Der Tod of die gladiolen.quote:
Ik mag hopen dat Simon deze medaille niet aan hen hoeft te geven!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:39 schreef Redefine het volgende:
Ach ja. De zeilers hadden nog geen brons
Hier gaat iemand gruwelijk nat.quote:
De hele race roepen dat het ideaal en perfect was dat we een hele bootlengte achter lagen. Lachwekkend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:38 schreef Pedroso het volgende:
Wie is die co-commentator? Die lult ook maar wat.
Tijd voor protest, die had hier nooit mogen varenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De busman heeft zilver.
HEEL MOOI
We zijn beflikkerd!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De hele race roepen dat het ideaal en perfect was dat we een hele bootlengte achter lagen. Lachwekkend.
Dit was a la Theo Koomen. Dat men de dag later in de krant een hele andere uitslag las dan het commentaar deed vermoeden.quote:
Die had het ook moeilijk zodra het live op TV werd uitgezondenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit was a la Theo Koomen. Dat men de dag later in de krant een hele andere uitslag las dan het commentaar deed vermoeden.
Mooi Arisch ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Willen we gokken wat het IQ van die Duitser is? Daar brandt echt geen licht op basis van zijn gezichtsuitdrukking
Lager dan z'n schoenmaat lijkt mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Willen we gokken wat het IQ van die Duitser is? Daar brandt echt geen licht op basis van zijn gezichtsuitdrukking
Ik zou vanmiddag het wielrennen maar niet gaan kijken, tenzij je van klaarkomende commentatoren houdt.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:19 schreef Poepz0r het volgende:
Heeft onze blonde vrouw op het bootje een kale kano? #dtv
quote:Dieuwke weegt normaal zo'n 53 kilo, daar hoeft ze geen enkele moeite voor te doen, 'want ik ben gelukkig gewoon heel klein'. Tijdens races moet ze volgens de regels minimaal 55 kilo wegen. "Vlak voor de wedstrijd drink ik daarom twee liter water."
Straks vinden ze het bij de NOS een gouden randje.quote:
Van Dijk hield het deze keer nog bescheiden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:40 schreef Pino112 het volgende:
Erik van Dijk-troep.
Roept bij schaatsen ook van alles.
Ik vermoed 40/45quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Die fotoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-8-olympische-spelen
Rogier is gewoon nog hyper omdat zijn vrouw goud heeft gewonnenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Van Dijk hield het deze keer nog bescheiden.
Die co-commentator gedroeg zich alsof het vanaf het begin kat-in-het-bakkie was.
Moest worden onderbroken omdat-ie het totaal verkeerd zag.
Erik van Dijk ook. Maar die mag gewoon steeds vaker aanschuiven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die had het ook moeilijk zodra het live op TV werd uitgezonden
Da's een goeie Kim Holland-gangbang fotoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]![]()
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-8-olympische-spelen
quote:
Die zit daar alleen maar omdat ze 40KG weegt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's een goeie Kim Holland-gangbang foto
Of ze stond bovenaan de bangalijstquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:45 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Die zit daar alleen maar omdat ze 40KG weegt.
Hij verkort zijn slag; duidelijk te zien dat Zeidler nu al aan het vechten is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Rogier is gewoon nog hyper omdat zijn vrouw goud heeft gewonnen
Commentators hadden hem al met potlood ingevuld bij het goud.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij verkort zijn slag; duidelijk te zien dat Zeidler nu al aan het vechten is.
Is zijn eindsprint (weer) te vroeg begonnen.
Van Dorp weet precies wat-ie doen moet.
Nee.
Eddy the Eagle is tegenwoordig advocaat.......quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Hij zal best een bijdrage leveren maar om het hardst te juichen als stuurman is echt een beetje too muchquote:
Dat is wel heel makkelijk een medaille scoren, dat lukt mij ook nog wel.quote:
De zeilers ook nog niet hequote:
Dit is de reincarnatie van Rudolf Hess.quote:
Paul Gasgoinge. Voetballer die nogal zoop.quote:
Dan is hij nog wel flink met het Rasierapparat bezig geweest om de wenkbrauwtjes te trimmen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is de reincarnatie van Rudolf Hess.
Spel zijn naam dan goed, Gascoigne.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paul Gasgoinge. Voetballer die nogal zoop.
Welke was de 1e?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarmee sluiten we deze sport af voor de rest van de Spelen. Pas de tweede!
Denk dat Roemenen gewoon extreem goede dag haddenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:42 schreef H.Vviv het volgende:
Heel goed roeitoernooi geweest. Alleen de dubbeltwee bij de mannen verliep wat minder dan verwacht.
Eens, werd ook veel te veel in beeld gebrachtquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zal best een bijdrage leveren maar om het hardst te juichen als stuurman is echt een beetje too much
US slecht gedaan, toch ook groot roeilandquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:55 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hebben ze goed gedaan
Medaille meer dan vier jaar geledenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
US slecht gedaan, toch ook groot roeiland
Dat lijkt me logisch, in 2020 haalden ze er 0quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Medaille meer dan vier jaar geleden.
Zo'n carrière zonder Olympisch goud dat kon eigenlijk niet nee. Het is hem gegund.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik gun Nederland alle gouden medailles, maar bij deze wedstrijd hoop ik toch enorm hard dat Zeidler het afmaakt. Het debakel van Tokio blijft immers nog steeds een beetje nazinderen.
Heeft gewoon een universitaire graad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef TheVulture het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |