Wij zijn tegen racismequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij keuren de term exoot af.
Een Skuijns moet nu nog niet mee zitten nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:21 schreef hhh38 het volgende:
De outsiders hebben duidelijk géén trek om 260 kilometer in de aanval te rijden. Dat snap ik dan ook wel weer.
Ik vind dat onbegrijpelijk. Zo'n kans krijg je nooit meer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:21 schreef hhh38 het volgende:
De outsiders hebben duidelijk géén trek om 260 kilometer in de aanval te rijden. Dat snap ik dan ook wel weer.
Ze gokken er waarschijnlijk op dat er halverwege de koers nog een kans komt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat onbegrijpelijk. Zo'n kans krijg je nooit meer.
Of nouja, oke, over vier jaar misschien weer.
Des te dichter bij de finish, des te kleiner de kansen worden. Maar goed, wielrenners en denken...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze gokken er waarschijnlijk op dat er halverwege de koers nog een kans komt.
Die hebben ook een keer een finale gehaald.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Belg gaat schakelen naar roeien, heiligschennis.
Hoelang duurt zo'n roeiwedstrijdje. 2000m is iets van kleine 10 minutenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die zit nu op de atletiekbaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:29 schreef Felagund het volgende:
Lamain en Clement, geen Joris bij de NOS.
Die heeft het te druk met atletiek natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:29 schreef Felagund het volgende:
Lamain en Clement, geen Joris bij de NOS.
Iets minder dan 7 minuten volgens mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoelang duurt zo'n roeiwedstrijdje. 2000m is iets van kleine 10 minuten
Tijdverspilling, Belgje is toch volledig kansloos tegen de Zonen en Dochters van Michiel de Ruyter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
O ja, daar zit hij nu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heeft het te druk met atletiek natuurlijk
Een van de deelnemers was betrokken bij een verkeersongeluk, begreep ik. Reed diegene toevallig achteruit?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hebben ook een keer een finale gehaald.
Veel smog in zo’n grote stadquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Derek Gee, die zie ik vandaag nog wel heel gekke dingen doen eigenlijk.
Dit is niveau Mexicanobakker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de deelnemers was betrokken bij een verkeersongeluk, begreep ik. Reed diegene toevallig achteruit?
Iets eerder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:32 schreef kilon het volgende:
Hier kan je over 6 uur weer inschakelen of niet?
Oorzaak was dit keer een Franse bus die niet open wilde, lol.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de deelnemers was betrokken bij een verkeersongeluk, begreep ik. Reed diegene toevallig achteruit?
Haha.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK ga niet kijken hoe een NL'er weer GOUD pakt.
Pas maar op, die heeft een draak.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Wie is Matt Smith en waarom heeft deze een toeristische rubriek op HBO?
En Bjerg, dan zou je toch eerder verwachten dat ze Morkov opsouperen.quote:
je mag hopen dat Belgie en Denemarken ook een mannetje bij zettenquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
je mag hopen dat Belgie en Denemarken ook een mannetje bij zetten
Frankrijk mag dat ook best doen
ik neem aan dat ze gemeenschappelijke belangen hebben en maar beter kunnen samenwerken met de beperkte grootte van de ploegenquote:
dan nog zijn ze kansloosquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de leiders lopen uit. Doen ze goed. Die moeten zorgen dat ze straks een rondje voorsprong hebben.
Wie zou België op kop moeten zetten. Dat gaan Benoot en Stuyven in deze fase nooit doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
je mag hopen dat Belgie en Denemarken ook een mannetje bij zetten
Frankrijk mag dat ook best doen
Gebeuren er verder nog andere dingen dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:58 schreef hhh38 het volgende:
Kan iemand blijven kijken zodat we weten als er iets gebeurt?
Het zou mij überhaupt verbazen als stuyven voor iemand anders gaat rijden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wie zou België op kop moeten zetten. Dat gaan Benoot en Stuyven in deze fase nooit doen.
Jasjetrek!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gebeuren er verder nog andere dingen dan?
Dat soort opmerkingen krijg je hier ook tijdens de tour over VDP.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Karsten vraagt zich af of Van der Poel een succesvol seizoen heeft gehad.
mja ze hadden beter een echte knecht meegenomenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wie zou België op kop moeten zetten. Dat gaan Benoot en Stuyven in deze fase nooit doen.
Ik vind het toch wel een bijzondere opmerking na het winnen van E3, RVV, PR en WK Veldrijden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen krijg je hier ook tijdens de tour over VDP.
Is die ellende nu nog niet voorbij?quote:
Teddy moet zo tegen iemand die net de helft van zijn gewicht haalt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is die ellende nu nog niet voorbij?
Dat was gisteren gevoelsmatig ook al het geval.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Teddy moet zo tegen iemand die net de helft van zijn gewicht haalt.
Gisteren deden er een paar mee die ook Sumo hadden kunnen doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was gisteren gevoelsmatig ook al het geval.
die gaat zo even doortrekken om de benen te strekkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:06 schreef Faraday01 het volgende:
Mathieu ga eens niet op de derde plaats rijden
Sven bij UAE wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hoe kan een mens in hemelsnaam omhoog blijven vallen?
Is dit het begin einde tijdperk UAE?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Sven 'haalt' WK en Olympisch goud tijdrijden met Remco, die moeten we hebbenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wentelteefjes voor de lunch en lasagne voor vanavond. Kan je vast maken en hoef je tijdens de sport alleen de oven nog aan te zetten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:18 schreef Mansjester het volgende:
Nu de koers zo saai is: Heeft iemand tips voor lunch en avondeten vandaag?
Met Sven Vant. aan het roer, wint Pogi nooit meer de Tourquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
De Mauritiaan lijkt me dan het beste.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je kan ze een halfuur geven en dan winnen ze nog steeds niet, voor deze gasten is 180km al veel.
Die races in Nederland waren niet echt succesvolquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Charles Kagimu olympisch kampioen, ik ben er helemaal klaar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |