SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwen
Voorbeschouwing wegrit mannen
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh Remco
[ Bericht 4% gewijzigd door Rellende_Rotscholier op 03-08-2024 10:37:13 ]Jack does it in real time...![]()
Nu mist iedereen de mooie ritbeschrijving van R_R hopelijk niet.
Ik heb hier toch wel zin in. Hup MVDP.![]()
![]()
Sorry, gemist, kan die nog in de OP ofzo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:48 schreef Momo het volgende:
Rellende_Rotscholier in OS / [Wegwielrennen] #7 Remco, oh Remco
Hier de voorbeschouwing van RRJack does it in real time...![]()
Jij kan de OP editenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 08:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sorry, gemist, kan die nog in de OP ofzo?![]()
Was het niet bij de olympische spelen altijd zo'n feest dat de tijden tussen de groepen maar zeer sporadisch worden gegeven? Dat wordt ook voor de kijker een heerlijke onnavolgbare koers.![]()
Ja, dat was de vorige keer wel het geval. Je zou verwachten dat ze dit in Frankrijk beter regelen, al hebben die het misschien niet zelf in de hand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:05 schreef kilon het volgende:
Was het niet bij de olympische spelen altijd zo'n feest dat de tijden tussen de groepen maar zeer sporadisch worden gegeven? Dat wordt ook voor de kijker een heerlijke onnavolgbare koers.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Misschien zijn er wel regels dat GPS niet gebruikt mag worden ofzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat was de vorige keer wel het geval. Je zou verwachten dat ze dit in Frankrijk beter regelen, al hebben die het misschien niet zelf in de hand.![]()
We zagen toch wel GPS verschillen tijdens de tijdrit?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel regels dat GPS niet gebruikt mag worden ofzo.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Klopt, het waren niet alleen tussenpuntenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
We zagen toch wel GPS verschillen tijdens de tijdrit?![]()
In ieder geval niet ideaal als je ook met andere sporten bezig bent. Dan moet het hier maar goed worden bijgehouden![]()
De sport begint en eindigt met koers. De rest is bijzaak.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:21 schreef kilon het volgende:
In ieder geval niet ideaal als je ook met andere sporten bezig bent. Dan moet het hier maar goed worden bijgehoudenPut these foolish ambitions to rest.![]()
Hoe laat gaan ze finishen ongeveer?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dago vroeg om 'ongeveer'quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Iets na 18 uur als op tijdsschema rijden.![]()
Ik zou het bijzonder leuk vinden als Girmay wint.
Maar hoop dat Van der Poel voor deze wedstrijd heeft gekozen om te piekenMy friends all drive horses![]()
Je zou gezien de onorthodoxe peloton-samenstelling denken dat je het beste voor het initiatief kan kiezen. Direct stevig tempo met Hoole en alle exoten er af stoempen. Dan is de wedstrijd een stuk overzichtelijker en makkelijker te controleren. Vervolgens zou ik op klim 1 Tsjeu een kleine versnelling laten plaatsen en kijken hoe andere ploegen daarop reageren, gezien het feit dat niemand echt knechten mee heeft.
Maar waarschijnlijker is dat Nederland gaat afwachten, een groep laat wegrijden waar vervolgens een semi-sterke renner bij zet (een type Skuijns) en gaat kijken naar anderen het dicht te rijden, wat niet gebeurt.![]()
Ik zie het eigenlijk wel gebeuren dat alle toplanden liefst zo ver mogelijk in de finale met hun mannen willen zitten dus niet meteen oorlog willen maken of al een man opofferen in de eerste 100 km.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:55 schreef Bugno3 het volgende:
Je zou gezien de onorthodoxe peloton-samenstelling denken dat je het beste voor het initiatief kan kiezen. Direct stevig tempo met Hoole en alle exoten er af stoempen. Dan is de wedstrijd een stuk overzichtelijker en makkelijker te controleren. Vervolgens zou ik op klim 1 Tsjeu een kleine versnelling laten plaatsen en kijken hoe andere ploegen daarop reageren, gezien het feit dat niemand echt knechten mee heeft.
Maar waarschijnlijker is dat Nederland gaat afwachten, een groep laat wegrijden waar vervolgens een semi-sterke renner bij zet (een type Skuijns) en gaat kijken naar anderen het dicht te rijden, wat niet gebeurt.![]()
Nicequote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Nee, dat was de finish van de Tour.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zou Karsten dit echt leuk vinden dat hij de hele dag commentaar moet leveren? Normaal gesproken schakelt hij pas later in, al is dit een gekke koers natuurlijk.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ik denk eigenlijk dat het een harde koers wordt waar de favorieten van het begin al anticiperen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk wel gebeuren dat alle toplanden liefst zo ver mogelijk in de finale met hun mannen willen zitten dus niet meteen oorlog willen maken of al een man opofferen in de eerste 100 km.![]()
Hij zal wel voldoende uitgerust zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Karsten dit echt leuk vinden dat hij de hele dag commentaar moet leveren? Normaal gesproken schakelt hij pas later in, al is dit een gekke koers natuurlijk.![]()
![]()
Dus een nostradamusvraag, wie zit er in de kopgroep?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk wel gebeuren dat alle toplanden liefst zo ver mogelijk in de finale met hun mannen willen zitten dus niet meteen oorlog willen maken of al een man opofferen in de eerste 100 km.
Ik ga voor Ryan Mullen.![]()
Het wordt complete chaos en dus waarschijnlijk ook snel snoeihardquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het een harde koers wordt waar de favorieten van het begin al anticiperen.![]()
Is HBO/Eurosport hier prima of is de Belg nog steeds de standaard?Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Hopelijk genoeg dieren in de omgeving!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij zal wel voldoende uitgerust zijnYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
De Belg is wel heel erg chauvinistisch geworden de laatste jaren. Dus ik zou gewoon voor het gouden koppel gaan met Jeroen/Karsten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef koffieleuk het volgende:
Is HBO/Eurosport hier prima of is de Belg nog steeds de standaard?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Denk dat HBO als enige echt de hele tijd de race gaat volgen. Eurosport 1 zal wel schakelen. Sporza zal denk ik wel vooral bij race blijven, al weet ik niet of vandaag nog veel Belgen moeten sporten elders.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef koffieleuk het volgende:
Is HBO/Eurosport hier prima of is de Belg nog steeds de standaard?![]()
Dank, tot zo
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Past er sowieso niet in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:32 schreef superniger het volgende:
Voorbeschouwing van RR niet in de OP.
Maar voor de liefhebber, aan het eind van het vorige topic is er een reusachtige voorbeschouwing te vinden. Dat mag u niet missen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Geen top 5 voorspellingquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Past er sowieso niet in.
Maar voor de liefhebber, aan het eind van het vorige topic is er een reusachtige voorbeschouwing te vinden. Dat mag u niet missen.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Karsten en Jeroen is wel het gouden koppel. Eurosport kunnen we dus zeker aanbevelen, de Belg alleen als ze Karrel inmiddels hebben opgenomen in een inrichting.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:08 schreef koffieleuk het volgende:
Is HBO/Eurosport hier prima of is de Belg nog steeds de standaard?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
👍quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Past er sowieso niet in.
Maar voor de liefhebber, aan het eind van het vorige topic is er een reusachtige voorbeschouwing te vinden. Dat mag u niet missen.
Ik vind dat user created content waar veel tijd in zit zo veel mogelijk in de OP moet.![]()
Karrel zei gisteravond nog dat hij (en Jose) er vroeg uit moeten om commentaar te gaan leveren. Ik ben bang van niet dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Karsten en Jeroen is wel het gouden koppel. Eurosport kunnen we dus zeker aanbevelen, de Belg alleen als ze Karrel inmiddels hebben opgenomen in een inrichting.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Niet te doen, niet te doen, niet te doen. Rugnummer 1 is op papier in ieder geval de grote favoriet, veel beter kunnen ze de parcoursen voor hem niet maken, maar wielrennen op de OS blijft een bijzonder verhaal. Had jij in Tokio aan Carapaz gedacht? Ik bedoel maar.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Karsten en Jeroen it is. Tenzij de Belgen er een tactische janboel van maken, dan schakelen we in voor de meltdown.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karrel zei gisteravond nog dat hij (en Jose) er vroeg uit moeten om commentaar te gaan leveren. Ik ben bang van niet dus.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nee daarom had ik een voorspelling met vreemde patriotten verwacht van jequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet te doen, niet te doen, niet te doen. Rugnummer 1 is op papier in ieder geval de grote favoriet, veel beter kunnen ze de parcoursen voor hem niet maken, maar wielrennen op de OS blijft een bijzonder verhaal. Had jij in Tokio aan Carapaz gedacht? Ik bedoel maar.![]()
![]()
We zijn het wel gewend dat je ernaast zit hoor hhahaha.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet te doen, niet te doen, niet te doen. Rugnummer 1 is op papier in ieder geval de grote favoriet, veel beter kunnen ze de parcoursen voor hem niet maken, maar wielrennen op de OS blijft een bijzonder verhaal. Had jij in Tokio aan Carapaz gedacht? Ik bedoel maar.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
1. Lazkanoquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zijn het wel gewend dat je ernaast zit hoor hhahaha.
2. Stuyven
3. Laporte
4. Skjelmose
5. Healy
WE worden wereldkampioen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik kom tot 30 namen ongeveer die realistisch wel een medaille zouden kunnen pakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
1. Lazkano
2. Stuyven
3. Laporte
4. Skjelmose
5. Healy
WE worden wereldkampioen.![]()
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:19 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd of Max Schachmann zich kan mengen in de strijd om de medailles.![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Het kan raar lopen, je moet maar net in de juiste groep zitten. Het wiel van Stuyven lijkt me er wel echt eentje om in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kom tot 30 namen ongeveer die realistisch wel een medaille zouden kunnen pakken.
Mocht de koers toch enigszins gecontroleerd worden blijven er juist heel weinig kanshebbers over.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Stel er gaat een groep weg in de finale met 6 renners waaronder bv Stuyven en Skjelmose en 4 andere redelijke renners. Wie gaat dat dicht rijden? Blijven Wout en Remco en ook Mads dan rustig daarachter zitten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het kan raar lopen, je moet maar net in de juiste groep zitten. Het wiel van Stuyven lijkt me er wel echt eentje om in de gaten te houden.
Mocht de koers toch enigszins gecontroleerd worden blijven er juist heel weinig kanshebbers over.![]()
Waarschijnlijk nog wel meer. Maar hey, er doen 90 renners mee waarvan er 60 best kunnen winnen en de andere 30 de lokale lus misschien niet eens halen. Vreemde verhoudingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan er 10 noemen die er meer kans op maken. Maar oké, onvoorspelbare koers.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Zijn we danOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Rellende_Rotscholier
![]()
Dan wordt het kijken naar Nederland, dus Van Baarle moet ook mee in zo'n groep. Ligt de druk daarna bij de Fransen. Die zullen voor eigen volk wel blijven rijden, maar doen er ook slim aan om steeds een mannetje mee te sturen. Al weet ik niet of ik Madouas en Vauquelin had meegenomen, maar afijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Stel er gaat een groep weg in de finale met 6 renners waaronder bv Stuyven en Skjelmose en 4 andere redelijke renners. Wie gaat dat dicht rijden? Blijven Wout en Remco en ook Mads dan rustig daarachter zitten?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
![]()
Kies uw favoriet.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
De glazenbol voorziet een podium van Jasper Stuyven, Matteo Jorgenson, Matej Mohoric.Put these foolish ambitions to rest.![]()
De Belg verkiezen boven Karsten en Jeroenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:50 schreef The_Undertone het volgende:
De immer vermoeiende Marijn De Vries-act![]()
![]()
Maar ik ben een belg...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De Belg verkiezen boven Karsten en Jeroen![]()
Waarom heeft Nederland maar drie renners en de bijvoorbeeld de Denen en de Belgen er vier?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Kies uw favoriet.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
UCI-protour puntelijst per landquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heeft Nederland maar drie renners en de bijvoorbeeld de Denen en de Belgen er vier?![]()
Was wel close voor NL om 4 renners te hebben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:53 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
UCI-protour puntelijst per land![]()
Aha.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:53 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
UCI-protour puntelijst per landAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Op basis van de landenranking. Nederland heeft de afgelopen jaren minder punten gescoord dan de Belgen en de Denen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heeft Nederland maar drie renners en de bijvoorbeeld de Denen en de Belgen er vier?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oei, dat wordt weer wennen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:54 schreef AllesKaputt het volgende:
De winnaar zal mijn UI zijn de komende jaren. Ter info.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Een beetje alsof de Eredivisie voortaan uit 9 ploegen bestaat. Met bij die negen wel RKC en Heracles.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Merkwaardig gezicht blijft het, met zo weinig aan de start.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik draag vandaag vol trots mijn Veni, Vini, Bini-shirt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
die graphics van de rit was indrukwekkend
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Dat zou me wat zijn, Bini 4 jaar op een gouden fiets en met gouden helm.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik draag vandaag vol trots mijn Veni, Vini, Bini-shirt.![]()
Beter 3e, Bronzen Biniquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou me wat zijn, Bini 4 jaar op een gouden fiets en met gouden helm.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Langste ooit op de OS, naar het schijnt.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
🙏quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou me wat zijn, Bini 4 jaar op een gouden fiets en met gouden helm.
(Kans lijkt me niet heel groot)Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
We komen nooit meer van de act Sagan af.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik juich voor het vlaggetje maar neemt niet weg dat Bini wel veel zou betekenen voor het wielrennenquote:![]()
POK POK POK|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ok. Bizar lang wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Langste ooit op de OS, naar het schijnt.
Had best iets korter gekund, 200 of zoiets.![]()
Klein groepje zo, vergeleken met de Tour.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja mag wat mij betreft uiteraard.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik juich voor het vlaggetje maar neemt niet weg dat Bini wel veel zou betekenen voor het wielrennen
Als het maar geen Belg wordt.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Mooie tribune wel. Je zal er maar een uur of zeven moeten zitten.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hier heb ik veel zin in.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Rare act maar soit we zijn losquote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
De lengte is prima, bij een prestigieuze wedstrijd hoort een fatsoenlijke lengte. Alleen door het kleine peloton wordt het een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Bizar lang wel.
Had best iets korter gekund, 200 of zoiets.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Karsten vergelijkt het met vijf tegen vijf voetballen, Jeroen voelt zich naakt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hupla medailles verzekerd op de winterspelen. Het veldrijden komt er bij in 2030.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Tien minuten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Is er überhaupt een neutralisatie?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Geen oortjes, bedankt voor de duiding NOS.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Voor Nederland bedoel je dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hupla medailles verzekerd op de winterspelen. Het veldrijden komt er bij in 2030.![]()
Hoole zit al klaar om de boel hier 270 kilometer lang te regelen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ik heb geen stream vrij dus ik lees hier wel als er wat boeiends gebeurt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Karsten is niet bekend met Parijs. Invalides, wat is dat?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Schaam je kapot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen stream vrij dus ik lees hier wel als er wat boeiends gebeurt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Belgische sport he. (als VDP niet mee doetquote:)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen stream vrij dus ik lees hier wel als er wat boeiends gebeurt.![]()
![]()
WIJ ZIJN ZELFS BETER IN JULLIE SPORTquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hupla medailles verzekerd op de winterspelen. Het veldrijden komt er bij in 2030.Groot fan van User Wotte![]()
Meneer je doet behoorlijk Irritant tegen mijquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WIJ ZIJN ZELFS BETER IN JULLIE SPORT
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Je volgt de vrouwen niet zeker?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgische sport he. (als VDP niet mee doet)
![]()
Ik denk dat MVDP dat goud wel op zijn palmares bij wil schrijven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WIJ ZIJN ZELFS BETER IN JULLIE SPORT
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heb jij wel eens een oven op je kop?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meneer je doet behoorlijk Irritant tegen mij|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
"De puurheid van de truien"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Er is geen Olympische trui.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt mij leuk om Carapaz in zijn olympische trui te zienPut these foolish ambitions to rest.![]()
misschien moet je weer een ban aanvragen iquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meneer je doet behoorlijk Irritant tegen mijGroot fan van User Wotte![]()
Toch maar ff een stukje kijken op de belg. Is boeiender dan hokkie wat nergens om gaat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is geen Olympische trui.![]()
![]()
Heb je een GILG gescoord?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga in oktober naar Parijs, komt wel dichtbij zo.![]()
Jammer dat er veel Fransen wonen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:05 schreef PippenScottie het volgende:
Parijs is best wel een mooie stad eigenlijk![]()
Moest je nu eens lief doen dan deed ik lief terug.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien moet je weer een ban aanvragen iIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik was 20 jaar geleden in oktober in Parijs. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga in oktober naar Parijs, komt wel dichtbij zo.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Roei alarm[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
neequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moest je nu eens lief doen dan deed ik lief terug.Groot fan van User Wotte![]()
KArl is behoorlijk gekalmeerd en heeft Remco en Wout nog niet vaak genoemdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar ff een stukje kijken op de belg. Is boeiender dan hokkie wat nergens om gaat.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dan hebben ze er behoorlijk wat pillen ingegooidquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
KArl is behoorlijk gekalmeerd en heeft Remco en Wout nog niet vaak genoemd![]()
Einde tijdperk Mexicanobakker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen stream vrij dus ik lees hier wel als er wat boeiends gebeurt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Rwanda boven.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hij moet de hele tijd met zijn gouden medaille rondrijden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt mij leuk om Carapaz in zijn olympische trui te zienYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
och je bent er toch, kun je net zo goed hard wegrijden
Deze kopgroep
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Toch meer renners die er vroeg aan willen beginnen.
Daantje Hoole regelt dat spel.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hoeveel km is 1 rondjeIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Charles Kagimu! Oeganda boven.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
1 rondjequote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Zijn acteurs.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:12 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zijn dit lokale jongeren op een fiets?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Deze start is verdacht traditioneel.
Daar gaan al onze theorieën.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
vanuit de lucht inderdaad een klein pelotonnetjeIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Harder trappen, Eric.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat tempo in het peloton
Volgens Karl gaan we "paris by night" niet halen
Rellende_Rotscholier
![]()
Afrikaanse kopgroep. Op de Thai na hebben de Aziaten het laten afweten, waar is Euro Kim?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Met z'n 9-en achteruit!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:
WE hebben weer een PLAK in bootje varen begrijp ik?![]()
De mannen 8 goden. Mani en zijn topic staan wederom in hun hemd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:
WE hebben weer een PLAK in bootje varen begrijp ik?![]()
Roeien en wielrennen hebben nochtans dezelfde fysieke eigenschappen.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Je bent met zijn achten aan het zwoegen, harken en stoempen en in het voorste zitje heb je dan iemand die heel hard hup, hup, hup roept en die persoon is dan ook een Olympisch kampioen? Heel bijzonder vind ik het.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
NOS denkt dat VDP de topfavoriet is voor goud, dus die zijn alweer lekker aan het jinxen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Jason Osborne vindt dit geen leuke opmerking van jou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Roeien en wielrennen hebben nochtans dezelfde fysieke eigenschappen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bij de Britten zat er een midget zonder spieren die na de race heel tof ging doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bent met zijn achten aan het zwoegen, harken en stoempen en in het voorste zitje heb je dan iemand die heel hard hup, hup, hup roept en die persoon is dan ook een Olympisch kampioen? Heel bijzonder vind ik het.![]()
Dat is hij in principe ook, maar dat lijkt me geen voordeel. Het is waarschijnlijk de makkelijkste route ooit, en daarmee de moeilijkste.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
NOS denkt dat VDP de topfavoriet is voor goud, dus die zijn alweer lekker aan het jinxen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wij keuren de term exoot af.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:19 schreef Faraday01 het volgende:
Moest ff roeien kijken. Welke exoot mag een dagje vooruit Parijs en omgeving bekijken?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
De outsiders hebben duidelijk géén trek om 260 kilometer in de aanval te rijden. Dat snap ik dan ook wel weer.![]()
Wij zijn tegen racismequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij keuren de term exoot af.Groot fan van User Wotte![]()
Een Skuijns moet nu nog niet mee zitten nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:21 schreef hhh38 het volgende:
De outsiders hebben duidelijk géén trek om 260 kilometer in de aanval te rijden. Dat snap ik dan ook wel weer.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik vind dat onbegrijpelijk. Zo'n kans krijg je nooit meer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:21 schreef hhh38 het volgende:
De outsiders hebben duidelijk géén trek om 260 kilometer in de aanval te rijden. Dat snap ik dan ook wel weer.
Of nouja, oke, over vier jaar misschien weer.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Door die kleine ploegen gewoon demarrerenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Bettiol DSQ.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ze gokken er waarschijnlijk op dat er halverwege de koers nog een kans komt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat onbegrijpelijk. Zo'n kans krijg je nooit meer.
Of nouja, oke, over vier jaar misschien weer.![]()
Diskwalificeren die gast.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Gaaf shirt wel van Mauritius. Ik vind dat (Le Court) dat bij QuickStep ook zo moet doen. Waarom ze (Le Court) heet en niet gewoon Le Court weet ik niet.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ed Doghmy is een waaiergod. Helaas voor hem waait het niet in Parijs.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Lol, gelost uit de kopgroep.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Derek Gee, die zie ik vandaag nog wel heel gekke dingen doen eigenlijk.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Des te dichter bij de finish, des te kleiner de kansen worden. Maar goed, wielrenners en denken...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze gokken er waarschijnlijk op dat er halverwege de koers nog een kans komt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Lamain en Clement, geen Joris bij de NOS.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
De Belg gaat schakelen naar roeien, heiligschennis.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Die hebben ook een keer een finale gehaald.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Belg gaat schakelen naar roeien, heiligschennis.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Hoelang duurt zo'n roeiwedstrijdje. 2000m is iets van kleine 10 minutenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Belg gaat schakelen naar roeien, heiligschennis.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die zit nu op de atletiekbaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:29 schreef Felagund het volgende:
Lamain en Clement, geen Joris bij de NOS.leven zoals het leven is![]()
Die heeft het te druk met atletiek natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:29 schreef Felagund het volgende:
Lamain en Clement, geen Joris bij de NOS.![]()
Iets minder dan 7 minuten volgens mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoelang duurt zo'n roeiwedstrijdje. 2000m is iets van kleine 10 minutenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Tijdverspilling, Belgje is toch volledig kansloos tegen de Zonen en Dochters van Michiel de Ruyter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Belg gaat schakelen naar roeien, heiligschennis.![]()
O ja, daar zit hij nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met atletiek natuurlijkYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Een van de deelnemers was betrokken bij een verkeersongeluk, begreep ik. Reed diegene toevallig achteruit?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hebben ook een keer een finale gehaald.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Veel smog in zo’n grote stadquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Derek Gee, die zie ik vandaag nog wel heel gekke dingen doen eigenlijk.
Dit is gespeeldLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Iedereen zapt weg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is niveau Mexicanobakker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de deelnemers was betrokken bij een verkeersongeluk, begreep ik. Reed diegene toevallig achteruit?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
ONZE Tim Brys.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Iets eerder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:32 schreef kilon het volgende:
Hier kan je over 6 uur weer inschakelen of niet?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oorzaak was dit keer een Franse bus die niet open wilde, lol.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de deelnemers was betrokken bij een verkeersongeluk, begreep ik. Reed diegene toevallig achteruit?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
IK ga niet kijken hoe een NL'er weer GOUD pakt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Haha.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK ga niet kijken hoe een NL'er weer GOUD pakt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Vierde plaats. Stunt van jewelste.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wie is Matt Smith en waarom heeft deze een toeristische rubriek op HBO?The owls are not what they seem![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Geweldig resultaat van Tim Bries.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Pas maar op, die heeft een draak.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Wie is Matt Smith en waarom heeft deze een toeristische rubriek op HBO?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
En Bjerg, dan zou je toch eerder verwachten dat ze Morkov opsouperen.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Karrel zou het zonde vinden als Stuyven nu al zou moeten meedraaien.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
je mag hopen dat Belgie en Denemarken ook een mannetje bij zettenquote:
Frankrijk mag dat ook best doenMja![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
je mag hopen dat Belgie en Denemarken ook een mannetje bij zetten
Frankrijk mag dat ook best doenPut these foolish ambitions to rest.![]()
"1 leaders"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gewoon niemand op kop zetten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
de leiders lopen uit. Doen ze goed. Die moeten zorgen dat ze straks een rondje voorsprong hebben.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dag Sporza. Maar ook logisch, we zaten naar niets te turen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik neem aan dat ze gemeenschappelijke belangen hebben en maar beter kunnen samenwerken met de beperkte grootte van de ploegenquote:
bovendien:
Hoole (NL) zit in het team bij Stuyven (BE), Pedersen (DEN) en Skjelmose (DEN)
Van Aert (BE) zit in het team bij Benoot (BE), Van Baarle (NL) en Laporte (FR)
Evenepoel (BE) zit in het team bij Alaphilippe (FR)
dus je zou verwachten dat de samenwerking soepel moet verlopen tussen die vier landen.Mja![]()
dan nog zijn ze kansloosquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de leiders lopen uit. Doen ze goed. Die moeten zorgen dat ze straks een rondje voorsprong hebben.
Mja![]()
Wie zou België op kop moeten zetten. Dat gaan Benoot en Stuyven in deze fase nooit doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
je mag hopen dat Belgie en Denemarken ook een mannetje bij zetten
Frankrijk mag dat ook best doen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Gebeuren er verder nog andere dingen dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:58 schreef hhh38 het volgende:
Kan iemand blijven kijken zodat we weten als er iets gebeurt?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het zou mij überhaupt verbazen als stuyven voor iemand anders gaat rijden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wie zou België op kop moeten zetten. Dat gaan Benoot en Stuyven in deze fase nooit doen.![]()
Jasjetrek!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gebeuren er verder nog andere dingen dan?![]()
Dat soort opmerkingen krijg je hier ook tijdens de tour over VDP.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Karsten vraagt zich af of Van der Poel een succesvol seizoen heeft gehad.![]()
mja ze hadden beter een echte knecht meegenomenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wie zou België op kop moeten zetten. Dat gaan Benoot en Stuyven in deze fase nooit doen.
hoewel Benoot weinig hoop zal hebben om hier te winnenMja![]()
Ik vind het toch wel een bijzondere opmerking na het winnen van E3, RVV, PR en WK Veldrijden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen krijg je hier ook tijdens de tour over VDP.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Is die ellende nu nog niet voorbij?quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Teddy moet zo tegen iemand die net de helft van zijn gewicht haalt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is die ellende nu nog niet voorbij?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat was gisteren gevoelsmatig ook al het geval.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Teddy moet zo tegen iemand die net de helft van zijn gewicht haalt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Gisteren deden er een paar mee die ook Sumo hadden kunnen doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was gisteren gevoelsmatig ook al het geval.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Jeroen klaagt dat er geen informatievoorziening is. Daar heeft hij wel gelijk in, er is inderdaad geen informatievoorziening, maar je had net als ondergetekende ook gewoon je huiswerk kunnen doen, natuurlijk.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Goeie kanoslalom promo welOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
die gaat zo even doortrekken om de benen te strekkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:06 schreef Faraday01 het volgende:
Mathieu ga eens niet op de derde plaats rijdenMja![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hoe kan een mens in hemelsnaam omhoog blijven vallen?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Sven bij UAE wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hoe kan een mens in hemelsnaam omhoog blijven vallen?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Is dit het begin einde tijdperk UAE?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hoe kan een mens in hemelsnaam omhoog blijven vallen?
Erg benieuwd wat onze Mou voor mening heeft over Sven.![]()
Ik vind het hoogtijd worden voor de landen van de outsiders om de debatten te openen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Sven 'haalt' WK en Olympisch goud tijdrijden met Remco, die moeten we hebbenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hoe kan een mens in hemelsnaam omhoog blijven vallen?![]()
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Bijna tien minuten voorsprong inmiddels, jawel!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ze willen niet
Rellende_Rotscholier
![]()
Charles Kagimu olympisch kampioen, ik ben er helemaal klaar voor.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wel een mooi stukje blufpoker.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wentelteefjes voor de lunch en lasagne voor vanavond. Kan je vast maken en hoef je tijdens de sport alleen de oven nog aan te zetten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:18 schreef Mansjester het volgende:
Nu de koers zo saai is: Heeft iemand tips voor lunch en avondeten vandaag?![]()
Met Sven Vant. aan het roer, wint Pogi nooit meer de Tourquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hoe kan een mens in hemelsnaam omhoog blijven vallen?Jack does it in real time...![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kicken doolhof.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
De Mauritiaan lijkt me dan het beste.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je kan ze een halfuur geven en dan winnen ze nog steeds niet, voor deze gasten is 180km al veel.![]()
Die races in Nederland waren niet echt succesvolquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Charles Kagimu olympisch kampioen, ik ben er helemaal klaar voor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |