweest voor andere sporten?
Kijk eens naar post #222quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel medailles te verdienen en dat dan samen met atletiek dan kun je het wel fluiten als andere sporten, qua aandacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |